Stránka 1 z 2

Napsal: ned 09.11.2008 15:33
od liza
mám dotaz ohledně alarmu v e36, krabička na alarm tam je kontrolka taky, ale alarm nefunguje, nebo se teda aspon nesepnul, poradte co by stím mohlo být a nebo jak se sepne, díky

Napsal: ned 09.11.2008 20:56
od liza
:?:

Napsal: stř 19.11.2008 12:16
od Gloocky
Ahoj,

tak moj alarm sa zopinal aj ked nemusel:) Stacilo trosku silikonom prestriekat vsetky kontakty ( dvere - tie cupliky na stlpiku, kufor, kapota - kontakt na nej som aj napruzil) a vsetko funguje ako ma...

Napsal: stř 19.11.2008 12:17
od liza
ok to bych mohl zkusit

Napsal: ned 15.03.2009 01:07
od liza
dneska sem objevil skřinku pod volantem od alarmu, a vedou do ní dva dráty, a mezi tím je nějaký bílý jakoby šroubek, radši sem na to nešahal. Poradte co by to mohlo být, napadlo mi třeba jestli to nejde nějak restartovat nebo tak něco. a co se stane když ty dráty odpojím, prostě bych nerad to auto nějak zablokoval, nebo aby pořád nehoukalo. :wink:

Napsal: ned 25.10.2009 18:53
od Koovi
chtěl bych se zeptat někoho kdo má zkušenosti s domontováním alarmu v E36. Potřeboval bych dopojit k alarmu dveřní spinače a spinač kufru...neporadil by někdo kde hledat tyto dráty popř. odkud je možné se na ně napichnout?

Díky za radu

Napsal: ned 25.10.2009 19:08
od Dan td
Spínače všech dveří i kufru jsou vyvedené do řj centrálu za kastlíkem spolujezdce. Čísla PINů z hlavy nevím, je to tu někde na fóru popsáno.

Napsal: ned 25.10.2009 19:20
od Koovi
tam jsem právě byl vlezený...ve schématech jsem si našel barvy drátů ty tam přesně byly...jen mě mate, že neseděly čísla pinů, ale barvy drátů přesně. Ovšem když jsem to zkoušel proměřit, protože potřebuju plus z těch spinačů tak mi to na zkoušečce nesvítilo...
Všechny ty dráty z těch spinačů by měly jít do řídící jednotky centrálu A30, svorkovnice tuším X13102 a X13104.

spinač řidičových dveří - barva drátu: hnědý/šedý/žlutý
spinač spolujezdec: hnědý/modrý/žlutý
spinač kufr - hnědý/černý

to tam skutečně je ty dráty, ale nevím jestli je to schopno pak dávát impuls těch + 12V co alarm potřebuje na vyhodnocení, že je pak třeba otevřená zona - dveře nebo kufr a zahlásí to poplach (jde o neorigo alarm, ale to je myslím jedno, zapojení je tam uvedeno jak jsem psal ze spinačů + 12V

Napsal: ned 25.10.2009 19:51
od Dan td
Už si to nepamatuju z hlavy, ale dveřní spínače spínají kostru, tzn. i na té svorkovnici je sepnutí signalizováno připojením kostry na daný pin. Musíš to v alarmu přehodit, aby nevyhodnocoval +12V na vstupu ale kostru.

