Sériovej tlak 325td - 0,80baru
325tds - 0,85baru
318tds - přesně nevim ale jelikož jde o stejnej motor
zkrácenej o 2 válce, bude to podobnej tlak
Já mám zavřenej regulační obtok v turbu a tlačí mi to nanejvejš 1,2baru, pak mi řídící jednotka vypne naftu, takže bez úpravy řj nebo ochcání snímače tlaku víc nenafoukáš. Záleží teda taky na stavu turba, pokud je nový tak by třeba i těch 1,4 foukat mohlo.
Jak přidat tlak... Na turbu más takovou plechovou baňku do který je hadička s přívoodem vzduhu ze sání(kontrola tlaku), ta banka posouvá táhlem, který vede k vejfukový části turba a tam ovládá obtok spalin. (při dosažení max. tlaku to otevře obtok kterej vede spaliny klem turba a ne přez něj aby se tlak už nezvyškoval) Na tom táhle se nacá seřídit délka. čím kratší - tím vyšší tlak. Abys to zkrátil musíš tu baňku sundat. Drží na dvou škoubech, je k tomu relativně dobrej přístup, staší sundat sání (box s filtren + trubky k turbu). Pak musíš vlízt pod auto a vyháknout táhlo z kličky wastegate(obtok) je tam ségrovka. Vyndáš, povolíš na táhlu kontramatku, konec táhla trochu zašroubuješ, (o kolik ti nepovim, nikdy jsem to nezkoumal, ale podle mě bude stačit tak 0,5cm, pak bys měl tlak moc vyskej a řídící jednotka by ti vypínala naftu), zajistíč kontra, vrazíš do auta a frčíš.Pokud to budes moct zmerit tak tomu dej tak do 1baru. Víc ne. Neslibuj si moc velkou změnu.

Dobrý by bylo pořídit si "turbometr" (tlakoměr, manometr) abys videl kolik to tlačí. Instalace je snadná, jen budíky jsou dražší, nejlevnější kolem 700kč.