Stránka 1 z 1
Napsal: pát 11.02.2011 19:41
od Milhauss
Čau , mám problém s e36 a potřebuji radu , mazání svítí asi 5 s po startu. Pokud nastartuju do 10 minut znova , tak je vše ok , ale když déle , tak opět svítí 5s . Je to slyšet i na motoru , že stichne jakmile čerpadlo natáhne. Začlo mi to dělat nedávno . Olej i filtr jsem vyměnil . Motor je ok , 130 tis. olej nežere (5w40). Princip cirkulace oleje neznám , ani jsem to naživo neviděl , proto scháním info . Předem díky za rady.
Napsal: pát 11.02.2011 20:20
od blesk666
aky motor?
treba odmerat tlak oleja - je to dost jednoduche ak ma servis kde chodis origo barometer - naskrutkuje sa len do nadobku kde je olej filter.
inak su pokial mam spravne info dve cidla oleja - dole (olej vana) a hore (prave na telese kde je olej filter) - ak by bol slaby tlak vo vani je to hodne spatne a treba riesit ale horne nie je tak kriticke a moze to byt este vadnym tym hornym cidlom
Napsal: pát 11.02.2011 21:05
od roman320
Nezaclo ti to delat prave po vymene oleje?
Napsal: pát 11.02.2011 21:35
od Milhauss
Motor je m40 , čidlo by mělo být jedno na filtru . Olej jsem měnil potom.
Napsal: sob 12.02.2011 04:59
od icecold
už se to tu řešílo, je to normální mě na M50 taky mazání zhasne až cca po 3 sekundách po startu
Napsal: sob 12.02.2011 11:51
od blesk666
normalne ako normalne - tlak oleja by som urcite dal zmerat
Napsal: sob 12.02.2011 12:40
od Vesa88
Mam M52b28 a dela mi to taky, kdyz rano sednu do auta a je studene tak kontrolka zhasne tak po 3-5 vterinach, jedu do Billy pro snidani chcipnu (cca po 1km) a kdyz startuju znovu uz to zhasne rychle

Napsal: sob 12.02.2011 13:53
od mequi
M50B20 zhasne okamžitě po nastartování motora at už v mrazu nebo za tepla.

Napsal: sob 12.02.2011 14:51
od Paulie001
Mě to na M52B20 zhasne okamžitě, jen když nekdy dám plný rejd, otáčky poklesnou z volnoběhu a problikne mazání, asi to je normální, zatím jsem nijak neřešil. Auto má nalítáno 320tis.km a spíše mě štve spotřeba oleje, cca 0,8L na 5000km
Napsal: sob 12.02.2011 18:39
od Paty
to že problikne jak poklesnou otáčky je špatně,budto poklesnou moc,a nebo olejový čerpadlo je už vydřený,ty km by tomu souhlasili,každopádně normální to není když dáš rejt aby to probliklo,spotřeba oleje je v normě. Myslím že by se to mělo řešit až spotřeba oleje je 1L na 1000km.
Napsal: sob 12.02.2011 19:07
od Vesa88
Mno to mazani u me teda muze byt zpusobeno nizkym volnobehem? protoze mam v pytly asi nejake cidlo, protoze muj volnobeh pri studenem motoru je pod 500ot...
Napsal: sob 12.02.2011 19:50
od Paty
to je hodně malej volnoběh za studena! To by mohlo být způsobeno volnoběhem

za studema kolem 1000ot/min. jak u kterýho motoru.
Budto čidlo a nebo mě ještě napadají tlaky ve valcích možná ještě regulátor volnoběhu. chce to vše zkontrolovat popřípadě diagnostika.
Napsal: pát 13.01.2012 23:47
od Milhauss
opraveno
nejdříve jsem si myslel , že bude problém v olej. vaně , přicpané síto , ale to bylo čisté. Potom jsem si všiml ,že je porušené těsnění olejové vany v místě olej.čerpadla . Tudy si to přisávalo falešný vzduch a proto čerpadlu dlouho trvalo než natáhlo . Teď kontrolka zhasne hned po startu.
Použil jsem těsnění olej. vany (elring 762033 ), který má v místě olej. čerpadla zesílené těsnění .