Stránka 1 z 2
Napsal: pon 16.03.2009 18:48
od jogurt
Nevite jak je na tom se spolehlivosti motor v E46 320D a 330D? U prvnich 320D odchazelo kolem 150t km turbo a vstriky.
Napsal: pon 16.03.2009 18:54
od libovka
Na tohle téma toho tu je mraky popsanýho.
Napsal: pon 16.03.2009 20:44
od jura55
Ono jde o to, jaky motory myslis, pac jak do 320d, tak do 330d se davaly 2 typy (u te 330d mozna jen vylepsni toho prvniho)
Napsal: pon 16.03.2009 20:55
od libovka
Hele je to jednoduchý.Motory jsou super,ale to co je nanich namontovaný je sázka do loterie.Bud budeš v poho jezdit a nebo se ti to bude srát.Znám 3.0D se 450000 km a měnil pouze 4 vstřiky,ale taky znám motor na kterým se ve 140000 měnilo snad všechno.
Napsal: pon 16.03.2009 20:56
od martilulin
320d bez CR se pry kurvila,jel jsems ni nekolikrat a nejede nic mo a chrochta jak Fabia.320d s common railem mam ja a je bez problemu,kolega ji ma taky,ale v sedanu a najeto 210 a take zadne problemy.Zajimave je,ze u VW group mu u sluzebaku nikdy turbo tak dlouhy nevydrzelo,alespon vzdy zatuhla regulace,u BMW ne.Ale stale plati,ze pokud nemas alespon 20k bokem na opravy CR auto neber,kup si benzinak a ty prachy projezdi.
Napsal: pon 16.03.2009 23:08
od jura55
martilulin píše:320d bez CR se pry kurvila,jel jsems ni nekolikrat a nejede nic mo a chrochta jak Fabia.320d s common railem mam ja a je bez problemu,kolega ji ma taky,ale v sedanu a najeto 210 a take zadne problemy.Zajimave je,ze u VW group mu u sluzebaku nikdy turbo tak dlouhy nevydrzelo,alespon vzdy zatuhla regulace,u BMW ne.Ale stale plati,ze pokud nemas alespon 20k bokem na opravy CR auto neber,kup si benzinak a ty prachy projezdi.
No, na te stare 320d (sam ji mam) bylo u nas problemove vstrikovaci cerpadlo VP-44 (u nas odchazi 200- 300t km, v nemecku prumerne 400 - 500t km, proc asi?

) + vaha.
No a 320d s CR ma taky sve musky viz:
http://www.bmwland.co.uk/talker/viewtopic.php?t=53451
Ale stejne myslim, ze je to hlavne o tom, jak se k tomu kdo choval a jak je to servisovane.
Napsal: pon 16.03.2009 23:18
od martilulin
No oni tam rozebiraji zname veci,nicmene servisum neverim,pokud ma proletet ojnice blokem tak stejne proleti...olej a stejne tak i ostatni naplne je samozrejmost menit jak je predepsano,filtry taktez,ja leju jen dodatecne aditivovanou naftu,na zadne zazracnej Shell Shit power neverim,proste nemam problem.Urcite,pokud tam nekdo leje nejakej humus pak muze brecet nad vstrikovacema,pokud neumi jezdit s turbem a chovat se k nemu slusne tak mu take nic nevydrzi,ja jen lituju ze jsem nevzal 330d
Napsal: úte 17.03.2009 14:29
od dusan
Motorom 320d a 330d hrozí okrem známych vecí/turbo,vstreky/odlomenie klapiek v sacom potrubí,pričom úlomky sa nasajú do valcov a vačšinou je koniec motora. Príčinou je poddimenzovanie osiek u klapiek a zanášanie sacieho potrubia výfukovými splodinami cez EGR.
