Stránka 1 z 4
Napsal: stř 26.11.2008 19:36
od Petr320ie36
Řešim věc jestli mám v mojí e36 320i M52 1998 r.v ASC a nebo ASC+T jsem mechanik v autorizovaném bmw servisu. a nikdo to jiste neví náš elektrikář říká, že se do e36 ASC+T (tzn. při prokluzu se přibržduje ono kolo.) a to že se do 36 vůbets nedávalo... ale že se dávalo jen ASC tzn. škrcení výkonu motoru pomocí klapky a servomotoru. Takže jak to s tím vlastne je muj nazor je ten, že se tam ASC+T davalo, protoze ja vyjedu opravdu hodne a bez toho skoro nic a je slyset pumpa abs takže si myslím že tam je..... a navíc ve výpisu výbavi mám jasně napsano Automatic Stability Control+ Traction takže jaká je vaše zkušenost díky.

Napsal: stř 26.11.2008 19:43
od CZAirwolf
Mam E36 rv 94 s ASC+T, takze davalo, mam to i ve vybave. Poznat se da snadno - Tecko ma pridavne brzdove trubky pro pribrzdeni jednotlivych kol (pokud se nepletu). Mam to napsane i ve vybave.
Napsal: stř 26.11.2008 20:58
od Pazdi
taky mám ASC+T přímo psaný ve výbavě...takže určo dávalo, jak píše Airwolf
Napsal: stř 26.11.2008 21:09
od Fipo
já došel ke stejnému závěru, 328i touring 98 ASC+T a když jsem jel teďka na letních po sněhu, tak to cvakalo jako abs...výkon se taky škrtil, ale kola se nepřestávala točit....
Napsal: stř 26.11.2008 21:24
od HAMANN
Petr320ie36 píše:Řešim věc jestli mám v mojí e36 320i M52 1998 r.v ASC a nebo ASC+T jsem mechanik v autorizovaném bmw servisu. a nikdo to jiste neví náš elektrikář říká, že se do e36 ASC+T (tzn. při prokluzu se přibržduje ono kolo.) a to že se do 36 vůbets nedávalo... ale že se dávalo jen ASC tzn. škrcení výkonu motoru pomocí klapky a servomotoru. Takže jak to s tím vlastne je muj nazor je ten, že se tam ASC+T davalo, protoze ja vyjedu opravdu hodne a bez toho skoro nic a je slyset pumpa abs takže si myslím že tam je..... a navíc ve výpisu výbavi mám jasně napsano Automatic Stability Control+ Traction takže jaká je vaše zkušenost díky.

Bych chtel videt ten vas spolek v tom vasem autorizovanym!! Ty ses mechanik v Bmw a nevis jestli se do e36 davalo asc-nekolik let..... A vas elektrikar tvrdi ze ne...--tak mi prosimte rekni co tam elektrikaří, mozna zarovky v lustru! K vam bych si dal neco spravit!! "Pane jak to chcete opravit kdyz to tam ani nemate

"
Napsal: stř 26.11.2008 22:31
od Petr320ie36
HAMANN píše:Petr320ie36 píše:Řešim věc jestli mám v mojí e36 320i M52 1998 r.v ASC a nebo ASC+T jsem mechanik v autorizovaném bmw servisu. a nikdo to jiste neví náš elektrikář říká, že se do e36 ASC+T (tzn. při prokluzu se přibržduje ono kolo.) a to že se do 36 vůbets nedávalo... ale že se dávalo jen ASC tzn. škrcení výkonu motoru pomocí klapky a servomotoru. Takže jak to s tím vlastne je muj nazor je ten, že se tam ASC+T davalo, protoze ja vyjedu opravdu hodne a bez toho skoro nic a je slyset pumpa abs takže si myslím že tam je..... a navíc ve výpisu výbavi mám jasně napsano Automatic Stability Control+ Traction takže jaká je vaše zkušenost díky.

Bych chtel videt ten vas spolek v tom vasem autorizovanym!! Ty ses mechanik v Bmw a nevis jestli se do e36 davalo asc-nekolik let..... A vas elektrikar tvrdi ze ne...--tak mi prosimte rekni co tam elektrikaří, mozna zarovky v lustru! K vam bych si dal neco spravit!! "Pane jak to chcete opravit kdyz to tam ani nemate

"
Ty seš nějakej chytrej.... ja to vim že tam je ale proto se tu ptam abych se ujistil.... by me zajimalo co delas ty? a kolik o svi praci víš... ja elektrikarinu nedelam tudiz se o ni nezajimam. tak mi řekni pane chytrej jak to poznas jestli je ASC s T nebo bez... nebo mi rekni jak poznas od sebe M52 jestli je to 2.0 nebo 2.5 ja vim přečteš s ito v technicaku...
Napsal: stř 26.11.2008 22:39
od Petr320ie36
Nebudu tady hájit autorizovaný servisy sam moc dobre vim jak se tam dělá.... ale ja rikam ja na cizim aute nebudu resit jestli budu rozebirat alternator a menit uhliky a komutator nakymu ventnamskymu klukovi a obednam mu novej... ale na svim nebo na kseftech co delam doma pro známí to je samozrejme jina vec a je to o cene... to si musej lidi uvedomit.... to sou proste autorizovany servisy.. ale promin jestli nekdo na E36 nevi jestli tam je asc+t nebo bez je podle me jedno u mechanika ale elektrikar by to vedet mel a proto se vas tu ptam.
Napsal: stř 26.11.2008 23:32
od HAMANN
Myslim ze kdyz mechanik nebo elekrikar dela v BMW mel by toho o BMW vedet sakra dost!! Znam mechanika v Bmw v Liberci HF Group a ten mi vysype vsechno od E30 po e90ku az kolikrat cumim, takovyhle lidi by tam meli delat a tem bych se nebal sverit auto a ne ze se v tom bude pul dne rejpat nejakej jouda co o tom nic nevi a nauctuje mi hromadu prachu jen za svou nevedomost!!
Napsal: čtv 27.11.2008 00:10
od castro
Petr320ie36 píše: nebo mi rekni jak poznas od sebe M52 jestli je to 2.0 nebo 2.5 ja vim přečteš s ito v technicaku...
to je jednoduchý... 325i se v M52 nedělala...

