Stránka 1 z 2

Napsal: pon 08.12.2008 22:43
od Buwik
Ahoj, potřeboval bych od vás znalců poradit. jezdím denně po městě a vše ok, párkrát se mi za poslední týden při rychlosti nad 100 km/hod. zdálo, že auto tak zvláštně škublo, ale myslel jsem, že to bylo třeba díky prohlubni v silnici, nebo tak, ale v pátek jsem vyjel na hory a hned po nájezdu na dálnici mi nad 100km/hod. na pětku, při cca 1800-2200otáčkách auto začlo zvláštně škubat, né pravidelně, ale párkrát škubne, jen když jedu konstantní rychlostí a jen lehce přidávám a většinou do kopce, když přidám prudce, tak ještě škubne a pak táhne jak normálně. když jsem pak jel v jednou opravdu strmém kopci, tak jsem to zkoušel a na pětku zase při těch 1800-2200otáčkách škubalo jako blázen, při překročení cca 2200 otáček začlo čistě táhnout. Dnes jsem byl na napojení na počítač v AMT mobil Bmw a prý vyjela jen nějaká sporadická závada, kterou smazali, řekli si 1900Kč, po odjezdu jsem to jel vyzkoušet a je to tam pořád, nic se nezměnilo... Prosím o radu, nevím si s tím rady, kor když napojení na komp nic nehlásí. A pokud náhodou někdo nevíte o nějakám šikovném mechanikovi, nebo alespon kde se dá napojit na komp a né za 1900Kč. Díky. Ps: Pupíky vím, ale mají narváno a říkal mi nejbližší termín na 6. ledna, což je pro mě nesmysl, 26.12 chci s autem odjet na 10 ndí na dovču... resp. pokud bude tato závada do té doby vyřešena... Díky za každou radu, či poznatek.

Napsal: pon 08.12.2008 23:02
od libovka
To vypadá že se převodovka chystá do věčných lovišt.Použij HLEDAT a v pětkovím foru najdeš toto téma.

Napsal: pon 08.12.2008 23:17
od Buwik
libovka píše:To vypadá že se převodovka chystá do věčných lovišt.Použij HLEDAT a v pětkovím foru najdeš toto téma.


taky jsem si říkal, že by to mohl být automat, ale dnes v Bmw mi řekli, že automat to určitě není, ale že závada bude jinde a že se na to musím objednat a bude to stát milion, protože to budou hledat atd. tak to jen napojili a nic, ale automat mi řekli, že to určitě není.

Napsal: pon 08.12.2008 23:20
od martilulin
Tohle se mi spis zda na problem s motorem nez s prevodovkou,ale me to mlatilo pri zpatecce a potom to drze zacalo skubat pri pridani plynu a naslednem uvolneni,hlavne zatacky je tak prjizdely naprosto skvele.No a byl to silentblok na diferaku kls levy silentblok na ulozeni klece diferaku.Nechal jsem vymenit vsechny,je jich tam asi 5 a jako bonus vymenit olej v difu.No a je to jak novy,neskube,zrzchluje krasne plynule a pri ubrani plynu ticho.

Napsal: pon 08.12.2008 23:27
od libovka

Napsal: pon 08.12.2008 23:28
od Bajzik
Já teda nevím ale uplně to samé mi dělalo u TDS 2.5 a byla to el. hlava vstřik čerpadla. Toto jsou nejpoužívanější otáčky a je to v těch místěch unavený, je to popsaný uplně jednoduše. Třeba ti to pomůže.

Napsal: pon 08.12.2008 23:37
od Buwik
martilulin píše:Tohle se mi spis zda na problem s motorem nez s prevodovkou,ale me to mlatilo pri zpatecce a potom to drze zacalo skubat pri pridani plynu a naslednem uvolneni,hlavne zatacky je tak prjizdely naprosto skvele.No a byl to silentblok na diferaku kls levy silentblok na ulozeni klece diferaku.Nechal jsem vymenit vsechny,je jich tam asi 5 a jako bonus vymenit olej v difu.No a je to jak novy,neskube,zrzchluje krasne plynule a pri ubrani plynu ticho.


díky za info, můžu se zeptat kolik stála ta oprava diferáku, tedy silentbl+výměna oleje? taky přemýšlím, že bych nechal skontrolovat diferák a nechal rovnou vyměnit olej. Dělal jsi to přímo v Bmw? nebo máš nějaký dobrý typ. díky

Napsal: pon 08.12.2008 23:37
od Buwik
Bajzik píše:Já teda nevím ale uplně to samé mi dělalo u TDS 2.5 a byla to el. hlava vstřik čerpadla. Toto jsou nejpoužívanější otáčky a je to v těch místěch unavený, je to popsaný uplně jednoduše. Třeba ti to pomůže.


díky za radu, zkusím to nadhodit u mechanika, ještě náhodou neznáš nějakého dobrého v Praze, či okolí?

