Stránka 1 z 3

Napsal: pon 02.02.2009 19:40
od randomf
Ahoj, zajímalo by mě, jestli se liší mezi sebou nějak klimatizace - šestiválce / čtyřválce, sedan / touring / coupé /cabrio. Díky

Napsal: pon 02.02.2009 20:36
od satva
mezi 4 a 6 valcem je rozdil mezi drzakem kompresoru a delkou a tvarem trubek.
mezi sedanem touringem coupe a cabriem podle me rozdil nebude

Napsal: pon 02.02.2009 22:53
od ironpipi
Třeba u ISa vím, že M42 má klimu taky trochu jinak jak M44...rozdíly tam asi budou...

Napsal: úte 03.02.2009 08:31
od 4am
sem dokonce viděl manuální klimu v e36 spínanou tlačítkem vedle řadící páky(tam jak sou třeba výhřevy sedadel), byla dodělávaná pozdějc přímo u bmw

Napsal: stř 13.05.2009 17:14
od ironpipi
Když jsme u té klimatizace dovolím si oživit toto téma...nechal jsem si cca před půl rokem vyhodit klimakompresor, protože jsem potřeboval vyměnit ložisko na el. mag spojce, dnes to tam chci dát, ale nevím kam kterou hadici...Jeden vývod je SUC a druhý je DIS. Předpokládám že SUC je sání, takže do toho asi půjde hadice z kabiny a DIS ve výtlak takže ta povede přímo do chladiče. Je to tak?Díky za odpovědi...

Napsal: stř 13.05.2009 18:14
od Kami1
a neni to dany prirubou?
vzpominam si, ze ta z kabiny mi vadila pri vyndavani napinaku retezu na m42

Napsal: stř 13.05.2009 18:28
od Cawba
Ze by suction a discharge? :idea:
Ja myslim, zes to odvodil spravne :wink:

Napsal: stř 13.05.2009 19:17
od ironpipi
Co jsem viděl, tak každý báwo má jinej kompresor, tož nevím, jak to ti germáni dělali!? :P Přírubu z kabiny jsem dal na SUC (blíž napínáku rozvoďáku) a tu do chladiče jsem dal na DIS, tak by to asi mělo sedět, takže díky za rady chábři snad to pofachá zítra to jdu naplnit a uvidíme...A jen tak pro info cenovka ložiska řemenice el.mag spojky 806,-Kč, kdyby ho chtěl někdo měnit tak ať ví.

Napsal: čtv 14.05.2009 14:10
od ironpipi
Takže dnes vakuováno a po té naplněno (1500,-Kč), zatím to drží, klima chladí a ventilátor spíná, tak snad to nějakou dobu vydrží...

Napsal: pát 26.06.2009 06:52
od capri
ahol lidi nevíte jak funguje na automaticky klimě v E36 ten automatickej vnitřní okruh ?(kruhovej objezd s Áčkem)

Napsal: čtv 02.07.2009 19:46
od johnek
čau kluci...mám problém s klimatizací a v tomto počasí mě to fakt sere. Mám ji čerstvě naplněnou, těsní, spíná, vrtule funguje, ALE NECHLADÍ :-( Na hadici mám prosklený šroubek, ve kterém by údajně mělo být vidět jak proudí náplň, ale nic tam vidět není...čím by mohlo být že mi to nechladí?? díky moc za rady...

(BMW E36 Coupe 320i, r.v.93, dvouzonova manuální klima)

Napsal: čtv 02.07.2009 20:51
od ironpipi
Co pylovej filtr?

Napsal: čtv 02.07.2009 20:54
od johnek
ironpipi píše:Co pylovej filtr?


je tam nový:( ...už mě napadá jen něco s klimakompresorem, ale to si fakt nechcu připustit :roll: :roll:

Napsal: pát 03.07.2009 07:31
od Totic
capri píše:ahol lidi nevíte jak funguje na automaticky klimě v E36 ten automatickej vnitřní okruh ?(kruhovej objezd s Áčkem)
Myslíš ten AUC (Automatische Umluft Control) ? Je to A v kolečku šipek vedle tlačítka s šipkama do kolečka. Mám to taky. Myslím, že to je příplatková funkce v exclusive paketech. Mělo by to hlídat teplotu v kabině, aby se nerosila a v případě otevírat a zavírat klapky pro vzduch z venku. Šipky do kolečka to uzavřou natrvalo.

Napsal: sob 04.07.2009 11:54
od johnek
neměl někdo podobný problém? :roll:

Napsal: stř 15.07.2009 19:06
od Sprite
Poradíte mi prosím někdo? Když při jízdě zeslabím ventilátor až tak, že úplně zhasne displej, pak vypnu zapalování a zase zapnu zapalování, má se displej sám automaticky rozsvítit a ventilátor jet na nejmenší rychlost, nebo má zůstat vše vyplé dokud to zase sám nezapnu? :oops: Mě se to totiž chová jak kdy. Jednou zapnu zapalování a topení jede na minimum a z toho jindy nastartuju a zůstane to celé vyplé tak jak jsem to měl před vypnutím klíčku. :?

Napsal: čtv 16.07.2009 10:56
od Sprite
Nikdo neví?? :?

Napsal: čtv 16.07.2009 11:43
od xSAFA
Mě to zůstane vyplé a myslím že by to tak na 99% mělo být...

Napsal: čtv 16.07.2009 14:37
od Sprite
no a pokud to má tak skutečně být, netušíš ani náznakem kde by mohla být chyba? :? Ted jsem vymenil pojistku a chová se to tak, že když zeslabím ventilátor až tak, že zhasne displej, tak při příštím nastartování je VŽDY zaplý panel a ventilátor jede na první čárku..

Napsal: pát 17.07.2009 07:32
od capri
máš to dobře mě to dělá taky a nejsem jedinej nikde chybu nehledej :)