Stránka 1 z 1

Napsal: ned 01.02.2009 12:54
od matrose
Tak jsem nechal vymenit olej v diferencialu,330CI najeto 150tis. Olej original BMW a od te doby zacal jemne hucet...jen okolo rychlosto 110-130km.h kdyz neni moc v zaberu tzn.kdyz tuto rychlost udrzuji..Olej jsem nechal znou zkontrolovat a vse ok...ma nekdo zkusenost proc??? nekdo rika olej mnenit a nekdo zas rika ze jsem to nemel delat,ale pouze zkontrolovat hladinu por.doplnit?? co myslite?

Napsal: ned 01.02.2009 14:27
od Kami1
Vymenou rozhodne nic nezkazis a mel by se menit myslim po 40kkm
Treba ti to hucelo i pred tim, akorat si to neregistroval
Muzes tam zkusit dat hustsi olej
-melo by to snizit hluk, zmensit opotrebovavani, ale zvysit spotrebu
Jak vis ze ti huci zrovna difec?

Napsal: ned 01.02.2009 14:46
od Mirda328
bych rekl lozisko na hrusce diferu v kozach, zuby se spatne opiraji v nespravnych mistech a to vyluzuje zvuk, kdyz zaberes motorem hluk zmizi :D

Napsal: ned 01.02.2009 15:50
od pmaryska
jestli ti to začalo po výměně....tak jediný co mě napadá je to, že si hned ze začátku dal autu zabrat...prvních cca 50km je nejlepší jakejkoli auťák pomalu zajíždět.... důvod je jednoduchej...při výměně oleje nejsou promazaný všechn místa tak jak maj... proto je nejlepší to pomalu zajet... docela dost lidí na to už doplatilo... snad nejcitlivější je samosvor,ale neni problém zničit i klasickej difer...

Napsal: ned 01.02.2009 19:18
od matrose
prave ze to pred tim urcite nedelalo...jsem si toho vsiml po ujeti cca.30km je pravda ze jsem trochu radil na snehu,ale to bylo po ujeti tak 20km.tak myslim ze difer uz byl taky prohraty?! pri zaberu motoru to nedela,jen kolen tech 110km.h a neni to tak hrozny,ale je to proste tam,tak me to sere no-)

Napsal: ned 01.02.2009 19:41
od pmaryska
mno cca tech 20-50km to chce opravdu v klidu jet... ale zase je divny ze to dela jen pri tyhle rychlosti... to podle me difer nebude... zkus nekde na parkovisti jet s plynem a pak bez plynu nekolikrat do kola na max otoceni volantu... kdyz to bude hucet,tak by to mel byjt ten difer...pokud ne,tak bych to typnul na ložiska kol... to by tomu i odpovidálo,že to dělá jen od určitý rychlosti...

Napsal: ned 01.02.2009 20:07
od Mirda328
pmaryska píše:mno cca tech 20-50km to chce opravdu v klidu jet... ale zase je divny ze to dela jen pri tyhle rychlosti... to podle me difer nebude... zkus nekde na parkovisti jet s plynem a pak bez plynu nekolikrat do kola na max otoceni volantu... kdyz to bude hucet,tak by to mel byjt ten difer...pokud ne,tak bych to typnul na ložiska kol... to by tomu i odpovidálo,že to dělá jen od určitý rychlosti...


divny to neni! v tehle rychlosti je to normalni :) cti co pisu, olej nic nespravi, to je udel "krosu"

Napsal: ned 01.02.2009 21:18
od pmaryska
mirda2 píše:
pmaryska píše:mno cca tech 20-50km to chce opravdu v klidu jet... ale zase je divny ze to dela jen pri tyhle rychlosti... to podle me difer nebude... zkus nekde na parkovisti jet s plynem a pak bez plynu nekolikrat do kola na max otoceni volantu... kdyz to bude hucet,tak by to mel byjt ten difer...pokud ne,tak bych to typnul na ložiska kol... to by tomu i odpovidálo,že to dělá jen od určitý rychlosti...


divny to neni! v tehle rychlosti je to normalni :) cti co pisu, olej nic nespravi, to je udel "krosu"


nepsal sem nic v tom smyslu že by to měl olej spravit... :wink:

Napsal: ned 01.02.2009 21:46
od Mirda328
pmaryska píše:
mirda2 píše:
pmaryska píše:mno cca tech 20-50km to chce opravdu v klidu jet... ale zase je divny ze to dela jen pri tyhle rychlosti... to podle me difer nebude... zkus nekde na parkovisti jet s plynem a pak bez plynu nekolikrat do kola na max otoceni volantu... kdyz to bude hucet,tak by to mel byjt ten difer...pokud ne,tak bych to typnul na ložiska kol... to by tomu i odpovidálo,že to dělá jen od určitý rychlosti...


