Stránka 1 z 1
Napsal: ned 19.12.2010 13:30
od becko21
Zdravím vás mám takový problem teda spíš více problémů,doufám že to píšu správně sem,jsem tu nový,když nastartuji tak mi kolísají otáčky,od 1500 dolů až ke chcípnutí.když chvilku držím plyn tak pad chvíly drží pohode kolem 1000ot.pak zase to samé,když se zahřeje drží otáčky kolem 1400ot až 1600ot.,zkoušel jsem odpojovat váhu vzduchu tak se chod změnil ale jen houpou rozmezí 800 - 1900ot.zkoušel jsem jet bez váhy ale pořád v tom škube a při malích otačkách škube hodně jako kdyby špatně palil.tak jsem jí připojil,zkoušel jsem odpojit kontektor z vol.ventilu tak to dřží stálích 1100otaček ale není to také ono škube,pak další věc je když nastartuji a chci jet tak se auto dusí a jakoby střílí,přidám plyn tak to škytá a najednou se chytne ale rozjedu se a dělá to samé třeba kilometr a pak se chytne a jede normálně dokud zase nechcípnu motor,když motor vypnu a nastartuju tak je to zase to samé dokud neujedu zase nějaký kus a nechytne se.má stím někdo zkušenosti?koupil jsem si ho teprve před 5 dněma a už takové blbnutí,ten člověk co jsem ho odněj kupoval tak mi to neřekl.a poslední věc prý měnil motor a obrátil hadice na servu,bouchlo mu v tom prej a začla téct hadice,nevíte jestli stačí vyměnit jen hadice a přetočit je nebo tam muže být ještě něco v haji?.děkuji za odpovědi a omlouvám se pokud jsem tema vytvořil špatně.děkuji
Napsal: ned 19.12.2010 13:35
od Petinek
Po tý poslední větě teda bych to auto rozhodně nebral, ale už ho máš tak je to fuk. Jinak doporučuju určitě na Diagnostiku. Ta řekne víc. A ohledně toho kolísání otáček. Řeší se tu asi milionkrát, ale já sám sem měl iso a šel sem na diagnostiku kde to ukázalo špatnou lambda sondu. Kolísalo to jenom na neutrál a taky skoro až ke chcípnutí a někdy to i chcíplo. Tak sem jí vyměnil a problém přestal a auto dokonce bylo živější. Stará byla v pr..

Napsal: ned 19.12.2010 13:41
od becko21
Tak bylo tak za směšné peníze a v pěkném stavu karoserie takže jsem ho vzal.když tu lamdu odpojím mělo by se něco změnit?chod nebo tak?přikládám foto bmw jen pro zajímavost.
Napsal: ned 19.12.2010 13:47
od Petinek
Když jí odpojíš mělo by to přestat ! Auto by mělo jet na nějaký základní režim. Mělo by to auto být živější, ale na úkor větší spotřeby a opotřebení motoru... Lambda je tam kvůli tomu aby kontrolovala výfukový plyny a podle toho upravuje bohatost směsi, dobu otevření vstřiků...
Napsal: ned 19.12.2010 13:51
od Petinek
Jinak nová lambda od Boshe stojí okolo 4-5k.
Napsal: ned 19.12.2010 13:54
od becko21
zkusím to dneska odpojit a dám vědět,ještě jeden dotaz přiložil jsem přílohu fotku bmw v náhledu jí vydím ale tady ne,dělám něco špatně?
Napsal: ned 19.12.2010 13:58
od Petinek
Napsal: ned 19.12.2010 14:01
od becko21
Aha,tak to si to budu muset zaplatit:-)prosím tě cena té lamda sondy je 4-5 tisíc nebo stovek?
Napsal: ned 19.12.2010 14:05
od Petinek
4-5 tisíc bohužel...

Napsal: ned 19.12.2010 14:08
od becko21
Napsal: ned 19.12.2010 14:47
od Petinek
Byl bych opatrnej s tim staršim. Radši bych koupil novej a měl klid. Jinak já kupoval univerzální na BMW od Boshe za tu 4000,- cca. A přímo na ISo stál asi o 700 víc... Jinak nejdřív určitě na tu diagnostiku !
Napsal: ned 19.12.2010 18:49
od Kami1
lambdu nekupuj, nejdřív ji zkus odpojit
novou origo se mi podařilo sehnat za cca 1600
univerzálku seženeš určitě do 2500, můžeš risknout aukro, ale prej to jsou šmejdy...
použitou bych bral maximálně tak zadarmo
ze všeho nejdřív zkontroluj, jestli nemáš někde za váhou netěsný sání (vlnovec, hadice k voln. ventilu atd.)
Napsal: úte 21.12.2010 19:16
od becko21
Díky omrknu to a uvydíme,dneska sem zjistil že kamarad co má servis tak že má kabel na bmw takže diagnostika zadarčo takže zítra napíši co a jak,díky za rady
Napsal: pát 24.12.2010 18:15
od becko21
Zdravím tak jsem byl na te diagnostice,tak mi to vypsalo,závada an volnob.ventilu-zkrat kabelu mínus,regulace bohatos směsi,regulace vzduchu,a závada na závada ventilu na odvětrávání nádrže-ta je dlouhodobá závada.

Napsal: sob 05.03.2011 16:15
od voza
Ahoj,potřebuju rychlou radu,proto píšu se.Má motor 1.8is samonapínací kladku nebo normální kterou dotáhnu řemen sám?díky za pomoc
Napsal: sob 05.03.2011 16:31
od Kami1
těch provedení je víc, ale všechny se myslím šponujou ručně
Napsal: sob 05.03.2011 18:11
od voza
ok dík
Napsal: úte 08.03.2011 15:07
od voza
tak teda ještě jednou má 1.8is z roku 94 samonapínací kladku?a nebo se řemen napíná přes nějakou kladku?díky
Napsal: úte 08.03.2011 15:57
od hamy
Mě to dělalo to samé kolísaní až chcípnutí a měl jsem prdlou hadici takže překontroluj ...
Napsal: úte 08.03.2011 16:00
od jurab
voza píše:tak teda ještě jednou má 1.8is z roku 94 samonapínací kladku?a nebo se řemen napíná přes nějakou kladku?díky
má samonapínací kladku