Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 04.12.2008 15:02
od Stancek
Zdravím, před nedávnem jsem si koupil 325i. Auto je super, ale...
Nejdříve jsem řešil cukání v nízkých otáčkách. To bylo vyřešeno novým Green filtrem (do pův.airboxu) a iridiovýma svíčkama.
Teď mi to začalo cukat od 4-4,5tis.otáček a cuká (prdí) to do asi 5,5-6tis.
Vyměnil jsem palivový filtr a tankuju jenom 100okt.benzín. Nejsem mechanik,ale připadá mi to, jako by to nestávalo dost "šťávy".
Cukání se dá eliminovat "lehkou nohou", ale při plném sešlápnutí to udělá v 99% na každou zařazenou rychlost ať už hned po zahřátí nebo po 200km jízdy.
Máte někdo zkušenost, něco, co Vám pomohlo, pokud jste měli podobný problém?
Předem dík za pomoc.
Napsal: čtv 04.12.2008 17:17
od Josef-325
Stancek píše:Zdravím, před nedávnem jsem si koupil 325i. Auto je super, ale...
Nejdříve jsem řešil cukání v nízkých otáčkách. To bylo vyřešeno novým Green filtrem (do pův.airboxu) a iridiovýma svíčkama.
Teď mi to začalo cukat od 4-4,5tis.otáček a cuká (prdí) to do asi 5,5-6tis.
Vyměnil jsem palivový filtr a tankuju jenom 100okt.benzín. Nejsem mechanik,ale připadá mi to, jako by to nestávalo dost "šťávy".
Cukání se dá eliminovat "lehkou nohou", ale při plném sešlápnutí to udělá v 99% na každou zařazenou rychlost ať už hned po zahřátí nebo po 200km jízdy.
Máte někdo zkušenost, něco, co Vám pomohlo, pokud jste měli podobný problém?
Předem dík za pomoc.
ahoj neco podobneho me to dalo taky myslel sem naka civka ty bylo dobry tak sem udal svice prislo me divny ze by byly pryc po 20 000km ale bylo to tak byly spatny ted je to ok podle me si treba zvolil spatnej typ tech iridiovejch svici a odesli ti po kratke dobe a nezapaluji tak jak maji
Napsal: čtv 04.12.2008 17:26
od Petr320ie36
Palivove čerpadlo v nádrži... zkus začít tim a pak dal se uvidí a diagnostika?
Napsal: čtv 04.12.2008 17:35
od frank325i
uplne stejne jsem to udelal ja a prosral jsem to,,,,,svicky na p..u.....dej tam origo tam bych zacal pac mam stejne auto ale o rok mladsi ty svicky nepalily protoze stale byly zajebane...zajed na diagnostiku a zjistuj pak sem napis jak jsi dopadl vlozku mam taky stejnou a dobry hlavne to vyres a nejezdi s tim tomu motoru tim jen pomuzes pocitej s tim ze ten motor ma treba 250tis km a vic
Napsal: čtv 04.12.2008 18:15
od Josef-325
presne tak dej tam NGK BKR 6 EK ty tam patrej ja mam uz druhou sadu a lahoda a myslim ze bude po problemu za pokus to stoji cena cca 800kc
Napsal: pát 05.12.2008 01:52
od Killca
na diag se vybodni a rovnou jdi koupit novy svicky NGK bkr6ek, iridia tam absolutne nepatri a pokud to nepomuze, nech zmerit tlak cerpadla
Napsal: pát 05.12.2008 11:26
od zool
Stancek píše:Zdravím, před nedávnem jsem si koupil 325i. Auto je super, ale...
Nejdříve jsem řešil cukání v nízkých otáčkách. To bylo vyřešeno novým Green filtrem (do pův.airboxu) a iridiovýma svíčkama.
Teď mi to začalo cukat od 4-4,5tis.otáček a cuká (prdí) to do asi 5,5-6tis.
Vyměnil jsem palivový filtr a tankuju jenom 100okt.benzín. Nejsem mechanik,ale připadá mi to, jako by to nestávalo dost "šťávy".
Cukání se dá eliminovat "lehkou nohou", ale při plném sešlápnutí to udělá v 99% na každou zařazenou rychlost ať už hned po zahřátí nebo po 200km jízdy.
Máte někdo zkušenost, něco, co Vám pomohlo, pokud jste měli podobný problém?
Předem dík za pomoc.
cus ja mam to samy, menil sem svicky,palivovej filtr,civku zapalovani valcu a porad to samy, ted uz nemam prachy na dalsi pokusy ale tipuju to na palivovy cerpadlo nebo nevim, obcas mi u toho kolisa i volnobeh a udela mi to dycky pri prudkym pridani plynu a na vysokejch otackach,jakoby tam malo tek benzin
Napsal: pát 05.12.2008 12:42
od frank325i
a co palivovy filt??????????????????????ja uz ho mnenil dvakrat a nikdy nesel ani profouknout ze by to bylo ono??,

Napsal: pát 05.12.2008 14:18
od Killca
zool píše:Stancek píše:Zdravím, před nedávnem jsem si koupil 325i. Auto je super, ale...
Nejdříve jsem řešil cukání v nízkých otáčkách. To bylo vyřešeno novým Green filtrem (do pův.airboxu) a iridiovýma svíčkama.
Teď mi to začalo cukat od 4-4,5tis.otáček a cuká (prdí) to do asi 5,5-6tis.
Vyměnil jsem palivový filtr a tankuju jenom 100okt.benzín. Nejsem mechanik,ale připadá mi to, jako by to nestávalo dost "šťávy".
Cukání se dá eliminovat "lehkou nohou", ale při plném sešlápnutí to udělá v 99% na každou zařazenou rychlost ať už hned po zahřátí nebo po 200km jízdy.
Máte někdo zkušenost, něco, co Vám pomohlo, pokud jste měli podobný problém?
Předem dík za pomoc.
cus ja mam to samy, menil sem svicky,palivovej filtr,civku zapalovani valcu a porad to samy, ted uz nemam prachy na dalsi pokusy ale tipuju to na palivovy cerpadlo nebo nevim, obcas mi u toho kolisa i volnobeh a udela mi to dycky pri prudkym pridani plynu a na vysokejch otackach,jakoby tam malo tek benzin
tak to bud cerpadlo nebo si pujc vahu vzduchu ze stejneho typu motoru a vyzkousej
Napsal: pát 05.12.2008 14:38
od frank325i
tak vyzkousej kolik ti tlaci cerpadlo

Napsal: pát 05.12.2008 17:51
od Stancek
Pánové, díky za rady.
Zkusil jsem tam dát svíčky, na kterých jsem to přivezl. No a hele ho, auto táhne jak po másle.
Takže kdyby někdo chtěl, mám na prodej skoro nejeté "výborné" iridiové svíčky
Servus a ještě jednou díky.[b][/b]
Příští týden jdu koupit nové, výše doporučené.
Napsal: pát 05.12.2008 19:06
od frank325i
tak me taky zbyly a neresim to