Stránka 1 z 1
Napsal: stř 19.01.2011 19:49
od wartes
Nejvíce je to slyšet např. když nastartuji auto a mám tam 1.rychl. stupeň a potřebuji zařadit zpátečku. Tak to bouchne při vyřazení do neutrálu a vyřazení jde dost ztuha. To samé i ze zpátečky na 1. r.s. vždy při vyřazení. Totéž i při malé rychlosti do 20km/h z 2. - 3. r.s.(vyřazení). A ještě když auto nastartuji v mírném kopci, mám tam rychlost bez brzdy. Tak se auto nehne. Jakmile vyřadím(ztuha) tak se auto rozjede. Při vyšších rychlostech to nedělá. Nevíte co s tím je.
Napsal: stř 19.01.2011 22:13
od Paty
už se to tu řešilo,uložení diferáku, špatnej kloub na poloose,špatnej dif... zkus pohledat...
Napsal: čtv 20.01.2011 00:20
od MattyX
tipoval bych to na povolenej sroub na difecu jeden z tech trech a pak to pruzi pri razeni a vydava ranky

Napsal: čtv 20.01.2011 08:39
od paca
podle mě kardan, většinou odchází zadní kříž u difecu
Napsal: čtv 20.01.2011 08:51
od MattyX
paca píše:podle mě kardan, většinou odchází zadní kříž u difecu
kriz jako takovej sam o sobe nikdy neodejde , to prave az kdyz je provesenej difec lehce trebas a krizek na kardanu se dostava do krajni polohy kdy uz nemá žádnou vůli , pak by mohl odejit

Napsal: čtv 20.01.2011 09:02
od Paty
ještě mě napadlo,jestli to mlátí do tunelu,tak to může být to středový uložení ložuska na kardanu,myslím že je to v gumě,ale nejsem si 100% jistej,a stane se že se ta guma utrhne a potom to vydává rány,i v zatáčce...
Napsal: čtv 20.01.2011 17:54
od wartes
No ono to nedělá pořád. Jeden vyřazení dobré, druhé to bouchá. Podívám se na ty šrouby a uložení.
Napsal: stř 26.01.2011 14:59
od wartes
MattyX píše:tipoval bych to na povolenej sroub na difecu jeden z tech trech a pak to pruzi pri razeni a vydava ranky

Já nikde 3 šrouby na difu nenašel. Ale zkontroloval jsem všechny šrouby a žádný není povolený. A uložení je taky v pořádku. Může to dělat samotná převodovka?
Napsal: stř 26.01.2011 15:32
od paca
asi myslel šrouby na hardyně, tam jsou tři

Napsal: stř 26.01.2011 21:06
od Totic
Já nevim, že nešlo zmáčnout tlačítko HLEDAT -> tam napsat "Diferák" -> pak vybrat hledání ve fórum "BMW 3er"..
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... =difer%E1k
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... =difer%E1k
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 1k&start=0
..ale stejně nikde ještě nebylo řečený, že to celou dobu mlátí vůle v diferáku mezi ozub.kolem a hruškou. Je to prakticky neodstarnitelná věc a časem pak vzniká ve všech BMW.
Napsal: stř 26.01.2011 21:13
od capri
jo přesně tak

jelikož mam na autě vyměněný uplně všechno gumový co se podvozku týče a stejnak to bouchá a vim že bouchá vůle v diffu pač když sem to měl na zvedáku a zabržděný kola a hejbe se kardanem (otáčí) sem a tam tak tam prostě ta vůle je

Napsal: stř 26.01.2011 22:24
od Tomule
Zdravím, takže diferák na repasy, nebo je to zkrátka neřešitelná věc?
Napsal: stř 26.01.2011 23:40
od MattyX
Tomule píše:Zdravím, takže diferák na repasy, nebo je to zkrátka neřešitelná věc?
da se to resit pomocí podložek na unašecích kdy zubovou vůli vymezíš jak ma byt

to je lepsi udelat nekoho kdo to už delal

99 procent vsech lidi co ji tam ma vetsi nez ma byt tak to ani nereší

wartes píše:MattyX píše:tipoval bych to na povolenej sroub na difecu jeden z tech trech a pak to pruzi pri razeni a vydava ranky

Já nikde 3 šrouby na difu nenašel. Ale zkontroloval jsem všechny šrouby a žádný není povolený. A uložení je taky v pořádku. Může to dělat samotná převodovka?
3 šrouby sou v těch třech silentblocich ve kterých ten difec drží , ty sem měl namysli

z toho dva povolíš az kdyz sundas stabik zadní
