Stránka 1 z 2

Napsal: pát 12.02.2010 13:30
od goodfella
Ahoj Všichni , mám dotaz jestli nemáte někdo zkušenost s firmou AUTOCHIP - Praha Běchovice . Díky za zprávu Goodfella

Napsal: pát 12.02.2010 16:54
od BudVlad
Na internetu jsem našel několik firem v ČR které dělají chiptuning. Všichni nabízí zvýšení výkonu u 325i jen o 10 až 12hp. V Německu vím o dvou firmách. Wintertuning ve Forstern nabízi zvýšení až na 289hp, což je dost pochybné a také je to prý nějaká pochybná dílna. DS Motorsport ve Freudenbergu má dobrou pověst a tam nabízí zvýšení výkonu 325i z 218hp na 270hp. Freudenberg je ale bohužel dost daleko.

Napsal: pát 12.02.2010 23:00
od VRsix
Mam od nich chipnutou naftu rok a pul, 55 000 km a bez jedineho problemu. Za me doporucuji.

Napsal: sob 13.02.2010 00:15
od BudVlad
Tady jde o to, jestli jde o NA nebo přeplňovaný motor. U přeplňovaných motorů je zvýšení výkonu celkem jednoduché zvýšením tlaku (boost). U atmosferických je to mnohem složitější a proto většina tuningů výkon o moc nezvýší.

Napsal: sob 13.02.2010 13:37
od goodfella
Mno , jedná se o M44 is atmosféru , garantujou cca 12kw s doživotní zárukou. Mám jen obavy aby nedoslo k nějakému poškození motoru a atd . . . Aby člověk nevyhodil peníze a autu nějak ,,neublížil,, Někde jsem četl že auto čipnuté u této firmy mělo po zásahu stejný výkon i kroutící moment jako před zásahem. Tak nevim . . . Každopádně díky za jakýkoli příspěvek.

Napsal: sob 13.02.2010 14:08
od BudVlad
Motor to vydrží, jsou dimensované i na větší výkon. 14kw je 19hp což je dost slušný. Musí ti to ale ukázat na dyno.

Napsal: sob 13.02.2010 14:36
od VRsix
goodfella píše:Mno , jedná se o M44 is atmosféru , garantujou cca 12kw s doživotní zárukou. Mám jen obavy aby nedoslo k nějakému poškození motoru a atd . . . Aby člověk nevyhodil peníze a autu nějak ,,neublížil,, Někde jsem četl že auto čipnuté u této firmy mělo po zásahu stejný výkon i kroutící moment jako před zásahem. Tak nevim . . . Každopádně díky za jakýkoli příspěvek.
Nepletes si to spis s ABC tuning? Sam delam v podobnem odveti a to co se doctes nekde na foru, nemusi byt az tak pravda, je v tyhle branzi velky konkurecni boj a samozrejme, kazdy rika ze to umi nejlip, ze ma nejlepsi technologie a u vsech ostatnih to stoji za prd. Ja mam vykon i zmeren a vychazi lip nez maji v tabulce. Jednoducha rada, bud se nebojis a nechas si auto chipnout, nebo se bojis a vykasles se na to. Jestli se bojis, tak se na to vyprdni. :)

Napsal: sob 13.02.2010 15:12
od M3maniac
nechápu lidi co chcou čipovat 325i :? pochopil bych to kdyby to myslel vážně ostrá vačka,sání,komplet svody,sport katy ,výfuk tam ano ,ale to už je úprava za xx desítek nebo spíš přes sto táců,ale řešit 10kW? u běžných aut to má smysl jen u přeplňovaných motorů jinak nesmysl ,pokud ovšem nejde o kompletní sportovní (tuningovou) úpravu někoho kdo ví co dělá :wink:

Napsal: sob 13.02.2010 16:35
od BudVlad
M3maniac píše:nechápu lidi co chcou čipovat 325i :? pochopil bych to kdyby to myslel vážně ostrá vačka,sání,komplet svody,sport katy ,výfuk tam ano ,ale to už je úprava za xx desítek nebo spíš přes sto táců,ale řešit 10kW? u běžných aut to má smysl jen u přeplňovaných motorů jinak nesmysl ,pokud ovšem nejde o kompletní sportovní (tuningovou) úpravu někoho kdo ví co dělá :wink:


No právě na 325i to dělá smysl. 325i má stejný motor jako 330i (N53B30) a je detunovaný z 272 hp na 218 hp. Má to i stejnný ECU, ale jiný software, který právě ovládá profil vaček a zdvih ventilů. Přeprogramování je jako výměna vaček.
BTW: N53 má vyladěné nerezové svody.