Napsal: čtv 27.11.2008 00:17
od Petr320ie36
castro píše:Petr320ie36 píše: nebo mi rekni jak poznas od sebe M52 jestli je to 2.0 nebo 2.5 ja vim přečteš s ito v technicaku...
to je jednoduchý... 325i se v M52 nedělala...

No protože to byla 323i

kuli jejich zas... pojištění...
Ale ja myslel od pohledu víš

Napsal: čtv 27.11.2008 00:19
od P-J
castro píše:Petr320ie36 píše: nebo mi rekni jak poznas od sebe M52 jestli je to 2.0 nebo 2.5 ja vim přečteš s ito v technicaku...
to je jednoduchý... 325i se v M52 nedělala...

2.5l se samozřejmě v M52 dělal.... Označení 323i je pouze obchodní tah.....
Napsal: čtv 27.11.2008 01:02
od Killca
HAMANN píše:Myslim ze kdyz mechanik nebo elekrikar dela v BMW mel by toho o BMW vedet sakra dost!! Znam mechanika v Bmw v Liberci HF Group a ten mi vysype vsechno od E30 po e90ku az kolikrat cumim, takovyhle lidi by tam meli delat a tem bych se nebal sverit auto a ne ze se v tom bude pul dne rejpat nejakej jouda co o tom nic nevi a nauctuje mi hromadu prachu jen za svou nevedomost!!
tak to abych si zacal hledat praci v bmw

Napsal: čtv 27.11.2008 01:04
od castro
P-J píše:castro píše:Petr320ie36 píše: nebo mi rekni jak poznas od sebe M52 jestli je to 2.0 nebo 2.5 ja vim přečteš s ito v technicaku...
to je jednoduchý... 325i se v M52 nedělala...

2.5l se samozřejmě v M52 dělal.... Označení 323i je pouze obchodní tah.....
jsem myslel že napsal 325... to by byla blbost... čtu moc rychle
Napsal: čtv 27.11.2008 02:40
od Mirda328
no urco se to delalo mam v 328i na jednotce napsano ABS/ASCT AS ale mozna az po FL
a kdyz jedu na letnakach po snehu tak to porad jede, neuveritelny jel sviti ASC a vrci ABS motorek a vyjede to teda nesmysl nato ze nemam samosvor
Napsal: čtv 27.11.2008 10:38
od George_D
mirda2 píše:no urco se to delalo mam v 328i na jednotce napsano ABS/ASCT AS ale mozna az po FL
a kdyz jedu na letnakach po snehu tak to porad jede, neuveritelny jel sviti ASC a vrci ABS motorek a vyjede to teda nesmysl nato ze nemam samosvor
Měl jsem to v 328 r.v 1995 takže před FL a vyhodil jsem to do hazlu a nechal trubky komplet z M3 nějak se mi nezdálo, že by to přibrdovalo kola, jen to ubiralo servem výkon motoru tak co s trubkou navíc

Napsal: čtv 27.11.2008 10:48
od Mirda328
A tos tam mel urcite trakci? Nemels jen asc? ASC totiz jen ubira vykon motoru skrtici klapkou a trakce si do doto brzdi kola dle potreby....... ale to je jedno

Napsal: čtv 27.11.2008 11:47
od Francis
Mám 323ti E36 vyrobeno 3/1998. Je tam ASC+T. Ze škrtící klapky ASC mám demontovanou klapku a ponechananou jen hřídelku s motorkem (asi to časem nahradím hladkou hadicí). +T funguje. Sice to není samosvor, ale je to lepší než nic.
Napsal: čtv 27.11.2008 12:03
od Mirda328
Francis píše:Mám 323ti E36 vyrobeno 3/1998. Je tam ASC+T. Ze škrtící klapky ASC mám demontovanou klapku a ponechananou jen hřídelku s motorkem (asi to časem nahradím hladkou hadicí). +T funguje. Sice to není samosvor, ale je to lepší než nic.
asi tak

Napsal: čtv 27.11.2008 13:56
od George_D
JJ vim co je ASC a co je trakce, měl jsem mit ASC+T ale zkoušel jsem to několikrát a nepřišlo mi, že by to nějak přibrzdovalo, měl jsem ABS se 4mi trubkami pro každé kolo, ted mam 2 dopředu a jednu dozadu a trošku vahy je dole

Napsal: čtv 27.11.2008 14:34
od P-J
Na bývalé E39 jsem měl taky ASC+T a protože jsem to tenkrát měl na autě prvně, tak jsem chtěl zkusit co to dokáže. Mám před barákem takový pěkný kopeček, který je na sněhu problém vyjet. Tak jak byl sníh pěkně uježděný, tak šup na kopec..... A taky mi nepřišlo, že by se kromě omezení výkonu něco dalšího dělo. Buď to bylo tak hladké, že se protáčely obě kola a tak to jenom přiškrtilo výkon, nebo fakt nevím. Pak už jsem to nikdy speiálně nezkoušel a když mi při běžném provozu ustřelila prdel, tak jsem určitě nesledoval, jestli to jenom ubralo výkon, nebo i přibrzdilo kolo.....