Stránka 1 z 1
Napsal: stř 19.05.2010 21:11
od bubynqo
Bojuji s tym uz rok, jako jeli znamo, mam M43B16 , samo o sobe je to zdechlina, ale ted to jede naprdel, problem je ten, ze je to line jako prase, vibrace motoru uz ani netrepi, zvykl jsem si nato ze je to jako diesel, pri seslapnuti plynu to huci a nejde, pomalu zrychluje, jsem tam cukne, a ted muj problem:
Sani mam vruci jako prase
Svice vypalene bile-chuda zmes
Vymeneno-cidlo kliky, cidlo vacky, vaha vzduchu, cela skrtici klapka s cidli volnobehu a plynu, secky hadice nove, kompletni liosta vstriku, tlak regulatoru paliva 3,0 Bar, motor pretesneni, nove tesneni sani az k hlave, nove tesneni pod hlavou, tesneni svodu, vyfuk bez dirky, novej kat, lambda okej, hlasi chudou zmes.
Chybi diagnostiy: Lambda probe a Knock sensor 1
motor jsem generalkoval, poskladane secko dobre ale to auto je proste satan co neposloucha, dekuji za rady
Problem jak za tepla, tak za studena, neni nato vliv
Ma otazka zni, proc mam chudou zmes kdyz dira sani neni, co ma nato vliv, labda jiste ne, motor ma paliva nedostatek, ale cerpadlo palivak a vstriky su top stav
Napsal: ned 23.05.2010 15:39
od bubynqo
nikto nic panove?uz mne to stve, cukato v otackach cca 2500 pri polovicnom plyne, kdyz kuknu na svice jsou bile, elektorda, izolator, motor se trepe na volnobehu, tlak paliva a cerpadlo mam okej a filtr paliva, uz nevim co skouknout

co urcuje bohatost zmesi?
Napsal: ned 23.05.2010 19:20
od starML
bubynqo píše:...mam M43B16, je to line jako prase, vibrace motoru
Sani mam vruci jako prase
Chybi diagnostiy: Lambda probe a Knock sensor 1 ....motor jsem generalkoval, poskladane secko dobre
Bohatost směsi určuje řídící jednotka podle polohy plynového pedálu tím, že prodlužuje nebo zkracuje délku otevření vstřikovače paliva. Při příliš bohaté směsi toto množství (délku otevření) koriguje lambda sonda, takže množství paliva sníží. Takže lambda na tu bohatost vliv má, a to dost značnou.
Tobě diagnostika problém s lambdou hlásí, není jasné přesně co. Určitě jsi zapojil lambdy správně, neprohodil jsi konektory lambd před a za katem? Konektory mají jiné kódování, takže špatně zapojit by to jít nemělo, ale když se v tom už někdo před Tebo hrabal a měnil lambdu za jinou ??? Lambdy mají elektrický výhřev - funguje Ti? Změřit napětí pro výhřev a odpor vyhřívací spirály. Napiš, jaký je to rok výroby, řeknu Ti, kde si stáhneš schéma zapojení. Chudá směs hoří dlouho, takže motor se přehřívá.
Hlásí Ti to chybu na senzoru klepání = knock sensor. Senzor klepání reguluje velký předstih zapalování. Pokud je sensor vadný, předstih nebude korigován, takže zůstane vysoký. A pokud je vysoký předstih, tak motor klepe, bude se přehřívat a svíčky budou vypálené do běla.
A teď k tomuto -
Sani mam vruci jako prase:
Chvilku mi trvalo, než jsem pochopil, co je horké jako prase. Jednak to může být tou vyšší teplotou, která vzniká při spalování chudé směsi, ale taky můžeš mít podpálený jeden nebo více sacích ventilů. Takže po zapálení směsi ve válci Ti vyletí plamen do sání. Tady to začne hořet a "sání bude horúce" + další důsledky. Nedávno se tady na fóru vyřešil stejný problém s 750i, taky měla horké sání.
Takže tímto začni, změř kompresní tlaky jednotlivých válců. Píšeš, že jsi dělal generálku, přetěsnění, ale o otlakování hlavy jsem nenašel nic.
Napsal: ned 23.05.2010 22:06
od bubynqo
hlava zbrousena, natlakovana, sedla ventilu zabrousena, hlava v top stavu, svice mam bile, volnobeh se motor trese, lambdu mam jenom jednu pred katem, ale ci ji odpojim nebo ne, chod se nezmeni, ja mam spis chudou zmes, ne bohatou, cidlo klepani mi to hlasi ale kdyz ho odpojim a nastartuju, motor je za chodu lenivej, cize mne by byt okej, spis mne asi napada to, ze kdyz se hlava zbrousila, nevim sice kolik slo z ni dolu, ale je to v ramci hodnot, ci nema vliv nato to vyssi komprese a jednotka to neumi ukocirovat
