Stránka 1 z 1

Napsal: sob 11.09.2010 13:05
od rendy80
když dám na polohu startování něco tam klepne, neotočí motor, dává jen 11A či voltů nebo jak to přesně je ale startér a altík je ok, něco tam zkratuje, když chci startovat, poklesnou mě kontrolky dobíjení a stav oleje a ani ťuk, občas mě zaskočí setrvák ale nechce to točit, baterie je nabytá, už jsem to zkoušel na 3 bateriích

no ještě pro upřesnění - zapnu klíček do druhé polohy,za 2 sekundy mě zeslábnou kontrolky na palubní desce, za shruba 30 sekund se mě kontrolky zase rozsvítí normálně ale zase ani ťuk.Přesněji, vedle řídící jednotky je taková žhavící pojistla která se po (těch 30 sekundách vypne) a následně to způsobuje to zesílení světlosti kontrolek, teoreticky to zeslábnutí kontrolek dělá tady tohle. předem díky za odpovědi

už včera jsem to zkoušel přez druhé auto, sice nějakým způsobem mě startér začal toči ale hrozně těžce a asi tak na 3 sekudy ale opět nic

Auto roztáhnu a chytne hned,chod je plynulí a kontrolky svítí jak o život a kontrolka dobíjení je v pohodě zhaslá

Napsal: sob 11.09.2010 13:19
od rendy80
nevíš náhodou co je PYRO pojistka na plusu? Psal to na foru nějakej slovák ale neodpověděl mi

Napsal: sob 11.09.2010 13:29
od mequi
2 topicy jsou lepší než jeden. Pyro pojistku měly myslím jen e46 a odpojuje komplet elektriku od baterie při nehodě. To nebude tvůj problém, protože ty proud máš.

Napsal: sob 11.09.2010 22:42
od x-dejv
hele mě se tohle stalo taky už sem si nevěděl rady a tak sem jen tak skusil dát novej měděnej kabl od bateri k ukostřeni ja tam měl starej a ten byl ješte s hliniku a v bužirce se ukroutil a nešlo to poznat skus to za pokus to stoji

Napsal: ned 12.09.2010 08:44
od Jarouch
Mrkni na kostru motoru! Vede od praveho držáku motoru ke karoserii... často uhnívá. :wink:

Napsal: sob 18.09.2010 20:08
od x-dejv
tak jak si dopadl s moji radou vyměnit kabl kostry :) :?:

Napsal: pát 01.10.2010 18:27
od rendy80
suprově díky moc, byla to kostra od motoru ke karoseriji

Napsal: sob 02.10.2010 10:05
od Paty
:D