Stránka 1 z 2
Napsal: pát 12.02.2010 13:30
od goodfella
Ahoj Všichni , mám dotaz jestli nemáte někdo zkušenost s firmou AUTOCHIP - Praha Běchovice . Díky za zprávu Goodfella
Napsal: pát 12.02.2010 16:54
od BudVlad
Na internetu jsem našel několik firem v ČR které dělají chiptuning. Všichni nabízí zvýšení výkonu u 325i jen o 10 až 12hp. V Německu vím o dvou firmách. Wintertuning ve Forstern nabízi zvýšení až na 289hp, což je dost pochybné a také je to prý nějaká pochybná dílna. DS Motorsport ve Freudenbergu má dobrou pověst a tam nabízí zvýšení výkonu 325i z 218hp na 270hp. Freudenberg je ale bohužel dost daleko.
Napsal: pát 12.02.2010 23:00
od VRsix
Mam od nich chipnutou naftu rok a pul, 55 000 km a bez jedineho problemu. Za me doporucuji.
Napsal: sob 13.02.2010 00:15
od BudVlad
Tady jde o to, jestli jde o NA nebo přeplňovaný motor. U přeplňovaných motorů je zvýšení výkonu celkem jednoduché zvýšením tlaku (boost). U atmosferických je to mnohem složitější a proto většina tuningů výkon o moc nezvýší.
Napsal: sob 13.02.2010 13:37
od goodfella
Mno , jedná se o M44 is atmosféru , garantujou cca 12kw s doživotní zárukou. Mám jen obavy aby nedoslo k nějakému poškození motoru a atd . . . Aby člověk nevyhodil peníze a autu nějak ,,neublížil,, Někde jsem četl že auto čipnuté u této firmy mělo po zásahu stejný výkon i kroutící moment jako před zásahem. Tak nevim . . . Každopádně díky za jakýkoli příspěvek.
Napsal: sob 13.02.2010 14:08
od BudVlad
Motor to vydrží, jsou dimensované i na větší výkon. 14kw je 19hp což je dost slušný. Musí ti to ale ukázat na dyno.
Napsal: sob 13.02.2010 14:36
od VRsix
goodfella píše:Mno , jedná se o M44 is atmosféru , garantujou cca 12kw s doživotní zárukou. Mám jen obavy aby nedoslo k nějakému poškození motoru a atd . . . Aby člověk nevyhodil peníze a autu nějak ,,neublížil,, Někde jsem četl že auto čipnuté u této firmy mělo po zásahu stejný výkon i kroutící moment jako před zásahem. Tak nevim . . . Každopádně díky za jakýkoli příspěvek.
Nepletes si to spis s ABC tuning? Sam delam v podobnem odveti a to co se doctes nekde na foru, nemusi byt az tak pravda, je v tyhle branzi velky konkurecni boj a samozrejme, kazdy rika ze to umi nejlip, ze ma nejlepsi technologie a u vsech ostatnih to stoji za prd. Ja mam vykon i zmeren a vychazi lip nez maji v tabulce. Jednoducha rada, bud se nebojis a nechas si auto chipnout, nebo se bojis a vykasles se na to. Jestli se bojis, tak se na to vyprdni.

Napsal: sob 13.02.2010 15:12
od M3maniac
nechápu lidi co chcou čipovat 325i

pochopil bych to kdyby to myslel vážně ostrá vačka,sání,komplet svody,sport katy ,výfuk tam ano ,ale to už je úprava za xx desítek nebo spíš přes sto táců,ale řešit 10kW? u běžných aut to má smysl jen u přeplňovaných motorů jinak nesmysl ,pokud ovšem nejde o kompletní sportovní (tuningovou) úpravu někoho kdo ví co dělá

Napsal: sob 13.02.2010 16:35
od BudVlad
M3maniac píše:nechápu lidi co chcou čipovat 325i

pochopil bych to kdyby to myslel vážně ostrá vačka,sání,komplet svody,sport katy ,výfuk tam ano ,ale to už je úprava za xx desítek nebo spíš přes sto táců,ale řešit 10kW? u běžných aut to má smysl jen u přeplňovaných motorů jinak nesmysl ,pokud ovšem nejde o kompletní sportovní (tuningovou) úpravu někoho kdo ví co dělá

No právě na 325i to dělá smysl. 325i má stejný motor jako 330i (N53B30) a je detunovaný z 272 hp na 218 hp. Má to i stejnný ECU, ale jiný software, který právě ovládá profil vaček a zdvih ventilů. Přeprogramování je jako výměna vaček.
BTW: N53 má vyladěné nerezové svody.
Napsal: ned 14.02.2010 22:16
od VRsix
BudVlad píše:M3maniac píše:nechápu lidi co chcou čipovat 325i

pochopil bych to kdyby to myslel vážně ostrá vačka,sání,komplet svody,sport katy ,výfuk tam ano ,ale to už je úprava za xx desítek nebo spíš přes sto táců,ale řešit 10kW? u běžných aut to má smysl jen u přeplňovaných motorů jinak nesmysl ,pokud ovšem nejde o kompletní sportovní (tuningovou) úpravu někoho kdo ví co dělá

