Stránka 1 z 1

Napsal: stř 19.01.2011 19:49
od wartes
Nejvíce je to slyšet např. když nastartuji auto a mám tam 1.rychl. stupeň a potřebuji zařadit zpátečku. Tak to bouchne při vyřazení do neutrálu a vyřazení jde dost ztuha. To samé i ze zpátečky na 1. r.s. vždy při vyřazení. Totéž i při malé rychlosti do 20km/h z 2. - 3. r.s.(vyřazení). A ještě když auto nastartuji v mírném kopci, mám tam rychlost bez brzdy. Tak se auto nehne. Jakmile vyřadím(ztuha) tak se auto rozjede. Při vyšších rychlostech to nedělá. Nevíte co s tím je.

Napsal: stř 19.01.2011 22:13
od Paty
už se to tu řešilo,uložení diferáku, špatnej kloub na poloose,špatnej dif... zkus pohledat...

Napsal: čtv 20.01.2011 00:20
od MattyX
tipoval bych to na povolenej sroub na difecu jeden z tech trech a pak to pruzi pri razeni a vydava ranky ;)

Napsal: čtv 20.01.2011 08:39
od paca
podle mě kardan, většinou odchází zadní kříž u difecu

Napsal: čtv 20.01.2011 08:51
od MattyX
paca píše:podle mě kardan, většinou odchází zadní kříž u difecu


kriz jako takovej sam o sobe nikdy neodejde , to prave az kdyz je provesenej difec lehce trebas a krizek na kardanu se dostava do krajni polohy kdy uz nemá žádnou vůli , pak by mohl odejit ;)

Napsal: čtv 20.01.2011 09:02
od Paty
ještě mě napadlo,jestli to mlátí do tunelu,tak to může být to středový uložení ložuska na kardanu,myslím že je to v gumě,ale nejsem si 100% jistej,a stane se že se ta guma utrhne a potom to vydává rány,i v zatáčce...

Napsal: čtv 20.01.2011 17:54
od wartes
No ono to nedělá pořád. Jeden vyřazení dobré, druhé to bouchá. Podívám se na ty šrouby a uložení.

Napsal: stř 26.01.2011 14:59
od wartes
MattyX píše:tipoval bych to na povolenej sroub na difecu jeden z tech trech a pak to pruzi pri razeni a vydava ranky ;)

Já nikde 3 šrouby na difu nenašel. Ale zkontroloval jsem všechny šrouby a žádný není povolený. A uložení je taky v pořádku. Může to dělat samotná převodovka?

Napsal: stř 26.01.2011 15:32
od paca
asi myslel šrouby na hardyně, tam jsou tři
Obrázek

Napsal: stř 26.01.2011 21:06
od Totic
Já nevim, že nešlo zmáčnout tlačítko HLEDAT -> tam napsat "Diferák" -> pak vybrat hledání ve fórum "BMW 3er".. :roll:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... =difer%E1k
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... =difer%E1k
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 1k&start=0

..ale stejně nikde ještě nebylo řečený, že to celou dobu mlátí vůle v diferáku mezi ozub.kolem a hruškou. Je to prakticky neodstarnitelná věc a časem pak vzniká ve všech BMW.

Napsal: stř 26.01.2011 21:13
od capri
jo přesně tak :) jelikož mam na autě vyměněný uplně všechno gumový co se podvozku týče a stejnak to bouchá a vim že bouchá vůle v diffu pač když sem to měl na zvedáku a zabržděný kola a hejbe se kardanem (otáčí) sem a tam tak tam prostě ta vůle je :)

Napsal: stř 26.01.2011 22:24
od Tomule
Zdravím, takže diferák na repasy, nebo je to zkrátka neřešitelná věc?

Napsal: stř 26.01.2011 23:40
od MattyX
Tomule píše:Zdravím, takže diferák na repasy, nebo je to zkrátka neřešitelná věc?


da se to resit pomocí podložek na unašecích kdy zubovou vůli vymezíš jak ma byt ;) to je lepsi udelat nekoho kdo to už delal :) 99 procent vsech lidi co ji tam ma vetsi nez ma byt tak to ani nereší :) :D

wartes píše:
MattyX píše:tipoval bych to na povolenej sroub na difecu jeden z tech trech a pak to pruzi pri razeni a vydava ranky ;)

Já nikde 3 šrouby na difu nenašel. Ale zkontroloval jsem všechny šrouby a žádný není povolený. A uložení je taky v pořádku. Může to dělat samotná převodovka?


3 šrouby sou v těch třech silentblocich ve kterých ten difec drží , ty sem měl namysli ;) z toho dva povolíš az kdyz sundas stabik zadní ;)