Stránka 1 z 1

Napsal: pon 20.04.2009 20:29
od Radis
Cau kluci. Potreboval bych poradit E46 330d manual. Kdyz jedu na jakejkoliv rychlostni stupen do 110km/h tak opohoda klidek ale jak raficka tachometru vleze na 110 a vic tak zacne nekde hucet lozisko bych rek a dela to jen pri udrzovani rychlosti nebo pri akceleraci. Kydz uberu a zacnu brzdit motorem tak zas ticho. Mate nekdo tuseni co by to mohlo byt? Ja sem si myslel lozisko stedoviho ulozeni kardanu.
Predem diky za odpovedi :)

Napsal: stř 22.04.2009 14:22
od Killca
jo to je mozny, to by chtelo posadit do auta dalsi lidi a poslouchat jestli to je hned pod vama (prevodovka) nebo vzadu (diferak), nebo mezi zadnima a prednima sedackama (lozisko stredniho ulozeni kardanu)

Napsal: stř 22.04.2009 15:35
od Radis
Jo jo coz to je mi jasny to jsem skousel a praveze bych rek ze je to jakoby uprostred auta. Slo mi oto ze kdyz jsem sem psal ze to dela akorad pri akceleraci nebo pri udrzovani rychlosti ne pri brzdeni motorem tak ze mi nekdo v oboru skusenej :) napise ze je blbost aby to delalo stredovi ulozeni. Za techto okolnosti. Ale kdyz je to mozny ze to muze delat to ulozeni tak se do nej asi teda dam :( A nevite nekdo jakej je to problem udelat to ulozeni? Je to hodne prace? Hardy spojku uz jsem delat a docela to slo.

Napsal: stř 22.04.2009 19:44
od Killca
mnoooo, sundat kardan a zrejme rozpojit ho, prelisovat lozisko s kleci a nechat pote vyvazit slozeny kardan

zde dily
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/S ... ive_shaft/

Napsal: stř 22.04.2009 20:36
od Radis
A nevis jak jsou ty kardany spojeny? Jsou jen nastrceny na tisicihranu? A vyvazovat se musi urcite jo?

Napsal: čtv 23.04.2009 00:19
od Killca
kardan je jen v sobe zastrceny na tisicihranu, ano, rozpojis ho rukama, tak pozor, jinak vyvazit by se mel, jak ho neslozis stejne, jak byl predtim (coz muzes, kdyz si to poznacis ryskou) tak se ti rozvibruje auto

tedy nemusis prevazovat, kdyz si udelas rysku, ale je to lepsi po tech letech

Napsal: čtv 23.04.2009 05:43
od Radis
Ok diky moc za informace. Dam se teda do toho.

Napsal: čtv 23.04.2009 12:00
od Fx
Já si radši dělám rysku i na hardyspojce a výstupu z převodovky ;)

Napsal: čtv 23.04.2009 14:50
od Radis
Je mi to jasny :) sichr je sichr

Napsal: čtv 23.04.2009 16:36
od Brody
No nemusi to delat jen to ulozeni.Ja vymenil skoro komplet celej pohon.Prevodovku,hardynu,lozisko a nakonec difec.Ten mi z tech veci hucel nejvice. :wink:

Napsal: čtv 23.04.2009 20:22
od Radis
Hm tak to je pekny :( tohle doufam ze me neceka. to by byla asi draha oprava

Napsal: pát 24.04.2009 06:39
od Brody
Tak puvodne jsem myslel ze je to lozisko v prevodovce+to ulozeni kardanu,tak jsem prevodovku sehnal starsi.No a po vimene a staleho huceni uz zbejval jen difec.
Na ten diferak ti poradim jak zjistit.
Hod auto na hever, nastartuj a dej tam treba 4ku.Pak si vem nejakou delsi tycku a priloz ji k diferaku.Tak jsme to nakonec zjistili u me. :wink:
Jeste jsem totiz myslel, ze by mohly bejt v haji loziska v kolech.

