Stránka 1 z 1
Napsal: ned 02.05.2010 14:13
od Sprite
Včera jsme jeli s kamošem jeho 320kou (E36), k benzínce zbývalo asi 4km, na BC měl nějakou dobu dojezd --- km a paliva v nadrži na BC taky 0 l.. A z ničeho nic mu začalo něco v autě povrzávat, pískat..Nevím jak to popsat.. Tak jsme se strachem jestli vůbec dojedem na benzínku krokem dojeli, nabral plnou a po odjezdu už se zvuky neozývaly. Můj dotaz zní, jestli ty zvuky mohlo dělat třeba čerpadlo, jestli je to normální a jestli nemohl něco poškodit? Jeli jsme takto asi 3km. Díky moc
Napsal: sob 15.05.2010 10:32
od Sprite
Včera se mě znovu ptal, jen tak ze zajímavosti, jestli někdo odpověděl.

Takže se ptám znovu, netuší někdo, jestli ten zvuk mohlo skutečně dělat čerpadlo a jestli mohl něco poškodit?

Napsal: sob 15.05.2010 14:05
od bubynqo
kdyz je palicka na budiku v poloze jako kdyz je vypnuty zapalovani, vtedy zacne za sedackama mistami v zatacce piskat hucet, jede na prazdno a tym se to cerpadlo naclo, takze ocekavat lze ze uz nevdrzi tak dlouho jako by mnelo, otazka kolik vydrzi : nevim

, kazdopadne jezdit na rezervu neni dobry
Napsal: sob 15.05.2010 14:52
od Sprite
bubynqo píše:kdyz je palicka na budiku v poloze jako kdyz je vypnuty zapalovani, vtedy zacne za sedackama mistami v zatacce piskat hucet, jede na prazdno a tym se to cerpadlo naclo, takze ocekavat lze ze uz nevdrzi tak dlouho jako by mnelo, otazka kolik vydrzi : nevim

, kazdopadne jezdit na rezervu neni dobry
Ale mu to hned po natankování ztichlo a už je to zase tichý. Jel takto asi 2-3km. I přesto myslíš, že je načaté?

Takže má očekávat brzkou výměnu? Tak to nebude rád. Co konkrétně se v tom čerpadle teda "načlo" ??
Napsal: sob 15.05.2010 16:34
od bubynqo
jase ze stichlo logicky, protoze uz ma chlazeni a brzdeni palivem, to ze zacalo hucet znamena ze palivo mistami nenesalo a logicky turbinka jela bez zataze a tocila si rychlejc, nic se nepokazilo ani tak skoro nepokazi, jednoducha odpoved na tvou otazku-to co ma byt mazane a neni:trpi, to co ma byt hlazene a neni:trpi
Napsal: sob 15.05.2010 22:34
od Sprite
Tak teď mi tvrdí, ze od té doby se mu zda ze auto jde pomaleji do otáček a ze hur táhne. Podle mě si to vsugeroval. Nebo je to mozné? Já mám zato, ze spoustě lidi dojde někdy benzin, naliji třeba z kanistru a jedou dal. Mu ani úplne nedošel, i když to vrzani a pískání tam bylo.Porad řeší ze by to čerpadlo vyměnil, (podle mě zbytečně) , protože chtěl jet v červnu na dovolenou a ma strach ze se mu to pokazí zrovna někde v zahraničí. Takže se vás chci naposledy zeptat, je mozny ze se s tím fakt něco mohlo stát, nebo stresuje zbytečně a vsugeroval si to? Díky moc
Napsal: sob 15.05.2010 22:41
od mequi
Asi si to vážně vsugeroval. Pro jeho klid mu řekni at si koupí náhradní čerpadlo / když nemá kam vrážet prachy/ a vymění si ho až mu odejde. Třeba na dovolené. Samosebou, když není technický antitalent.

Napsal: sob 15.05.2010 23:11
od Sprite
Prave ze peněz moc nemá, proto mi prislo zbytečne, aby to měnil marně. Ale pakliže se opravdu mohlo tím ze to možna jelo chvilkama na sucho něco vaznejc poškodit, což já nevím, tak ať si ho vymění. Já mu chtěl jen pomoct tím, ze se poptam co a jak. Každopádně zeptám se ještě takhle, kdyby to čerpadlo mělo opravdu odejít, je něco podle čeho se to dá poznat alespoň trochu dopředu, ze už je čas začít řešit výměnu?? Nejaké příznaky?nebo to přijde naráz? Díky za rady. Je to jeho první BMW, tak je porad vyplaseny ( já bych asi taky byl

) takze bych mu rad pomohl ať ho to někde nevypece a nebo mu naopak ušetřim připadne peníze pokud je to jen jeho vsugerovany pocit a nic se s tím nemohlo stát

Napsal: sob 15.05.2010 23:33
od liza
podle mě, kdyby to čerpadlo jelo naprázdno a tím pádem se nechladilo a nemazalo, tak by auto mělo škubat ne?! protože by nemělo benzín, jinak mě palivový čerpadlo odešla z ničeho nic. Celou dobu jsem jezdil normálně, pak jsem jednou zastavil a už jsem nenastartoval

po výměně čerpadla zase v pohodě, a jezdím dál

Napsal: sob 15.05.2010 23:34
od Dlugy
Sprite píše:..... nebo mu naopak ušetřim připadne peníze .....

možno ušetrí prachy za čerpadlo

,alebo dá za odťahovku xxx násobok kaček viac

....

