Stránka 1 z 1
Napsal: stř 04.02.2009 23:02
od Doctor199
čau mám dotaz jak nejjednodušeji vyndat startér u e36 jestli je na to nějakej fígl nebo něco ?

Napsal: stř 04.02.2009 23:10
od Doctor199
jo je to 316i
Napsal: stř 04.02.2009 23:34
od Klempy
Nevim, ted jsem to delal u IS-silena pakarna. Nejlepci je ze spoda ale u 8 ventilu nevim..bohuzel
Napsal: čtv 05.02.2009 22:04
od Doctor199
no dnes jsem na to koukal... a vypadá to že je tam šílenej přístup...

Napsal: čtv 05.02.2009 22:21
od Kami1
Bud rad, ze nemas to ISo

Napsal: pát 06.02.2009 10:12
od bill
možna se ti vyplati sundat sani u 6v to je jednoduši
Napsal: pon 09.02.2009 14:25
od Petr320ie36
Ten kdo delal u 6v ví ze to de i zespoda bez sloupovyho heveru a bez sundani sani a nejni to zas tak strasnej problem.... staci dat dva velky nastavce pres prevodovku a de to... delal sem to na svim taky M52
Napsal: úte 10.02.2009 17:39
od Doctor199
oukej díky za radu já už se děsil že půjde dolů sání.... o víkendu to kusím zespodu

Napsal: pon 16.02.2009 13:20
od Doctor199
tak jsem na to koukal, ale nijak moc přístup tam není no ale s tím se nějak poperu ,ale chtěl jsem se zeptat jestli je závit v bloku nebo je z druhé strany matka?
Napsal: pon 16.02.2009 19:19
od Tomas8409
Petr320ie36 píše:Ten kdo delal u 6v ví ze to de i zespoda bez sloupovyho heveru a bez sundani sani a nejni to zas tak strasnej problem.... staci dat dva velky nastavce pres prevodovku a de to... delal sem to na svim taky M52
Mám 323 M52 a dělal jsem to jak já tak mechoš a sání muselo dolů... zespodu to prostě nešlo.
na startéru byly "torxy"
Napsal: úte 17.02.2009 00:09
od Maikl
taky mě to čeká, tak jen pište jak na to

Napsal: úte 17.02.2009 00:42
od Killca
zavit v bloku
Napsal: úte 17.02.2009 20:26
od Doctor199
no asi bude muset dolů to sání na ten vnitřní šroub se nedá nijak dostat

Napsal: úte 17.02.2009 22:11
od Totic
Tomas8409 píše:Petr320ie36 píše:Ten kdo delal u 6v ví ze to de i zespoda bez sloupovyho heveru a bez sundani sani a nejni to zas tak strasnej problem.... staci dat dva velky nastavce pres prevodovku a de to... delal sem to na svim taky M52
Mám 323 M52 a dělal jsem to jak já tak mechoš a sání muselo dolů... zespodu to prostě nešlo.
na startéru byly "torxy"
Určitě se muselo sundat sání a prý prověsit převodovku, aby ty torxy šli vůbec nějak chytnout. Prej prcačka na heveru. Můj mechoš lamentoval a ruky zespodu po ramena v motoru..
Mno a pak se startérek zrepasuje ložisko dá za nový. A teď to startuje ne na drc, ale to na mrknutí oka..

(za 1500,-)
Hodně lidem to začalo chrčet teď ve velikých mrazech. Je to podmínkama.
Napsal: úte 17.02.2009 23:01
od chimerra
na 316i to jde zespod nad prevodovkou, akorat musis oddelat trubicku od kontroly oleje uplne ven a musi ti tama nekdo nasadit orech. Chce to dva dlouhy nastavce a kloub a pak to jde v pohode. Delal jsem to 2x na compactu. Dokonce mi nekde zbyly i 2 startery...
Chce to jen trosku cviku a vyndat to ven je jako tahat jezka z klece, trosku natesno.
Takze good luck

Napsal: stř 18.02.2009 03:06
od Killca
nejlepsi je povolit kardan a svesit prevodovku, pak to jde lip a da se tam dostat
jednou sem menil synchron na jednicce a nez vsechno slapalo jak ma, tak sem tu prevodovku nad sebe zvedal 4x