No právě na 325i to dělá smysl. 325i má stejný motor jako 330i (N53B30) a je detunovaný z 272 hp na 218 hp. Má to i stejnný ECU, ale jiný software, který právě ovládá profil vaček a zdvih ventilů. Přeprogramování je jako výměna vaček.
BTW: N53 má vyladěné nerezové svody.
vzdyt tady se ale resi uplne jiny motor

Napsal: ned 14.02.2010 22:39
od BudVlad
M3maniac napsal: “nechápu lidi co chcou čipovat 325i”
Pokud vím tak M44 je 1.8l tak asi není v 325i! Když chce načipovat M44 tak proč ne.
Napsal: pon 15.02.2010 00:14
od Slavisimo
Tim chtel rict jak tam i napsal ze cipovat atmosferickej benzin proste nema vyznam..

kor M44

Napsal: pon 15.02.2010 00:17
od MattyX
sry ale cip u atmosfery nema vyznam ve vysledku budes rad kdyz se mozna dostanes na seriovej vykon

jedinej cip co ma u atmosfery vyznam je programovatelna jednotka

to sme zase financne uplne jinde a motor na denni jezdeni to nebude

pokud bys mel ropu tak jo nebo jinej turbomotor je to zase nekde jinde

ale s M44 urcite ne

Napsal: pon 15.02.2010 00:24
od Jarouch
To teda.... zbytečný pokud se někomu povede do toho zasáhnout tak to poznáš hlavně na spotřebě... to je asi jedinej efect

Napsal: pon 15.02.2010 01:12
od BudVlad
U M44 bude navýšení asi malé, ale někomu i to malé zvýšení může za to stát.
Ale že to nemá cenu u atmosferického motoru? Proč by nebyl přeprogramovaný 325i s N53B30 na denní ježdění? To by potom 330i který má stejný motor a jiný software také nebyl k dennímu ježdění. Je tam sice jiné sací potrubí, ale hlavní rozdíl je software který ovládá časování vaček a zdvih ventilů. Zatímsi to každý pochvaluje.
Napsal: pon 15.02.2010 01:20
od BudVlad
Jarouch píše:To teda.... zbytečný pokud se někomu povede do toho zasáhnout tak to poznáš hlavně na spotřebě... to je asi jedinej efect

Dělá to několik firem a spotřeba je po úpravě skoro stejná a výkon výrazně větší. Já mám po instalaci PBX spotřebu stejnou jako před tím.
Napsal: pon 15.02.2010 01:38
od Slavisimo
Resil se tu motor M44...To ze ty si cipoval novodobej motor je kua velkej rozdil..To ze to na N53 zvedlo luxusne vykon a a spotreba zustala stejna (:-D) neznamena ze v jeho pripade mu to nejak pomuze, rekl bych ze je vyzkouseny ze to proste nema vyznam. Ovsem ted je na nem jestli vyhodi zbytecny penize za chip kterej mu v podstate nic neprida a bude zit s vyssi spotrebou ale s pocitem ze to ma nachipovany a nebo radsi investuje do jinych veci.

Napsal: pon 15.02.2010 01:53
od BudVlad
Slavisimo píše:Resil se tu motor M44...To ze ty si cipoval novodobej motor je kua velkej rozdil..To ze to na N53 zvedlo luxusne vykon a a spotreba zustala stejna (:-D) neznamena ze v jeho pripade mu to nejak pomuze, rekl bych ze je vyzkouseny ze to proste nema vyznam. Ovsem ted je na nem jestli vyhodi zbytecny penize za chip kterej mu v podstate nic neprida a bude zit s vyssi spotrebou ale s pocitem ze to ma nachipovany a nebo radsi investuje do jinych veci.

No v první řadě se napřed nevědělo že jde o M44.
A potom se tady řešilo že M3maniac napsal: “nechápu lidi co chcou čipovat 325i” a že si někdo myslí že nemá význam chipovat atmosferický motor.
Napsal: pon 15.02.2010 08:46
od capri
ono je taky 325i a 325i záleží jakou myslel

325i M50 myslim že čipem toho na tak starym motoru s dost naježděnejma kilometrama moc nevykouzlíš samo že na M53 to bude asi o něčem jinym

přecejenom je tam větší variabilita nastavení časování a všeho jinyho

Napsal: ned 21.02.2010 01:45
od goodfella
OuKej Boys. Díky všem za příspěvky u oné firmy se jedná o zásah do jednotky a plnou záruku jak na motor tak na jednotku , dal bych sem odkaz ale nejsem si jist jestli je to košer. Asi nejlepši je dát auto na brzdu ,,změřit kw,, pak následně ůprava ř.j. a zpět na brzdu. Ale jak to tu čtu hodim na to bobek , zajímal mě jen váš názor na čipování M44 is popřípadě nějaké zkušenosti z firmou ,,AutoChip Běchovice,, Zatim buďte s pozdravem . . .