Stránka 1 z 1

Napsal: pát 26.11.2010 17:33
od Jaicob
Čau ,mám možnost koupit pěknou 325tds ,ale majitel mi říkal že je tam problém s padáním nafty , že když stojí třeba den na rovině tak to nechce moc chytit ale že když stojí do kopce tak to chytne hned . nevíte někdo čím by to mohlo být ? Popř. kolik by stála oprava ?

Napsal: pát 26.11.2010 17:49
od davcer
vypada to na podavaci cerpadlo v nadrzi, sam sem ho u bejvaleho auta menil asi trikrat. Choulostiva muska u bmw. nove by melo stat kolem 3tis. Z vlastni zkusenosti doporucuji koupit nove. Dal jsem dvakrat pouzite a pokazde slo za chvili do kelu. nakonec jsem koupil nove a pry jeste stale jezdi. S tou cenou si nejsem uplne jisty...

Napsal: pát 26.11.2010 18:09
od Jaicob
Díky moc :wink: já jen jestli to má cenu kupovat když to dělá tohle....

Napsal: pát 26.11.2010 20:23
od Tompo
Já tam tenkrát dával nové, ale z nějakého koncernu, vyšlo mě na litr a funguje dodnes (3roky a 60000km)

Napsal: pát 26.11.2010 23:18
od bibikuba
podíval bych se jestli neteče řídící vstřik,většinou kolem kabelu,pak to takhle padá a zavzdušnuje-pokud to má el.čerpadlo tak to možná sice dožene po zapnutí klíčku ale bublina tam zůstane..

Napsal: sob 27.11.2010 02:36
od davcer
zjistis jednoduse jestli to je ono, rekni nekomu at otoci klickem do polohy nabihani kontrolek a jdi si poslechnout do kufru pod dekl, melo by zavrcet, tim to pumpne do okruhu naftu. Jestli nevrci je to ono. Taky pomahalo pred startem nekolikrat poloha kontrolek a vypnuto, tim se nekdy nahodilo a pumpovalo. Jinak jsem to roztlacoval z kopce a to po chvili naskocilo. Jezdil jsem az jednoho dne za jizdy ztrata vykonu, skyt a slus. A uz nikdy nejelo.. Jinak lze promerit a taky by se to melo zjistit..

Napsal: sob 27.11.2010 10:58
od Jaicob
davcer píše:zjistis jednoduse jestli to je ono, rekni nekomu at otoci klickem do polohy nabihani kontrolek a jdi si poslechnout do kufru pod dekl, melo by zavrcet, tim to pumpne do okruhu naftu. Jestli nevrci je to ono. Taky pomahalo pred startem nekolikrat poloha kontrolek a vypnuto, tim se nekdy nahodilo a pumpovalo. Jinak jsem to roztlacoval z kopce a to po chvili naskocilo. Jezdil jsem az jednoho dne za jizdy ztrata vykonu, skyt a slus. A uz nikdy nejelo.. Jinak lze promerit a taky by se to melo zjistit..



dík za radu ,určitě to takhle zkusím zjistit =) no každopádně kdyby to bylo jen tím podávacím čerpadlem tak bych auto možná ještě vzal a dal tam nové ,jen se bojím abych auto nevzal a nebylo to něčím jinším ...

Napsal: sob 27.11.2010 13:48
od x-dejv
tenhle problem mam taky na tdsu ja to mám relatkem k podavacimu čerpadlu snadno se to da odzkoušet ja mam od Pod. čerpadla pod zadni sedačkou natahnutej kabl do zapalovače před 1 startem strčim do zasuvky od zapalovače naseje to naftu cca 10sec de to i slyšet v kabině jak čerpadlo saje a pak start když mam auto čumakem s kopce tak ani nasat nemusim ale je to jen 1 start potom už nasavat nemusim takže rele nesepina okruh oprava cca 400kč rele

Napsal: ned 28.11.2010 10:54
od Tompo
davcer píše:zjistis jednoduse jestli to je ono, rekni nekomu at otoci klickem do polohy nabihani kontrolek a jdi si poslechnout do kufru pod dekl, melo by zavrcet, tim to pumpne do okruhu naftu. Jestli nevrci je to ono. Taky pomahalo pred startem nekolikrat poloha kontrolek a vypnuto, tim se nekdy nahodilo a pumpovalo. Jinak jsem to roztlacoval z kopce a to po chvili naskocilo. Jezdil jsem az jednoho dne za jizdy ztrata vykonu, skyt a slus. A uz nikdy nejelo.. Jinak lze promerit a taky by se to melo zjistit..


tos tam ale měl 5l nafty v nádrži, ne? Mě to blblo tak od 20l zbývajících, když jsem měl plnou až půl, tak byl klid...

Napsal: pon 29.11.2010 21:06
od ZID
já měl u TDesa podobný problém ,zpočátku to vypadalo že padá nafta..tak nové čerpadlo do nádrže,pak sem tam fuknul zpětný ventil a ve finále to je zkurvená rozdělovací hlava v čerpadle...takže Good luck!!!