Stránka 1 z 1

Napsal: pát 06.02.2009 09:36
od studna_1
Nevíte někdo, jestli mi bude do kompakta 1,8ti (103kw) pasovat pal. čerpadlo z kompakta 1,6 stejného roku výroby, r.v.94 ?

Napsal: pát 06.02.2009 10:21
od libovka
Nechápu proč zakládáš nové téma,když už si se na to jednou ptal. :roll: To si to neumíš najít?

Napsal: pát 06.02.2009 10:34
od studna_1
Ptal jsem se na něco trochu jiného...tamto bylo z jiného modelu, kdyby jsi měl číst.. :D

Napsal: pát 06.02.2009 12:02
od George_D
a to to nemužeš napsat do stejnýho vlákna a případně upravit nadpis???? :roll:


Jinak myslim že ti tam pujde, ja dal do 328 z 1,8 a jede bez problémů i pod plynem 8)

Napsal: pát 06.02.2009 12:11
od Fx
Pokud je na něm číslo dílu BMW, není problém mrknout do ETK, do kterých modelů bude pasovat.

Napsal: pát 06.02.2009 17:21
od Kami1
OT
vykony pump:
m42, m44, m50 - 1.75l/min
m52 - 2.24l/min

Napsal: pát 06.02.2009 18:09
od Spajky
Kami1 píše:OT
vykony pump:
m42, m44, m50 - 1.75l/min
m52 - 2.24l/min



zajímavá informace..., proč dali do M52 silnější? Teoreticky je to úspornější motor než M50, jen tak pro zajímavost..?

Napsal: sob 07.02.2009 01:24
od Killca
taky by me ta rychlost zajimala, ale tohle asi nikdo nevi

Napsal: sob 07.02.2009 11:22
od Kami1
Celkove trochu rozdilna koncepce. K tem vykonum asi u kazdyho motoru dospeli jinak. Vidim tam rozdil v r.j.
sory za tu tapetu Obrázekprehled motoru přehled motorů

Napsal: sob 07.02.2009 12:27
od BAD
Kami1 píše:Celkove trochu rozdilna koncepce. K tem vykonum asi u kazdyho motoru dospeli jinak. Vidim tam rozdil v r.j.
sory za tu tapetu Obrázekprehled motoru přehled motorů


nevim z kama si kopiroval tu tabulku ale je tam chyba v motoru M52 ma tam byt vrtani 84 a ne 74 jinac pumpu bych pouzil bez problemu staci jen cerpadlo bez tech plastu pokud si dobre pamatuji jde vytahnout a vymenit

Napsal: sob 07.02.2009 13:36
od Spajky
jo no, já zas žil v tom, že to je 84-88mm..

Napsal: sob 07.02.2009 17:00
od Pietrooo
Ahoj, taky jsem ted řešil palivové čerpadlo podle stránky http://www.realoem.com/bmw/ jsem si našel svoje auto našel palivové čerpadlo a jeho orginál číslo aby jsi nemusel hedat pod zadními sedačkami.
Muj problém byl v tom že podle číla mě to našlo jen komplet koš siemense a samotné palivové čerpadlo co nabízejí v elitu mělo číslo jiné než bylo na koší. Číslo čerpadla bylo stejné jako na koši od sidanu ale to neřešilo můj problém,protože jsem potřebova jen čerpalo a né celý koš. Rozhodl jsem se zariskovat a čerpadlo s jiným číslen než lo na mém koši objednat všechno sedělo a pasovalo jak mělo až na výústek na hadičku z čerpadla ven nebyla směrem na horu ale do strany což mělo vliv pouze na horší umístění koše do nádrže..
Jinak čerpadla měla stejnou voltáž a tlak akorád číslo bylo jiné.
Být tebou podle té stránky bych vybral obě auta a porovnal čísla čerpadel jestli nebudou čirou náhodou stejná po případě že budou jiná si je zkopíroval a třeba přes elit dal vyhledávat a porovnal podle fotek jak vzled tak rozměry atd.
Aby jsi nemusel z obou aut tahat ven zbytečne čerpadla.

Napsal: sob 07.02.2009 17:34
od frank325i
jen tak pro zajimavost vi nekdo jestli se to tady resilo postup pri vymnene pal.cerpadla???at to mam kde hledat zacalo hucet tak ho vymnenim

Napsal: sob 07.02.2009 20:59
od Pietrooo
Ahoj jestli chces poradit tak pisni delal jsem to pred dvema dny tak to mam zive v pameti

Napsal: ned 08.02.2009 02:42
od Kami1
BAD: Nevim odkud jsem to vyhrabal, ale zkus si tabulku pro jistotu precist jeste jednou(celou).

frank325i: Problem nemusi byt na stoprocent v cerpadle(duvod huceni - je spatny(99%), nekde dira a tak..)

Pietrooo: Co mas za motor(a rok) a za co jsi to vymenil? Vsechno OK?

Napsal: ned 08.02.2009 20:29
od Pietrooo
Ahoj Kamile mám 2001 E46 320I 125kW vše je naprosto ok a měnil jsem to za pierburg od elitu z důvodu velke slevy co tam mám... Originál je VDO což mě překvapilo..... Jediné že výstup z čerpadla je dostrany o proti originalu který je nahoru..
Mě čerpadlo fungovalo a nefungovalo podle všeho tlačilo méně tlaku a poslední kapka a vlastně i to co ě na to přivedlo že je to čerpadlem byla ta že se čerpadlo při rozběhu seklo..

Napsal: ned 08.02.2009 20:55
od Kami1
:palec: dik za odpoved

Napsal: ned 08.02.2009 21:16
od Pietrooo
Nemáš zač... :lol: