Stránka 1 z 1

Napsal: ned 28.02.2010 23:16
od radimmotorrad
Zdravím, nevíte někdo kde přesně se nachází? Zkoušel jsem jestli má omezavač i na pětce......zjistil jsem, že ano, ale odneslo to čidlo :(

Napsal: ned 28.02.2010 23:42
od Slavisimo
to je teda otazka tywe....

cidlo teploty je v levym nadechu k brzde.

Napsal: pon 01.03.2010 00:06
od radimmotorrad
Nedostatečně jsem specifikoval.....mám E36 is, obávám se, že u Compaktu to může být(jako řada dalších věcí)jinak. Jinak bych tě poprosil, ab jsi upřesnil výraz "průduch k brzdě"? Kde, že ho mám hledat?

Napsal: pon 01.03.2010 00:10
od Dan td
Pokud nevíš, kde je nádech k brzdě, tak bych se nepouštěl ani do kontroly čidla teploty. Potom taky, o čidle teploty je tu toho mraky, jen stačí trochu pohledat. To je i důvod, proč ti na takovou banalitu už moc lidí nereaguje.

A pokud jsi jen zkoušel maximálku, tak na to je to auto stavěné. Spíš odhaduju, že auto má opravovaný nebo vytuněný předek a ne zcela ideálně - potom čidlo buď ulítlo samotné, nebo i s nádechem brzdy.

Napsal: pon 01.03.2010 00:12
od Slavisimo
radimmotorrad píše:Nedostatečně jsem specifikoval.....mám E36 is, obávám se, že u Compaktu to může být(jako řada dalších věcí)jinak. Jinak bych tě poprosil, ab jsi upřesnil výraz "průduch k brzdě"? Kde, že ho mám hledat?
Vim jak to ma compact, sedan, touring, coupe atd..neboj :-D taky bys mohl napsat co to dela ze dedukujes cidlo teploty.


mezi naraznikem a podbehem je pruduch(nadech) ke kotoucum, to cidlo je na strane u ridice v tom nadechu jes? :-)

Napsal: pon 01.03.2010 00:20
od radimmotorrad
Snažím se dát dohromady auto své přítelkyně(nenapadlo mě,že budu muset až tak do detailu....)na BMW klubu jsem dnes poprvé a věřil jsem že tu najdu někoho kdo mi rychle a srozumitelně poradí.Na fóru jsem samozřejmě hledal,ale nenašel.Takže ještě jednou.Pokud to skutečně víš,můžeš mě prosím tě poradit, kde, že to mám hledat?

Napsal: pon 01.03.2010 00:27
od radimmotorrad
V autě má stále -37stupňů.Když se to utrhlo,tak to byla rána někde u předního kola.Má moc pěkné coupe,žádny touning,sama si ho přivezla z DE,bourané nebylo.

Napsal: pon 01.03.2010 00:28
od radimmotorrad
Děkuji za odpověď,podívám se na to.

Napsal: pon 01.03.2010 00:29
od Killca
8O

Napsal: pon 01.03.2010 00:32
od Slavisimo
Kdyby ses nudil tak tady mas pekny tema a opravdu hezky zpracovany :-)

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=68194

EDIT: Konkretne druhy prispevek na te strance

Napsal: pon 01.03.2010 00:42
od radimmotorrad
Tak to je přesně to co jsem potřeboval.Děkuji moc!!!

Napsal: pon 01.03.2010 01:36
od starML

Napsal: pon 01.03.2010 02:26
od Killca
v pohode, jen o hodku :-D

Napsal: čtv 24.11.2011 13:33
od easy_target
s teploměrem mám taky problém, ale ne, že by mi ukazoval furt rovnou -37°C, ale třeba při momentálních teplotách kolem nuly mi to často skočí po startu třeba na -26°C, -17°C apod... po čase se teplota spraví a po půl hodině jízdy se tomu dá i věřit. Co mě štve je, že se na to nedá spolehnout. Když teploty klesaly k nule, tak mi to hodí třeba 0,0°C a zahlásí to gong, ale reálná teplota byla třeba +4,5°C, což ještě úplně nebezpečný není. Nedá se podle toho moc orientovat a zajímalo by mě, jestli výměna čidla je ta věc, kterou bych měl řešit. Podle toho co jsem četl výše si tím nejsu jistej.

dík za odpovědi.

Napsal: čtv 24.11.2011 18:47
od _peper
To by mohl být třeba jen špatný kontakt mezi čidlem a konektorem. Rozpojit prostříknout sprejem na kontakty párkrát spojit rozpojit a uvidíš.