Napsal: pon 08.12.2008 23:44
od libovka
Bajzik píše:Já teda nevím ale uplně to samé mi dělalo u TDS 2.5 a byla to el. hlava vstřik čerpadla. Toto jsou nejpoužívanější otáčky a je to v těch místěch unavený, je to popsaný uplně jednoduše. Třeba ti to pomůže.


No jenže tohle je comonrail a ne TDS. :roll:

Napsal: pon 08.12.2008 23:46
od martilulin
jojo zlate TDS,opravy za hubicku..

Napsal: úte 09.12.2008 00:14
od martilulin
Dobry BMW servis mam 150km,zabare za rohem,ale tam nejezdim.Vuzil jsem origo servisu Subaru,delaji dobre a nejsou predrazeni.Silentbloky od 490 do 900,vcelku levne,olej jsem premyslel objednat ten origo,ale nemam X a dle vyjadreni tech ze Subaru tam staci origo olej Subaru.No,ale on stoji stejne,za praci 2000,-olej 1000.Ty mas ctyrkolku,nalej tam radsi origo, vyjde te snad jen o 200 draz.Nejprve zajed do servisu,staci i nejake zabar at sebere montpaku a testne ty silentbloky,hned uvidi kterej je po smrti,ale ja se nasral vymenil vsechny a mam klid,lepsi nez aby kazdych 10k odesel nejakej jinej

Napsal: úte 09.12.2008 09:10
od Vlasta
Já bych si tipnul palivový čerpadlo.

Napsal: úte 09.12.2008 10:11
od Bajzik
libovka píše:
Bajzik píše:Já teda nevím ale uplně to samé mi dělalo u TDS 2.5 a byla to el. hlava vstřik čerpadla. Toto jsou nejpoužívanější otáčky a je to v těch místěch unavený, je to popsaný uplně jednoduše. Třeba ti to pomůže.


No jenže tohle je comonrail a ne TDS. :roll:
NO nekecej AJO!

Jsem z J. čech takže ti servis moc neporadím.

Napsal: úte 09.12.2008 10:35
od libovka
Hele to může bejt mraky věcí.Pal.pumpa,pal.filtr,váha,převodovka,turbo,atd.

Napsal: úte 09.12.2008 18:28
od rosi
čau je to na 100 procent podávací pumpa ,která se nachází pod sedadlem řidiče,odchází kvůli suché naftě ,měl by si přidávat na celou nádrž tak 3 dc motorového oleje a bude vše o.k.Cena výměny je kolem 8 tisíc i s prací.

Napsal: stř 10.12.2008 14:42
od Buwik
tak jsem dnes auto hodil do servisu a podle nich to nejspíš bude měnič v automatu, prý by to odpovídalo, že v těchto otáčkách se akorát má měnit z prokluzu na "zamknuto", auto se mnou projeli, závada se za projíždky objevila (díky bohu) a konstatovali měnič, tak uvidíme, snad se nevymění zbytečně. Nový měnič 29 000, repas cca 7-9 000, objednal jsem repas, bo 29 000 jsem pohromadě dlouho neviděl 8O . Rovnou at vymění olej a filtr v převodovce. Nechal jsem ještě překontrolovat uložení zadní nápravy a diferáku kvůli těm silentblokům a bouchání při plynu "zapnut" "vypnut" a opačně a popř. olej v diferáku. Tak jsem zvědav, jak moc finančně vykrvácím. pak napíšu, zda to opravdu bylo ono, nebo jsem vyhodil prachy za měnič zbytečně a závada zůstává.

Napsal: stř 10.12.2008 18:03
od libovka
To víš že to bude ono.Přesně takle se to projevuje.

Napsal: stř 10.12.2008 18:54
od martilulin
To docela nasere,jeste k tomu pred dovolenou.Kolik jsi mel na ni najeto?

Napsal: stř 10.12.2008 23:05
od Buwik
libovka píše:To víš že to bude ono.Přesně takle se to projevuje.


doufám, že jo. jak jsi předeslal, může to být mraky věcí... Automat by měl být v pohodě, prý řadí velmi dobře a čistě, tak snad jen ten měnič a snad automat dlouho vydrží, jelikož vůbec nemám představu, kde a u koho se dá pořídit případná repase a za kolik, tak se téhle věci dost bojím. Náhodou nevíš, neznáš? Ty děláš servis Bmw?

Napsal: stř 10.12.2008 23:06
od Buwik
martilulin píše:To docela nasere,jeste k tomu pred dovolenou.Kolik jsi mel na ni najeto?


jj, před dovolenou je to radost, hlavně, aby to bylo ono a tím se to vyřešilo a do Vánoc bylo vše ok. najeto mám 250, 90% dálky po dálnici, takže auto je na kilometry v super stavu, až na měnič asi tedy :)