Stránka 1 z 1
Napsal: pát 30.01.2009 21:13
od januar
mam dotaz ci sa da spravit na E46 aby blikali vystrazne svetla pri prudkem brzdeni aby vedeli vodici za mnou ze maju zacat co najskor brzdit aby do mna zo zadu nenarazili

Napsal: pát 30.01.2009 22:49
od P-J
januar píše:mam dotaz ci sa da spravit na E46 aby blikali vystrazne svetla pri prudkem brzdeni aby vedeli vodici za mnou ze maju zacat co najskor brzdit aby do mna zo zadu nenarazili

Nic takového nejde. Ale někdy od cca 2003 byly standartně dvoustupňové brzdové světla.
Napsal: sob 31.01.2009 02:48
od jurasis
P-J píše:januar píše:mam dotaz ci sa da spravit na E46 aby blikali vystrazne svetla pri prudkem brzdeni aby vedeli vodici za mnou ze maju zacat co najskor brzdit aby do mna zo zadu nenarazili

Nic takového nejde. Ale někdy od cca 2003 byly standartně
dvoustupňové brzdové světla.
Tak mě napadá, že když jsem tohle kdysi četl v manuálu ke Škoda 100, tak mi to přišlo jako fajn věc. Se divím, že to není už uzákoněno aspoň 30 let...

Napsal: sob 31.01.2009 02:56
od Killca
slo by to udelat bud tlacitkem pod brzdu, nejaky pripevnit, nebo potenciometr nejakej dobastlit, na to napojit prodluzovac impulsu na 2-3 sekundy aby pustil proud od blinkru
Napsal: sob 31.01.2009 03:05
od jurasis
Killca píše:slo by to udelat bud tlacitkem pod brzdu, nejaky pripevnit, nebo potenciometr nejakej dobastlit, na to napojit prodluzovac impulsu na 2-3 sekundy aby pustil proud od blinkru
Nějak mi nedochází v Tvém řešení
prudké brždění...
Myslím, že dělat ze zádě auta při dotyku s brzdovým pedálem barevnou hudbu nebude úplně dobře...
Jedině to vyřešit (jako originál) dvojčiným tlakovým spínačem na brzdovém potrubí...
Napsal: sob 31.01.2009 03:22
od Killca
vetsinou kdyz das fakt podlahu na brzde, tak se pedal dostane dal nez pri normalnim brzdeni a prave na to "dal" misto dat zacatek tlacitka, to by chtelo vytestovat a presne upevnit
nebo dat potenciometr a nejaky pametovy obvod, ktery by pocital rychlost seslapnuti a zmacknutou vzdalenost