Napsal: ned 14.02.2010 22:16
od VRsix
BudVlad píše:
M3maniac píše:nechápu lidi co chcou čipovat 325i :? pochopil bych to kdyby to myslel vážně ostrá vačka,sání,komplet svody,sport katy ,výfuk tam ano ,ale to už je úprava za xx desítek nebo spíš přes sto táců,ale řešit 10kW? u běžných aut to má smysl jen u přeplňovaných motorů jinak nesmysl ,pokud ovšem nejde o kompletní sportovní (tuningovou) úpravu někoho kdo ví co dělá :wink:


No právě na 325i to dělá smysl. 325i má stejný motor jako 330i (N53B30) a je detunovaný z 272 hp na 218 hp. Má to i stejnný ECU, ale jiný software, který právě ovládá profil vaček a zdvih ventilů. Přeprogramování je jako výměna vaček.
BTW: N53 má vyladěné nerezové svody.
vzdyt tady se ale resi uplne jiny motor :wink:

Napsal: ned 14.02.2010 22:39
od BudVlad
M3maniac napsal: “nechápu lidi co chcou čipovat 325i”
Pokud vím tak M44 je 1.8l tak asi není v 325i! Když chce načipovat M44 tak proč ne.

Napsal: pon 15.02.2010 00:14
od Slavisimo
Tim chtel rict jak tam i napsal ze cipovat atmosferickej benzin proste nema vyznam.. :wink: kor M44 :-D

Napsal: pon 15.02.2010 00:17
od MattyX
sry ale cip u atmosfery nema vyznam ve vysledku budes rad kdyz se mozna dostanes na seriovej vykon :) jedinej cip co ma u atmosfery vyznam je programovatelna jednotka ;) to sme zase financne uplne jinde a motor na denni jezdeni to nebude ;) pokud bys mel ropu tak jo nebo jinej turbomotor je to zase nekde jinde ;) ale s M44 urcite ne :)

Napsal: pon 15.02.2010 00:24
od Jarouch
To teda.... zbytečný pokud se někomu povede do toho zasáhnout tak to poznáš hlavně na spotřebě... to je asi jedinej efect :lol:

Napsal: pon 15.02.2010 01:12
od BudVlad
U M44 bude navýšení asi malé, ale někomu i to malé zvýšení může za to stát.
Ale že to nemá cenu u atmosferického motoru? Proč by nebyl přeprogramovaný 325i s N53B30 na denní ježdění? To by potom 330i který má stejný motor a jiný software také nebyl k dennímu ježdění. Je tam sice jiné sací potrubí, ale hlavní rozdíl je software který ovládá časování vaček a zdvih ventilů. Zatímsi to každý pochvaluje.

Napsal: pon 15.02.2010 01:20
od BudVlad
Jarouch píše:To teda.... zbytečný pokud se někomu povede do toho zasáhnout tak to poznáš hlavně na spotřebě... to je asi jedinej efect :lol:


Dělá to několik firem a spotřeba je po úpravě skoro stejná a výkon výrazně větší. Já mám po instalaci PBX spotřebu stejnou jako před tím.

Napsal: pon 15.02.2010 01:38
od Slavisimo
Resil se tu motor M44...To ze ty si cipoval novodobej motor je kua velkej rozdil..To ze to na N53 zvedlo luxusne vykon a a spotreba zustala stejna (:-D) neznamena ze v jeho pripade mu to nejak pomuze, rekl bych ze je vyzkouseny ze to proste nema vyznam. Ovsem ted je na nem jestli vyhodi zbytecny penize za chip kterej mu v podstate nic neprida a bude zit s vyssi spotrebou ale s pocitem ze to ma nachipovany a nebo radsi investuje do jinych veci. :wink:

Napsal: pon 15.02.2010 01:53
od BudVlad
Slavisimo píše:Resil se tu motor M44...To ze ty si cipoval novodobej motor je kua velkej rozdil..To ze to na N53 zvedlo luxusne vykon a a spotreba zustala stejna (:-D) neznamena ze v jeho pripade mu to nejak pomuze, rekl bych ze je vyzkouseny ze to proste nema vyznam. Ovsem ted je na nem jestli vyhodi zbytecny penize za chip kterej mu v podstate nic neprida a bude zit s vyssi spotrebou ale s pocitem ze to ma nachipovany a nebo radsi investuje do jinych veci. :wink:


No v první řadě se napřed nevědělo že jde o M44.
A potom se tady řešilo že M3maniac napsal: “nechápu lidi co chcou čipovat 325i” a že si někdo myslí že nemá význam chipovat atmosferický motor.

Napsal: pon 15.02.2010 08:46
od capri
ono je taky 325i a 325i záleží jakou myslel :) 325i M50 myslim že čipem toho na tak starym motoru s dost naježděnejma kilometrama moc nevykouzlíš samo že na M53 to bude asi o něčem jinym :) přecejenom je tam větší variabilita nastavení časování a všeho jinyho :)

Napsal: ned 21.02.2010 01:45
od goodfella
OuKej Boys. Díky všem za příspěvky u oné firmy se jedná o zásah do jednotky a plnou záruku jak na motor tak na jednotku , dal bych sem odkaz ale nejsem si jist jestli je to košer. Asi nejlepši je dát auto na brzdu ,,změřit kw,, pak následně ůprava ř.j. a zpět na brzdu. Ale jak to tu čtu hodim na to bobek , zajímal mě jen váš názor na čipování M44 is popřípadě nějaké zkušenosti z firmou ,,AutoChip Běchovice,, Zatim buďte s pozdravem . . .