Stránka 1 z 1
Napsal: pon 09.02.2009 10:39
od BMWandilek
Zdravim, daval jsem motor M50B25 do E30 a po kompletni zapojeni el. mi nejde palivova pumpa... po zapnuti klicku se mi obevi 15spinany proud v relatku + proud na svorce tusim 86? no proste ten ervenobily drat co jde do relatka... na vystupu v palivove pumpe nic nejni a na hnedem dratu co jde do ridici jednotky namerim take + (aby se rele seplo tak tam preci musi byt kostra....) kdyz ECU odpojim a do cervenobileho dratu privedu + (ktere tam bez ECU privedeno nejni) a hnedy kabel ukostrim tak relatko po zapnuti klicku cvakne a pumpa bezi...
-respektive od kud bere ridici jednotka signal kdy ma rele sepnout a kdy ne?
- je normalni ze jednotka poustí + pol kde ma byt - pol???
jeste bych doplnil ze jednotka na jinem voze fungovala bez problemu.
Napsal: pon 09.02.2009 10:49
od MattyX
ohledne tehle veci bych ti doporucil [url]forum.e30.cz[/url] M50ka ve trice se tam tedkom resi , i zapojeni elektriky , prostudoval bych to tam

a je tam i hodne lidi co to uz kutilo

Napsal: pon 09.02.2009 10:59
od BMWandilek
MattyX píše:ohledne tehle veci bych ti doporucil [url]forum.e30.cz[/url] M50ka ve trice se tam tedkom resi , i zapojeni elektriky , prostudoval bych to tam

a je tam i hodne lidi co to uz kutilo

dekuji ale zapojeni EL. mam na 100% dobre

jde mi jen o to proc ECU nepusti signal na zapnuti palivovych pump... jinak na E30 to hodit mohu

dik za radu.
Napsal: pon 09.02.2009 14:08
od Killca
kdyz to nevyresis, tak to normal prskni na spinanych 12, tak sem to mel ja na e36 IS a slapalo to i kdyz to byl humus
Napsal: pon 09.02.2009 16:21
od BMWandilek
Killca píše:kdyz to nevyresis, tak to normal prskni na spinanych 12, tak sem to mel ja na e36 IS a slapalo to i kdyz to byl humus
jj presne tak... ale ja si hodim vypinac na - pol na relatko

asi to tak udelam

alespon pro pokus jestli auto chytne

Napsal: úte 10.02.2009 10:05
od BMWandilek
prozatimne vyreseno napojenim cerpadla naprimo.... motor bezi krasne

ovsem radu uvitam dal... takhle to je prasarna

Napsal: úte 10.02.2009 16:09
od Killca
no spravne ma jednotka po zapnuti klicku privezt asi na 3-5 sekund proud na cerpadlo, aby natlacilo a vyplo a bylo pripraveno na startovani a pote ma tlacit furt pri nastartvani, prave po natlaceni se sepne tlakovy ventil a vypne privod
proste to nech na spinanem napeti ze spinacky a v klidu, vsk to neni problem, jen to nesmis nechat pustene bez motoru zbytecne dlouho, aby se to nemrdlo ze jde tlak do zdi
Napsal: úte 10.02.2009 17:07
od BMWandilek
Killca píše:no spravne ma jednotka po zapnuti klicku privezt asi na 3-5 sekund proud na cerpadlo, aby natlacilo a vyplo a bylo pripraveno na startovani a pote ma tlacit furt pri nastartvani, prave po natlaceni se sepne tlakovy ventil a vypne privod
proste to nech na spinanem napeti ze spinacky a v klidu, vsk to neni problem, jen to nesmis nechat pustene bez motoru zbytecne dlouho, aby se to nemrdlo ze jde tlak do zdi
ehm... ECM nepousti proud ale spina -pol na relatku... a tlak by nemohl jit dozdi protoze ho ventil pusti Z5 prepadem do nadrze ale tak ci onak to cerpadlu ani baterii neprospiva

Napsal: stř 21.01.2015 20:48
od butchis
Zdravím, řeším podobný problém u mé 318is, při zapnutí klíčku nejde napětí na palivové čerpadlo. Přišel jsem na to, že problém není v relé palivového čerpadla, ale v relé které přivádí napětí na spínanou svorku palivového čerpadla (zřejmě "main relay"), konkrétně na svorku 85 nejde kostra. Vodič ze svorky 85 končí v ŘJ a přerušen není, proměřen a OK. Při měření napětí mezi svorkami 85 a 86 napětí lze naměřit (asi 11,45 V), ale bez dostatečného proudu, který by sepnul relé. Relé odzkoušeno a OK. Při připojení kostry na svorku 85, relé sepne a vše funguje jak má, akorát nevypne čerpadlo po 5s nebo při natlakování. Nevíte někdo kde by mohl být problém nebo nesetkal jste se s tím již někdo?

Napsal: čtv 22.01.2015 08:12
od Foldas
U tebe to vidím na problém v samotné řj u e36 se občas stane že zatíka do toho kastlíku pod oknem a vyplaví řj zkus ji vytáhnout a rozdělat. Proč ukazuješ schéma MS jednotky?
Napsal: čtv 22.01.2015 08:46
od butchis
Foldas píše:U tebe to vidím na problém v samotné řj u e36 se občas stane že zatíka do toho kastlíku pod oknem a vyplaví řj zkus ji vytáhnout a rozdělat. Proč ukazuješ schéma MS jednotky?
Schéma jsem našel jenom pro představu a lepší pochopení problému. Co se týče problému jednotky, to už mě taky napadlo. Ale problém se zatékáním bych asi vyloučil, protože auto před kompletním rozebráním fungovalo v pořádku. Myslím si, zda-li problém nemůže být někde v dalším čidle (třeba tlaku paliva) Nevím jak přesně v jakých závislostech má spouštění čerpadla paliva fungovat. Jinak je vše OK, motor lze nastartovat, budíky ukazují....
Napsal: čtv 22.01.2015 08:49
od butchis
Možná by mi pomohlo i podobné schéma přímo na E30 318is, nemáte někdo?
Napsal: čtv 22.01.2015 13:54
od Foldas
Tenhle motor nemá žádne čidlo tlaku paliva. Čerpadlo se spíná před startem na pár sekund (ne vždy) a pak až při roztočení motoru a běží po celou dobu chodu motoru na základě impulzu snímače kliky. schéma si najdi tady
http://wedophones.com/BMWManualsLead.htm
Napsal: čtv 22.01.2015 20:01
od butchis
Ono se nesepne vždy při sepnutí klíčku? Nemáš tušení proč? Co určuje zda-li se má sepnout nebo ne? Je to boj

Napsal: čtv 22.01.2015 22:04
od Foldas
Ani m50 netlakuje pokaždé
Napsal: čtv 22.01.2015 22:27
od butchis
A důvod proč pokaždé netlakuje bys nevěděl?
Napsal: pát 23.01.2015 00:12
od Foldas
To opravdu netuším nikdy jsem až tak do podrobna po tom nepátral. To ti spíš odpoví někdo kdo se zaobývá softem v řídících jednotkách