Stránka 1 z 1

Napsal: sob 06.11.2010 09:55
od bavorak260
Když je chladno chytá na poprvé a jak je tepleji kolem 14 a více stupňů chytá na počtvrté.Divné vždy na počtvrté.

Napsal: sob 06.11.2010 16:25
od Paty
napadá mě čerpadlo,ale nejsem si jistý...asi bych to nějak neřešil,nech to projevit.

Napsal: sob 06.11.2010 18:47
od mrJekill
Možná padá nafta.Jak je tepleji je řidší a snadněji proteče zpět filtrem.

Napsal: ned 07.11.2010 19:31
od Paty
kdyby padala nafta tak by to bylo naopak,třeba přes noc,a ráno by startoval dlouho. potom za tepla by to šlo nahodit hned...

Napsal: úte 23.11.2010 14:03
od Oooz
Taky mam problém se startováním. Jde o E90, když je teplo tak to chytne hned .. jakmile auto nechám jeden den odstát tak startuje třeba 8 vteřin. Začalo to s příchodem chladnějšího počasí .. nevíte někdo prosím jak to vyřešit? Jestli pomůže výměna naft. filtru?

Napsal: úte 23.11.2010 14:43
od Paty
tak tyto věci jako je pal. filtr se mění průběžně a jsou na to limity,ale pokud nevíš kdy byl měněnej tak ho vyměn,ale já si myslím že je to záležitost žhavících svíček. :wink:

Napsal: úte 23.11.2010 14:47
od Oooz
Podle servisky i podle počitače v autě to právě vypadá, že palivovej filtr neni starej. Je fakt, že když to startuje dýl, rozsvítí se kontrolka žhavení. Tak zkusim nejdřív u těch svíček. Protože dvakrát už to došlo tak daleko, že se rozsvitila kontrolka motoru po stisknutí tlačítka start a nic se nedělo, starter se nepohnul. Takze vyndat kliček a nanovo. Co vám budu vyprávět, auto mam půl roku .. ještě pro mě za astronomickou částku a z tohodle jsem už šedivej.

Napsal: úte 23.11.2010 14:50
od mrJekill
Pokud to za studena dlouho točí a nechytá,jen blafe,bude jedna ze žhaviček v čudu.Ze zákona schválnosti to bývá většinou zrovna ta u řídícího vstřiku a pak to fakt blbě chytá.

Napsal: úte 23.11.2010 14:58
od Oooz
Senza. Trochu mi svitla naděje, že by to nemusel být servis za hrozivé peníze. Vyměnim ty svíčky a uvidím. Ještě se zeptám : když koupim žhavící svíčky od Bosche Duraterm, tak nic nezkazim že? Nechci na tom šetřit, rád bych kvalitu ale zase nepotřebuju nějaký speciální závodnický. Děkuju

Napsal: úte 23.11.2010 15:21
od mrJekill
Na diesly se ani závodnický svíčky nedělají.Tady slouží pouze na nastartování studeného motoru.Pokud na tom nechceš šetřit,kup klidně Bosch všechny,ale doma se většinou mění jen špatná.Vyšroubuj je a přímo na baterce vyzkoušej jestli žhaví.Během cca 5ti vteřin musí špička zčervenat.Ta špatná stejně půjde poznat,že bude celá černá a nebude mít takovou jakoby našedlou špičku,kde žhaví.No a zárověň se podíváš,jestli náhodou nejsou žhavičky na koncích upálený,což by zase značilo,že ti ukapává vstřik.

Napsal: úte 23.11.2010 15:31
od Oooz
Skvěle, mnohokrát děkuju za rady. Jinak je vyměnim pro jistotu všechny, ať je na nějakou dobu klid - pokud to tedy bude tim.

Napsal: úte 23.11.2010 19:57
od mrJekill
Tak nejdřív zjisti,jestli je to tím a pak teprve vyměňuj :D

Napsal: čtv 25.11.2010 11:23
od Oooz
Ty dva tisíce za svíčky mě nevytrhnou. At je to tim nebo ne, přinejhoršim odmáznu jeden potencionální problém kterej by mě stejně dřív nebo později čekal. :)

Napsal: pon 29.11.2010 21:09
od ZID
špatné teplé starty..hmm...čerpadlo...asi hlava..přidírající se pístek...

Napsal: pon 29.11.2010 21:26
od Tompo
špatné teplé starty sice má z 99% na krku špatné vstřikovací čerpadlo, ale to by dlouho točil, avšak naskočil, on točí jak chce, ale vždy chytne na 4. pokus