Takze bud na hever nebo na nejakou zdviz pokud mas moznost.
Timto zpusobem by se dalo zjistit i to ulozeni.Po prilozeni tycky k tomu lozisku.Alespon si to myslim! :wink:

Napsal: pát 24.04.2009 20:03
od Radis
Aha tak to dik za radu urcite to takhle skusim. A co se tyce te tycky tak myslis ji jako ktomu prilozit a co dal? Co by se jako melo dit? Jako ze se bude to huceni po te tycce prenaset. Jo?

Napsal: pát 24.04.2009 20:13
od Brody
Funguje to na zpusobu cim te posloucha doktor plice....
Jeden konec prilozis bud na to pouzdro loziska nebo na difec,prevodovku atd.A druhy konec si das k uchu.Tou tyci by se to melo prenest a ty bys to mel slyset. :wink:

Napsal: ned 26.04.2009 10:13
od Radis
Jo takle :D jasny uz to chapu. Ok vyskousim to uvidim, ale doufam ze to nebude aspon ta prevodovka i kdyby to byl jeste ten diferak tak dobry ale ta prevodovka by to byt nemusela :?

Napsal: stř 29.04.2009 17:57
od matrose
Ja mam to stejny...nad 110km.h do 130km.h jemny huceni,pak to prestane...ale jen pri akceleraci,jiak vubec...na predcozim E46 compact jsem resil to stejny a nedoresil..jezdil jsem dal asi 20tis km a delalo to porad stejne...nejhorsi je,kdyz se do toho zaposlouchas...tak to sere-) A divny je to,ze to zacalo delat kdyz jsem vymenil olej v diferu,samo original napln.divny ne?-)

Napsal: čtv 30.04.2009 17:52
od Radis
Kdyz se do toho zaposlouchas tak teda ne ze to sere ale me by stoho trefilo :evil: A co se tyce toho vymenovani oleje v diferaku tak to sem chtel udelatjako pvni a nekolik lidi mi reklo ze pokud mi ten diferak do tedka nehuci tak ze si muzu bejt jistej tim ze mi po vymene oleje zacne :D A ze pokud mi soho diferaku nekde nekudy nevytek tak ze nejni duvod ten olej menit. Tak jsem je poslech a nechal jsem tam starej. Takze to mozna az tak divny nejni

Napsal: čtv 30.04.2009 21:35
od matrose
Radis píše:Kdyz se do toho zaposlouchas tak teda ne ze to sere ale me by stoho trefilo :evil: A co se tyce toho vymenovani oleje v diferaku tak to sem chtel udelatjako pvni a nekolik lidi mi reklo ze pokud mi ten diferak do tedka nehuci tak ze si muzu bejt jistej tim ze mi po vymene oleje zacne :D A ze pokud mi soho diferaku nekde nekudy nevytek tak ze nejni duvod ten olej menit. Tak jsem je poslech a nechal jsem tam starej. Takze to mozna az tak divny nejni

No puvodne jsem si myslel,ze tam predchozi majitel nacpal nejaky jiny olej,aby to nehucelo a ja to tim origo olejem proplachl...protoze jsem slysel,ze jsou ruzne směsi,ktere to umí.Kazdopadne kamos ma 330i a uplne ten stejny problem,no si rikam ze to je proti vsem zakonum abys dal novej olej a zacalo to tak delat?!V servise mi rekl,ze olej v diferu se ma delat jen u M3 a u zbytku jen kontrola jestli je ho dostatek.

Napsal: čtv 30.04.2009 22:44
od Koby
to je nesmysl, výměna oleje je normálně myslím popsaná.. hlavně, pokud naleješ skutečně předepsanej olej - jsou jenom tři.!!! tak tim nic nezkazíš..¨Jinak dobrý jak utišit diferák je tam přidat piliny... :D ale to je řešení na pár kilometrů - :D

Napsal: pát 01.05.2009 03:44
od Killca
nebo slupky od bananu :-)

jinak olej v diferaku je lifetime=nadozivoti, ale bohuzel toto nelze aplikovat, tak je dobry olej v diferu jednou za cas vymenit