divny to neni! v tehle rychlosti je to normalni :) cti co pisu, olej nic nespravi, to je udel "krosu"


nepsal sem nic v tom smyslu že by to měl olej spravit... :wink:


ok, no kazdopadne nemyslim ze by na to olej mel vliv kdyz difer je bez oleje muze se maximalne zakousnout, na coz ti staci chvilka, ale tohle je klasicka nemoc, silny motor a piskani diferu kdyz netahas a jen to solichas nebo okolo 110km/h -+ dle prevodu piska, nebo jakoby seveli difer, vypada to jako kdyz neco povida :)

Napsal: ned 01.02.2009 23:27
od matrose
loziska na kolech to nejsou,pac kdyz zatacim tak nic nehuci...pokud je to tim loziskem na diferu,tak je divny,ze to zacalo delat zniceho nic,ale nic by me neprekvapilo...prej se stim da normalne jezdit aniz bych neco oddelal?? Mate nekdo zkusenost,jak narocny je to lozisko sundat a dat tam neue?

Napsal: ned 01.02.2009 23:42
od Mirda328
dyt si rikal ze si stim kravil!!!???? to je z tech razu a stosu co tomu davate vsichni!!! vymenit se to da ale sestavit zpet zuby beze stolice bych si teda netroufl, navic muzou uz byt natazene, mozna min starosti koupit jinej difer, ale jestli to nekdo umi spasovat tak proc ne

jinak pro predstavu kdyz vznikne v lozisku na diferu vule tak se zuby opiraji jinak nezbylo puvodne zamysleno a vydava to ty pazvuky

Napsal: pon 02.02.2009 00:06
od matrose
kravil...ale zadny brutal-) na snehu par kolecek,tot vse...uvidim co to zacne delat casem,zatim je to unosny,nekdo to ani neslysi...jeste jsem premyslel ze do oleje pridam nejaky pripravek ktery by to mohl teoreticky trochu utlumit?!

Napsal: pon 02.02.2009 00:30
od Killca
he, me to huci, kdyz jedu bez pnuti sil jakoukoli rychlosti pri zarazenem kvaltu :-D to sem asi v hajzlu s loziskem :-D

Napsal: pon 02.02.2009 09:42
od chico69
hmm..no neviem či mám podobný problém, ale...
tiež počujem nejaký "buchot" od zadnej nápravy..nehučí to ale búcha-nie je to taký hlboký zvuk (nízke frekvencie), ale je to také jemnejšie búchanie-skor hrkotanie by som povedal. No a ked pridávam plyn tak nie je nič počuť..ale ak uberem plyn a je zaradená rýchlosť tak ano..môže to mať nejakú spojitosť s vašim problémom?alebo je to niečo iné?

Napsal: pon 02.02.2009 10:37
od Mirda328
matrose píše:loziska na kolech to nejsou,pac kdyz zatacim tak nic nehuci...pokud je to tim loziskem na diferu,tak je divny,ze to zacalo delat zniceho nic,ale nic by me neprekvapilo...prej se stim da normalne jezdit aniz bych neco oddelal?? Mate nekdo zkusenost,jak narocny je to lozisko sundat a dat tam neue?


hele jak si prisel na loziska v kolech ???? dyt o tom nepadlo slovo???

bavim se o lozu v diferu :) abysme se chapali klasicka nemoc diffu, u nekoho po 100 o nekoho po 150tis zalezi na pristupu, ale smrtelny to neni, dela to skoro kazdy bavo ale vetsina to pres ty ladaky neslysi :lol:

Napsal: pon 02.02.2009 12:04
od Brody
Ja difec menil.Hukot jako kra..ze uz se nedalo pomalu ani jet.Hlavne uz to hucelo od rozjezdu.Difec sem dal jinej a nadherny tichoucko.Jako za mlada :lol: Pokud to je jen pri urcite rychlosti,tak bych na to asi zatim prdel.Aspon do te doby nez by se to projevovalo vic.

Napsal: pon 02.02.2009 12:19
od matrose
pmaryska psal ze by to mohli delat loziska...ale jinak to asi resit nebudu,az kdyz to zacne delat neunosne.Nebo koupim ladák-)

Napsal: pon 02.02.2009 13:22
od Whisky
mirda2 píše:bych rekl lozisko na hrusce diferu v kozach, zuby se spatne opiraji v nespravnych mistech a to vyluzuje zvuk, kdyz zaberes motorem hluk zmizi :D


presne...trochu hvizdot....

Napsal: pon 02.02.2009 14:48
od Mirda328
Whisky píše:
mirda2 píše:bych rekl lozisko na hrusce diferu v kozach, zuby se spatne opiraji v nespravnych mistech a to vyluzuje zvuk, kdyz zaberes motorem hluk zmizi :D


presne...trochu hvizdot....


:wink: jo otom celou dobu mluvim :lol: pokud tam je olej bude jezdit ale mit BMW pripominajici S1203 :) asi lepsi vymenit

Napsal: pon 02.02.2009 14:48
od matrose
diky za reakce...ma nekdo predstavu co stoji repas tohoto diferu? popr. novej?