Napsal: pon 17.05.2010 20:51
od Sprite
Takže nakonec si dnes objednal toto
http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.as ... &NodeId=-1 . Originál v BMW stál prý skoro 7tis. Tak snad to bude adekvátní náhrada.
Jen ještě z mé zvědavosti, neví někdo k čemu je to druhé čerpadlo? Díl č.3
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=15 . Napadlo mě, jestli neměl třeba objednat i to?

Aby nevyměnil jedno a bude špatny i to druhý.
Napsal: pon 17.05.2010 22:41
od bubynqo
to vlevo je cerpadlo, vpravo je jenom plovak
Napsal: úte 18.05.2010 08:59
od Sprite
bubynqo píše:to vlevo je cerpadlo, vpravo je jenom plovak
U dílu č.3 je napsáno "Sací čerpadlo levé".

Taky mi to bylo divný. I to, že je v každé půlce nádrže plovák

Napsal: úte 18.05.2010 15:06
od xSAFA
Řekl bych, že trojka je malé čerpadlo, které slouží pro přečerpání z jedné půlky na druhou k hlavnímu čerpadlu. Pokud se nepletu tak nádrž je spojená nad kardanem a palivo se tam nemá jak jinak dostat. Pokud se pletu opravte mě...

K tomu jsou logické i dva plováky. Vidím tam jakoby dva typy jednou s tím malým čerpadlem podruhé ne možná byly dvě varianty podle roku nebo tak...
Napsal: úte 18.05.2010 16:24
od bubynqo
pletes se, funguje to jinak
Napsal: úte 18.05.2010 16:26
od xSAFA
Tak se rozepiš jak tedy? A k čemu je tedy čerpadlo pod číslem 3?
Edit: Trošku jsem se na to víc koukal v tom druhým, dle mě lepším ETK a ta 3ka mi tam příjde jen jako sání... Takže druhý čerpadlo to nebude a asi je jen špatnej překlad. Ale rád si to nechám od někoho objasnit. V těch místech jsem se zatím nehrabal takže mám mezery...

Napsal: úte 18.05.2010 16:34
od bubynqo
kyby mne byt tva teorie spravna, musela by byt na cerpadle ve spodni casti klapka, ktera by byla elektronicky ovladana na zaklade plovaku s casti rezervy, a nasledovne vyvedena ina hadicka z cerpadla do rezervy, odkud by to tahalo, proste nesmysl a technologicky drahe a snad nemozne, funguje to tak jak kdyz spostis vodu s akvaria, nacucnes a tece
na cerpadle zadna klapka neni, to jest saje jedine cez sytko v prave casti nadrze a cast rezervy se proleva podtlakem
Napsal: úte 18.05.2010 16:34
od Sprite
xSAFA píše:Řekl bych, že trojka je malé čerpadlo, které slouží pro přečerpání z jedné půlky na druhou k hlavnímu čerpadlu. Pokud se nepletu tak nádrž je spojená nad kardanem a palivo se tam nemá jak jinak dostat. Pokud se pletu opravte mě...

K tomu jsou logické i dva plováky. Vidím tam jakoby dva typy jednou s tím malým čerpadlem podruhé ne možná byly dvě varianty podle roku nebo tak...
Kdyby to bylo jak říkáš, že by přečerpávalo, tak vzhledem k tomu, že nemělo v jeho případě už skoro co přečerpávat, tak je možný, že ty zvuky dělalo to čerpadlo č.3. A ne to hlavní. Tak teď nevím, jestli teda to hlavní neobjednal zbytečně

Dá x tisíc a nakonec bude špaté to druhé. Nebo i to druhé.
Napsal: stř 19.05.2010 21:47
od Sprite
Tak dnes si to sám měnil. Nevydržel do pondělí, aby mu to udělal mechanik

Ale prý si není jistej, jestli to nejde nasadit i špatně. Je tam prý motorek, plovák a nějaká tyčka. Na obrázku je i vidět. Ale že nevěděl na co přesně je tam ta "tyčka". A pak taky že mu to teď ukazuje na budíku o něco málo míň. Před výměnou v nádrži lehce nad půlkou a po výměně pod půlkou.