Stránka 1 z 2
Napsal: sob 25.12.2010 21:42
od Keviiin
ahoj..

četl jsem si zde o dekarbonizaci a kluci psali, ze se dekarbonuje kdyz jedeme více nez 3500ot/min...dále jsem se doslechl, ze shell Vpower racing má dokonce i čistící účinky... otázku teda maám takovou: Kdyz dojedu nadrz na obyčejný benzín , pak do nádrže naliju čistě vpower racing a budu tomu dávat pastu - je možné, že tím vyčistím vnitřní prostor motoru ?:)
Napsal: sob 25.12.2010 21:47
od Johnys
U benzínu jsem o žádných čistících učincích neslyšel, u nafty "prý" ten V-power pomáhá... těžko říct. A Dekarbonizaci nad 3500ot. nevím, to bych musel mít perfektně čistej motor

Napsal: sob 25.12.2010 22:05
od Kami1
Keviiin píše:ahoj..

četl jsem si zde o dekarbonizaci a kluci psali, ze se dekarbonuje kdyz jedeme více nez 3500ot/min...dále jsem se doslechl, ze shell Vpower racing má dokonce i čistící účinky... otázku teda maám takovou: Kdyz dojedu nadrz na obyčejný benzín , pak do nádrže naliju čistě vpower racing a budu tomu dávat pastu - je možné, že tím vyčistím vnitřní prostor motoru ?:)
když jsi tady o tom teda četl, tak proč tu otázku, kurva, nepoložíš do danýho tématu

:tutuk:
čištění je dlouhodobá záležitost a asi si představuješ pod pojmem čistý něco jinýho, než to je v reálu
Napsal: sob 25.12.2010 22:10
od StepanMatl
Ono je vcelku fuk, jestli tankuješ benzín anebo supermegacoolbenzín, protože mají ve většině případů identické složení a jen se na tom rejžujou prachy. Ale i kdyby to byla pravda, tak je to záležitost 20 nádrží a stejně to nebude čistý.
Napsal: sob 25.12.2010 22:20
od Jamall
áno Vpower má čistící účinky, ale více méně jenom díky vyššímu oktanovému číslu + aditíva....v podstatě "profoukne" injektory a zlehka "obrousí" ale opravdu jen v uvozovkách ventyli...
Stejného účinku dosáhneš se stejním palivem co tam máš teď, akorát na Slovnaftu, nebo jiné prodejně pořiď aditíva na čistění spalovacích motorů a nali to do nádrže v poměru uvedeném na obalu...Slovnaft je má asi nejlevnější a taky největší výběr. Existuje mnoho aditív né jen do spalovacího prostoru....
Napsal: sob 25.12.2010 22:43
od oldaf
Spalovací prostor vyčistíš vodou.
Napsal: sob 25.12.2010 22:50
od Keviiin
ano vodou ale jak ??
Napsal: sob 25.12.2010 22:59
od Kami1
v technický sekci je o tom XX-stránkový téma. Mám ti ho najít?
Napsal: sob 25.12.2010 22:59
od oldaf
Napsal: ned 26.12.2010 00:59
od paveld
Někde tu byla kdysi diskuze o čištění vodou - tak, že se rozprašovačem nastříká za běhu motoru do sání a vodní pára, která se vytvoří ve spalovacím prostoru by měla fungovat jako výborný čistící prostředek. Do detailu si to ale nepamatuji, zkus to najít...
Napsal: ned 26.12.2010 09:38
od Keviiin
máte někdo zkušenosti s dekarbonizaci pomoci rozpračovače a vody s motorem M42B18???ale sací ventily to nevyčistíí ne ??:)OK takze dekarbonizaci budu provádět před výměnou oleje... myslíte ze je i nutné měnit pístní krouzkyy??
Napsal: ned 26.12.2010 10:52
od Dan td
Změň si název topicu na výstižnější 
Napsal: čtv 30.12.2010 10:04
od raging
Shell W-Power funguje spolehlivě,ne kvůli oktanovému číslu,ale díky přítomnosti detergentů v palivu

Oktanové číslo a aditiva,to je jiná kapitola.
Napsal: čtv 30.12.2010 12:52
od dexter
Keviiin píše:máte někdo zkušenosti s dekarbonizaci pomoci rozpračovače a vody s motorem M42B18???ale sací ventily to nevyčistíí ne ??:)OK takze dekarbonizaci budu provádět před výměnou oleje... myslíte ze je i nutné měnit pístní krouzkyy??
Promiň, ale tá poslední věta mě trošičku zaskočila. Měnit pístní kroužky? Z jakého důvodu? Jestli ti to žere olej tak asi i jo. No ono nic výměnou kroužků neskazíš, teda za předpokladu, že to umíš

Tvůj motor bude mít určo něco nalítáno, takže proti novým kroužkum nic mít nebude. Ale nepochopitelné by podle mě bylo provádět dekarbonizaci vodou přes sání když budeš mít rozdělanej motor kvůli kroužkum. Jo a sací by to mělo taky vyčistit. Vždyť tá pára vznikne u pístu a ventilů.

Napsal: ned 02.01.2011 00:39
od Keviiin
ok chlapi diky za 10 tis km budu provadet decarbo vodou
Napsal: pon 03.01.2011 12:35
od Paty
něco jsem našel na youtube a přijde mi to docela agresivní stříkat tam vodu pod proudem
http://www.youtube.com/watch?v=se1B-L-SvJk
Napsal: pon 03.01.2011 15:40
od mrJekill
Předloni jsem to dělal pokusně na naftovým Mondeu a motoru to neublížilo a chodí jak hodinky.Brutálně to jen vypadá a je potřeba se toho nebát.
Napsal: pon 03.01.2011 15:56
od Paty
tak to taky vyzkouším,ještě by mě zajímalo,jelikož fosfáty rozpouštijou karbon tak namíchat to do tý vody co se bude stříkat do sání... a potom třeba zase čistou tu vodu.Fosfáty jsou i v pracím prášku(některých) tak udělat roztok. (Jenom je to nápad nevím co by to udělalo).
Ale když máš zkarbonavaný hliníkový ventilový víko a dáš je na noc do roztoku voda+prací prášek s Fofátem nebo jenom s fofátem tak to máš druhej den krásně čistý

Napsal: pon 03.01.2011 18:51
od mrJekill
Pára má obrovskou sílu a bohatě stačí.
Napsal: pon 03.01.2011 19:31
od Paty