Napsal: ned 25.10.2009 20:26
od Koovi
a hrome...acha tak to je problém :roll: to teda vůbec nevím jak bych to mohl přehodit v tom alarmu, aby to bralo minus místo plus :roll:

Napsal: ned 25.10.2009 20:59
od Killca
spinac dveri ti dava minus, spravny alarmy prave jsou delany na kostru, pokud to nemas, musis vzit relatko a pak obrazne:

pin 1 a 2 jsou piny civky
pin 3 a 4 jsou piny spinane relatkem

na pin 1 zapojit cistych 12V a na pin 2 spinac dveri (spinani kostry)

na pin 3 zapojit cistych 12V a na pin 4 zapojit vstup do alarmu

kdyz se otevrou dvere, civka v relatku pripne pin 3 a 4 k sobe a to propoji cistych 12V do alarmu

Napsal: ned 25.10.2009 21:38
od Koovi
ahaaa...tak to jooo přes relátko - prima. Díky Vám pánové za radu :wink: fajn večer

Napsal: ned 25.10.2009 21:50
od Killca
jo ale mozna by to chtelo dat na ten origo drat co vede do spinace dveri nejakou diodu, aby tech 12v co pujde pres rele neslo nekam, kam nema,, ale jen do te kastle

Napsal: ned 25.10.2009 21:56
od Koovi
myslíš jako jak budu připojovat ty dráty od spinačů, tak je svézt na jednu diodu a pak teprve na kostru relátka? a diodu použít třeba 1N4001 nebo není vhodná?

Napsal: ned 25.10.2009 22:02
od Killca
ta dioda je asi jedno, ja osobne na vse pouzivam P600K, ale je to stejne fakt fuk, ale udelat obe strany zvlast samozrejme, protoze auto rozlisuje jestli jsou otevreny dvere u ridice nebo u spolujezdce, takze i 2 relatka, ale zapojil bych diodu na drat od jednotky do spinace dveri a pak za diodu napojit tech 12V z rele, aby nesel proud do jednotky centralu, i kdyz ona jednotka centralu v sobe ma snad svy diody, tak ji to snad nevypali koule :-D

ono mozna i do ty jednotky litaj normalne proudy ze vsech stran, tak mozna nebudou diody potreba, zkus to bez nich a uvidis, jestli ti nekde neco zacina horet :-D kdyby neco jendotka centralu se da sehnat celkem v klidu podle me

Napsal: čtv 29.10.2009 17:30
od Tx
Neví někdo na jakým pinu by se ten alarm na e36 dal aktivovat.

Napsal: čtv 29.10.2009 17:55
od Dan td
Jak aktivovat ? Nerozumím otázce...

Napsal: čtv 29.10.2009 21:59
od Tx
zapnout jinak než klíčem, mám v autě alarm a nejde zapnout klíčem tak bych potřeboval zjistit jestli je chyba v alarmu nebo někde jinde, nejde ani přihlásit klíč

Napsal: čtv 29.10.2009 23:31
od Killca
problem podle me bude ve sparovani klice s alarmem, u nekterych alarmu je potreba do vstupu od brzdy na jednotce alarmu pripojit cistych 12v, udelat aktivacni sekvenci klice a pak teprve pozapojovat dratky do auta, protoze BMW narozdil od jinych aut pri vyplem klicku neaktivuje brzdovy svetla pri slapani brzdy a brzda byva jeden z aktivacnich prvku klice, ale pri vyplem zapalovani prave

TX:kazdopadne by neskodilo nejaky vetsi info o alarmu a zapojeni a typu auta a roce auta a podobne, podle tebe je mozny odpovedet normalne na tvuj prvni dotaz?!

Napsal: pát 30.10.2009 16:15
od Tx
No zamknul jsem auto normál dálkou a auto se vždy zamklo a zapnul alarm ale jednoho dne sem už auto dálkou neotevřel alarm zůstal zapnutý a auto šlo odemknut jen klíčem a to jen dveře u řidiče alarm jsem po delší době diky tady že někdo mněl stejnou závadu jsem našel návod jak ten alarm zrušit (nejsem si jist, přivést na modul ZKV žlutý konektor pin 4 12V) auto se odemklo alarm se zrušil ale klíč už se nechce přihlásit k autu takže se nezapne ani alarm. bych potřeboval ten alarm nějak zapnout jinak než dálkou pokud by to šlo
Je to originál BMW alarm auto je E36 325 TDS rok 94