Napsal: úte 17.03.2009 15:02
od jura55
Jak tomu odlomeni klapek zabranit? Pripadne kde se podivam, abych to zkontroloval? Diky
Napsal: úte 17.03.2009 18:43
od dusan
Vyčistením EGR ventilu,vyčistením sacieho potrubia včetne tých klapiek,dajú sa rozobrať a vyčistiť,dajú sa skontrolovať,či nie sú poškodené,nalomené a pod,výmenou ,alebo vyčistením odlučovača oleja a ak sa ti nechce v budúcnosti znovu čistiť sanie tak zablendovaním egr ventilu.
Napsal: úte 17.03.2009 18:56
od dusan
Tu je obrázok,ako taká poškodená klapka vypadá.
Napsal: úte 17.03.2009 19:09
od dusan
Pre kontrolu klapiek je potreba zdemontovať sacie potrubie,viď obr.
Napsal: úte 17.03.2009 20:07
od m3csl
ja myslim ze je to o tom jak se clovek k autu chova. neda se rict ze 320d je v necem horsi nez 330d. kazdopadne nedoporucuji diesel tem co jezdi kratke vzdalenosti /jezdi porad se studenym motorem-trpi turbo-/ jestli nenajedete vice jak 35.tis. km/rok tak se diesel nevyplati. ja mam 320d comon-rail koupil jsem ho z D se spatnym turben melo najeto 123.tis. mam ho necely rok naj. mam ted 169 tis. zatim vse ok akorat mi tekl olej po kompresoru klimy vymenil jsem tesneni na viku hlavy a zatim je klid. u comon-railu a turba s naklapenim lopatek je potreba dodrzovat urcite pravidla-nevytacet za studena /zahrat pomalou jizdou/ a pri velke dlouhodobe zatezi motoru hned nevipinat motor nechat ho na volnobeh chvilku bezet a nebou jizdu prizpusobit nasledujicim cinum /zastaveni,.../
s autem jezdim dost svizne odpovida tomu i spotreba pr. po ceskych silnicich 6.3-6.7l/100km a v nemecku dost casto ochutnam maximalku a spotreba je 7.0-7.5l/100km a zadnych 4.4 mimo mesto a 5.7 kombinovana jak se uvadi v prirucce

Napsal: stř 18.03.2009 16:05
od andyonett
ahoj vlastnim 320d a menil jsem zatim predni ramena a silenbloky....jinak jezdim bez problemu.....mam uz 140 tisic za sebou.
Napsal: ned 10.05.2009 22:16
od kouBaMW
od kdy se delal 320d v common railu ?
330d 135/142kw je taky common ?
dik
Napsal: pon 11.05.2009 08:33
od groom
kouBaMW píše:od kdy se delal 320d v common railu ?
330d 135/142kw je taky common ?
dik
320 v CR se začal dělat v roce 2000 pokud se nepletu a 330d se děla v 135/150kw a jsou oba CR..ja mam ten silnejsi v cupatku a muzu ho vrele doporucit
Napsal: pon 11.05.2009 19:18
od kouBaMW
no jo 330cd musi byt bomba
takze 320d v commonu ma tech 110kw predpokladam
jinak obyc 320d je co za system ?
Napsal: úte 12.05.2009 06:17
od rob2fab
nevite nekdo jakej je vahovvej rozdil mezi R6-R4...sel sem z 1.8 do 2.8 a rozdil znat jako prase..zajimalo by me jak je to u nafty??a vubec vi nekdo kolik vazi bmw motor ??nikde sem to nenasel.
Napsal: úte 12.05.2009 09:16
od Cromoly
kouBaMW píše:od kdy se delal 320d v common railu ?
330d 135/142kw je taky common ?
dik
Tak hlavne v e46 byly u trilitru vykony 135 a 150 kW a u dvoulitru prisla 110kW verze namisto 100kW tusim s faceliftem
Napsal: úte 12.05.2009 12:34
od kouBaMW
jj stema 142kw sem se sekl, myslel sem ze je to jak u e39