Stránka 1 z 1

Napsal: stř 22.09.2010 21:30
od zlatas
Ahoj kluci,mám v plánu koupit 325i rok 2002 s převodovkou SMG,ale nikdy jsem ji neměl..Bavím se teď pouze o té převodovce.. Můžete mi poradit jestli vzít,nebo na to prdět? Co tam odchází? A na co dát bacha? Díky moc za vaše rady :wink:

Napsal: čtv 23.09.2010 08:30
od libovka
Nevím jak u E46,ale u E36 je to hrůza.Řadí to jako kdybych se učil řídit.

Napsal: čtv 23.09.2010 10:30
od nehpo
pokial ide o ten modry sedan tak som pocul ze SMG tam je vpici ale zarucena informacia to nie je...

Napsal: čtv 23.09.2010 20:41
od Miche
Tak jestli jde o tu modrou, sam jsem v ni jezdil. Prevodovka je tam opravdu KO, s tim se to auto taky davalo pryc. Pokud si dopre pamatuju, slysel jsem o oprave neco kolem 70 000,- takze radsi od toho ruce pryc.

Napsal: sob 25.09.2010 11:25
od LadenaM3
Pokud se bavíte o této modré 325i SMG

http://auto.bazos.cz/inzerat/6786684/Pr ... w-325i.php

Jezdil jsem s ní, převodovka řadí dle mého jak má. Pozoroval jsem tam pouze jednu nezdravou věc. Při pomalém rozjezdu s koly v rejdu trhavý rozjezd. Jinak řazení znatelně pomalejší než v M3 i v režimu SPORT. Spíš vídím problém, že není možné doložit servis auta. Olej byl projetý o -26 000 km!!! Nevím, jestli to jen nemazali, každopádně majitel neměl u sebe ani servisku...

Napsal: pon 27.09.2010 12:58
od coffey
tohle auto jsem si prohlížel taky (stálo v bazaru H+H AUTO KUNOVICE), pak si ho koupil tenhle clovek a muj nazor je asi takovy: predni M naraznik tam nemá co dělat (prahy ani zadni naraznik z M packu neni) takze auto nekdo v lepsim priapde upravil, v tom horsim bylo bourane na predek cemu bych se vuuubec nedivil a priklanel bych se prave k te druhe variante .......
Auto ma taky nejaky "ladeny" vyfuk takze vydava silene zvuky ......
Moje doporuceni teda je: URCITE NEBRAT protoze by se ti mohlo stat ze konkretne v toomto kusu utopis nehorazne mnozstvi penez a po tom asi netouzis ...

Napsal: stř 29.09.2010 20:27
od zlatas
díky všem za odpovědi,máte pravdu,jednalo se o tu modrou..mě se na ní hlavně nezdálo,že neměla ///M volant a ten nárazník už podle fotek absolutně neseděl.. díky tomu jsem ji pustil z hlavy hodně rychle..

Napsal: sob 28.05.2011 13:53
od Slayer
Jak je to u SMG se spotřebou? Je vyšší než u manuálu, podobně jako u klasickýho automatu ?

Napsal: sob 28.05.2011 14:08
od jarda
Automat žere víc hlavně kvůli výkonu kter se ztrácí v hydroměniči. SMG má normální spojku takže spotřebou by se měl víc podobat na manuál.

Napsal: sob 28.05.2011 14:10
od Slayer
jarda píše:Automat žere víc hlavně kvůli výkonu kter se ztrácí v hydroměniči. SMG má normální spojku takže spotřebou by se měl víc podobat na manuál.


A jaký jsou s tou SMG zkušenosti? Hledal jsem tu na foru, ale každej říká něco jinýho. Našel jsem jeden pěknej kousek, ale má to SMG, tak váhám, jestli bych si na to zvyknul.

Napsal: sob 28.05.2011 14:18
od Cromoly
U normalnich e46 byla jeste prvni generace SMG, jen do M3 se davala dalsi generace ktera uz byla v pohode takze ja osobne bych sel budto do manualu nebo klasickyho automatu pokud se jedna o standardni e46...

Napsal: sob 28.05.2011 15:13
od Slayer
Cromoly píše:U normalnich e46 byla jeste prvni generace SMG, jen do M3 se davala dalsi generace ktera uz byla v pohode takze ja osobne bych sel budto do manualu nebo klasickyho automatu pokud se jedna o standardni e46...


takže první generace je špatná ?

Napsal: sob 28.05.2011 22:21
od Cromoly
Jako ne vylozene spatna, osobni zkusenost s tim nemam a ani vetsina majitelu e46, ale dalsi verze byly vymakanejsi a nemely tolik much...

Napsal: pon 30.05.2011 12:55
od Slayer
Cromoly píše:Jako ne vylozene spatna, osobni zkusenost s tim nemam a ani vetsina majitelu e46, ale dalsi verze byly vymakanejsi a nemely tolik much...


Koukal jsem na videa na youtube a přišlo mi to docela slušný, řadí to rychlejc, než si člověk odřadí s manuálem a pokud to není nějak poruchové, nejsou tam ztráty ve výkonu a nezvedá to spořebu o 1-2l jako automat, tak to může bejt dobrý.

Napsal: pon 04.07.2011 11:37
od Vinc
První generace SMG byla v e46 do 5/2003 šlo o 5st. převodovku, od toho data se začala dávat SMG II kde už bylo 6st. Osobně mám SMG II a jsem s tím nad míru spokojený.

Měl jsem možnost mít na týdenní popojíždění e46 m3 smg takže mám s čím porovnat. V klasickém režimu to řadí a potažmo zabírá spojka tak moc jak je sešlápnutý plyn, když bych šel do detailu tak rychlost řazení je nejpomalejší asi taková jako když člověk průměrně rychle vyspojkuje a přeřadí na další stupeň. Čím více je noha na plynu(noha se sundávat nemusí) tím se to přeřazení malinko zrychluje. V režimu sport, potom už řadí solidně rychle, s tím že to i docela autem škubne. Osobně se mi líbí podřazování kdy si auto samo přidává mezi plyn :P
Jinak ta převodovka se chová zcela jako manuál, takže nijak nezasahuje, podřazuje jen když otáčky klesnou pod 1tis./OT aby se auto nedusilo a v maximálních otáčkách to samo nepřeřadí, takže kdo chce točit, nemusí se bát, že mu bude převodovka do toho zasahovat. Výhoda je, že ve chvíli kdy člověk nechce řadit nebo pustí za volant svojí polovičku jde si navolit i tzv. automat u smg se to jmenuje City mod, tam auto řadí v podstatě jako automat. První generace smg u e46 jsou už cenově dostupné, smgII je docela unikátní a cenově trochu jinde.