Stránka 1 z 2

Napsal: pon 24.01.2011 09:50
od x-dejv
Zdar chlapci objevil se mi nemily problem u 325td auto v zimě cca 4roky nejezdilo a bylo zvykli jen na garaž. ted auto musim nechavat venku a mam problem s 1 startem auto jakoby chytne na 500ot. zase zdechne musim horkovzdušnou pistoli nahřat filtry a čerpadlo cca 3min :roll: a vše je zas ok :?:

Napsal: pon 24.01.2011 10:49
od bibikuba
krom paliv.čerpadla který Ti nemaká jsou tam taky žhavící svíčky,vyhřívání naft.filtru atd.atd...budeš to muset dát do kup,jinak se moc nepovozíš :lol: pro inspiraci u nás bylo letos -21 a moje TDS na jedno nažhavení chytlo jako brus...Jezdí to krom nafty taky na koruny a těch je potřeba v případě BMW hafo-z vlastní zkušenosti neznám nákladnější auto než je e36 v naftě :? :? :? Okoukni žhavící svíčky,vyměn pal.filtr,vrhni tam občas nějaké aditivum -to je asi základ pro naftu...

Napsal: pon 24.01.2011 22:37
od pesa84
tak tak, je to dost náročný na peníze.. k tomu všemu co napsal bibikuba ještě tankuj naftu u značkovích pump,nejlépe Vervu nebo Shell! pozor na noname! podle toho co píšeš to vypadá na vyhřívání naft. filtru.. ale u TD či TDS si nemůžeš být jistý ničím.... :wink:

Napsal: úte 25.01.2011 00:26
od bibikuba
pesa84 píše:tak tak, je to dost náročný na peníze.. k tomu všemu co napsal bibikuba ještě tankuj naftu u značkovích pump,nejlépe Vervu nebo Shell! pozor na noname! podle toho co píšeš to vypadá na vyhřívání naft. filtru.. ale u TD či TDS si nemůžeš být jistý ničím.... :wink:
JJJJJJ......MÁME STEJNÝ KÁRY A UŽ NÁS HODNĚ STÁLY :pivo:

Napsal: úte 25.01.2011 00:36
od bibikuba
TO: PESA84 S tou naftou to neni tak hrozný-mě to schrupne všechno-když to teda zrovna jezdí :lol: Je fakt že tam peru aditiva na každou bandu ale burákovej olej,Lto,Bio nafta-všechno to tam proletí a rozdíl nepoznám-furt to hrká :lol: Však mám čerp.v záruce a musí si sednout....

Napsal: úte 25.01.2011 01:28
od icecold
no se tomu čerpadlu nediv když tam leješ takové srance :roll:

Napsal: úte 25.01.2011 09:47
od pesa84
bibikuba,auti to spolkne,ale pak se všude usazuje bordelis.. ty tam dáváš pokaždý aditiva tak by to mělo bajt v poho, ale spousta lidí dá samotnou nejlevnější naftu s tím že ušetří, ale je to bohužel blbost..
jinak sem to myslel tak, že třebas Verva má nižší bod zamrznutí... :wink:
já tam nic jinýho neleju.. budto tu Vervu nebo Shell..

Napsal: úte 25.01.2011 09:53
od pesa84

Napsal: úte 25.01.2011 10:25
od paca
Tak kvalitní naftu poznáš i na spotřebě, brácha kupuje pouze na Shellu a pokud musí někde jinde (Agip, OMW) tak má skoro o 1l/100km větší spotřebu. Má to odkozkoušeno už tak na 100tis km co jezdí s dízlem :wink:

Napsal: úte 25.01.2011 10:55
od pesa84
Přesně tak, na spotřebě, na výkonu a na studeným i teplým startu... :wink:

Napsal: úte 25.01.2011 11:23
od matiz
nekde jsem cetl ze zrovna shell ma jednu z nejhorich naft v cz. Nasel to strejda google, delali nejaky test.

Napsal: úte 25.01.2011 11:36
od paca
matiz píše:nekde jsem cetl ze zrovna shell ma jednu z nejhorich naft v cz. Nasel to strejda google, delali nejaky test.

no ono taky záleží, kdo si ten test zaplatil :-)

Napsal: úte 25.01.2011 13:25
od bibikuba
to pořád říkám nejlepší je LTO A BURÁKOVEJ OLEJ-je to čistější než nafta!!!!!!!!!!! :lol:

Napsal: úte 25.01.2011 13:55
od vonderka
na shelu zase netankuju já řekl bych že má nejhorší naftu v čr, každopádně když natankuju na shelu tak jezdil o 2 litry víc

Napsal: úte 25.01.2011 15:28
od RomanSvach
zasadne TESCO, EUROIL nebo Benzina.

co se tyce kvality tak tise doufam ze tam davam to nej co se v tomhle kleptokratickem absurdistanu natankovat da.
porad tam leju aditiva VIF(vitez testu) a naftu jen tu kde maj pecet kvality.

jsem si skoro jist ze mam lepsi cetanove cislo nez ti co tam lejou shell v-pover diesel to same mazaci a konzervacni schopnosti, s cisticima schopnostma nevim protoze na to sem rozumne testy nevidel, je treba dlouhodobich.

