Stránka 1 z 1

Napsal: pát 26.02.2010 19:32
od davcer
Mam problem a nemuzu najit odpoved, napadlo me ze to nekdo mozna resil. Uz jsem zoufalej.
Auto jsem koupil pred dvema lety. Melo najeto cca 135tis, dnes mam 200tis. No a problem je ten, ze cca od 150 tis auto zacalo jakoby vadnout - podvozkove. Tezko se to popisuje, ale jakoby porad trochu plavalo. Do zatacky ho muzu poslat jak chci, a vpoho. Ale jakmile jedu po lehce nerovny silnici, tak ho porad steluju prava leva. Kdysi proste jelo fak suprove, jinak bych to nepoznal a myslel si ze je to normalni. Je to jako kdyz jedete na lyzich bez nabrousenych hran. Menil jsem komplet tlumice, ulozeni, na predni naprave par veci, predek bez vule. Dale origo nove hrebenove rizeni, ted budu davat servo, ale to vliv nema, nechal jsem kompletne sundat a udelat celou zadni napravu...a porad nic. Pokazdy lepsi a lepsi, ale furt ho lovim nekde mezi pruhama. jsem docela zoufalej, mechanik mi rika ze docela v poho, taky ma e 46 a ze to prej takhle sedi. Jenze ja vim jak se to chovalo kdyz jsem ho koupil a jak se to chova ted. Napadlo me jestli muze podvozek nejak po 200 vyvadnout, ale vzhledem ze mam jiz 3ti bmw a ostatni byli pres 300tis km, tak nesmysl...
cirou nahodou neresil nekdo neco podobneho?
dekuju moc, kazda rada draha..

jo a geometrie a vyvazeni fajn, zimni letni bez efektu, prehazuju elektrony..pokazdy geo+vyvazeni

Napsal: pát 26.02.2010 20:49
od Killca
jestli jsi na predku menil ramena za nova (osazena cepy a silentbloky) + jsi vymenil tycky stabilizatoru + jsi vymenil tycky rizeni (alespon ten posledni cepovy kus primo v naboji) tak tam uz nema co byt zdemolovany a musi to byt na silnici pevny

pripadne jeste horni ulozeni tlumicu

pak bys to nemel nikde lovit z pruhu do pruhu

Napsal: pát 26.02.2010 20:58
od libovka
Plavání na nerovné silnici např.ve vyjetých kolejích je u E46 vcelku běžné.

Napsal: sob 27.02.2010 11:54
od DAVe_1
libovka píše:Plavání na nerovné silnici např.ve vyjetých kolejích je u E46 vcelku běžné.


jj :D k tomu 18" a v kolejich litam jak spina v kyblu

Napsal: ned 28.02.2010 00:13
od davcer
dekuji vsem za rady, ramena jsem zatim nemenil, jenom vsechny tycky stab. a ostatni silenbloky. asi budu muset menit cely ramena. plavani v kolejich znam, a to to neni. tohle vubec netaha za volant. je to jakoby auto melo mensi vuli na tyci rizeni( samo ze tam zadna neni). je to jako kdyby pri tom prujezdu pres hrbol to zatahlo cely auto a ja musel lehce NA druhou stranu. Udrzet treba auto za ricanama smerem na Kostelec mezi pruhy, je fakt makacka..asi teda ramena, to zase necham ranec u mechanika...
jenom bych se tedy na zaver rad o jednom ujistil, mam jak jsem psal najeto cca200 tis, nemuze tedy byt podvozek tzv hotovej po predchozich majitelych? kazdej stim asi prasil, predpokladam.. Kdyz tedy fse bude absolut perfect, vuz by se tedy mel chovat rekneme stejne jako treba ve 100 tis..?
Mel jsem predtim nekolik petkovych bawcounu a tam okolo 300 tis, po veskere vymene ok.. ptam se proto, ze jsem trojku mel jen ve skole, a trojka, zvlast tahle je o dost sportovnejsi nez 5-er..

Napsal: ned 28.02.2010 09:02
od Jarouch
Zdar... to co popisuješ jsem zažil u E91... a bylo to špatnou geometrií zadní nápravy... zkus zajet ještě na geometrii ale třeba někam jinam a ať se zaměří na sbíhavost zadní nápravy :!: Já to tím vyřešil :wink:

Napsal: pon 01.03.2010 21:37
od dusan
Ak je to ročník pred faceliftom tak u e46 odchádzalo uloženie zadnej nápravnice do karosérie a celá zadná náprava plávala.Treba skontrolovať silentblokové uloženie zadnej nápravy.