TO:bibikula: jen jezdi. testuj a zkousej. cim to vsim aditivujes? mas separe nadrze nebo to davas do jedne?
ono tech BMW se kteryma majitel jezdi na rostliny olej atd moc neni.
(tady na foru je za uchylku povazovano mit naftak, natoz do toho lit nejaky rostliny olej)

Napsal: úte 25.01.2011 15:48
od bibikuba
nafta je možná tady uchylka ale mě to vůbec nevadí-když jí nemusim kupovat....Ředim to půl-půl a přidám odpov.množství aditiv Castrol TDA..Nevidim v tom žádnej problém,myslím že to je čistší než leckterá nafta u některých pump..Kdo vyrábí ty Aditiva VIF-taky jem je scháněl....Nebo kde se dají pořídit??

Napsal: úte 25.01.2011 16:20
od RomanSvach
ten VIF se nejdriv vyrabel v rakousku(lang chemie nebo tak neco) tady v CR se to jenom balilo do pixli. ted uz ma spolecnost VIF vlastni prostory kde se to vyraby, je to ve valasskych kloboukach(naproti benzinky Euroil :) ) suroviny ale zustavaj stejne. kazdy rok to nejak vylepsuji naposledy letos kvuli bioslozkam v nafte. takhle progresivne se chovaj ale az poslednich nekolik let. zlom pro ne asi bylo kdyz to od nich ve velkem zacala odebirat Benzina, ceska rafinerska a cepro(euroil)

ted michaj, vyvazi (taky do rakouska :) ) ale porad maj jeste nejakou prebalovaci cinnost. treba ty jejich nemrznouci smesi to je taky nejaky nemec co se dava jako prvovyroba do VW.

jinak na benzinkach to vyjde celkem draho kupovat v tech 0,5 litrovych baleni, ja koupil 5ti litrovy kanystr a to te pak vyjde na 0,2kc na litr. tech 5 litru je na 5 kubiku nafty a to hned tak clovek nevyjede. u nas na to jezdi cela rodina, vyslo to asi na 1100kc.
da se to v poho sehnat na netu akorat musis pohledat rozumnou cenu.

kdyz to koupis takhle ve vetsim tak to vyjde levnejc jak ten castrol, ten je jinak nejlevnejsi na trhu. zato rozdily v testu ten VIF jasne doporucuji.

sheron ro taky jednu dobu bral nebo bere od VIF ted nevim ale na jedne plechovce sheron sem nasel: dodavatel:VIF s.r.o., kazdopadne ten sheron je drazsi a pritom stejny

Napsal: úte 25.01.2011 16:28
od bibikuba
No to jsem právě viděl od Sheronu prodávat-jsem ale něvěděl jestli je to to aditivum co vyhrálo ten test..Ale jestli jsem dobře porozuměl jak jsi to popsal tak to menší balení seženu na každé pumpě Benzina-s přirážkou?? Třeba tohle je ono? http://shop.vitocom.cz/inshop/zbozi/vif ... 22%5D.html

Napsal: úte 25.01.2011 16:35
od RomanSvach
EDIT:jo to je ono, ja osobne mam letni, nen zimni ma mensi doporucene davkovani, asi proto ze je tam neco co se s motorem az tak nekamaradi.

no maj to snad na kazde benzine, euroilu, ale takhle na pulte koupis jen tu 0,5 litrovou a ta vyjde draho asi 0,4kc na litr nafty. normalne kdyz to progooglis tak najde i vetsi baleni. ty sou pak cenove jinde.

prodavaj to az do velikosti 200 litrovych sudu(to asi pro tu rafinerskou, benzinu a cepro)

kdyz sem si to tak jednou pocital tak na zaklade tech testu v autodieslu, idnes atd me vyslo ze verva diesel(ano ten nejlepsi co jde v CR koupit) ma asi polovicni davkovani nez je doporucene VIFem. (podle slozky 2EHN nebo tak nejak) zato Aral ultimate toho ma jako kdybys tam toho daval maximlani doporucene mnozstvi (2ml na 1l)
takze to vypada tak ze ta benzina naleje 1 desetilitrovy kanystr do cisterny a najednou maj vervu ktera vyjde o 1kc draz (pritom naklady maj desetinove)
je to jenom moje spekulace... nic vic

Napsal: úte 25.01.2011 16:43
od bibikuba
Snažíš se mi teda vysvětlit že složení nafty je stejný ale u dražší nafty je větší oktanové číslo vlivem většího než základního množství aditiv které musejí do nafty dávat...Je to přesně takhle :)