Stránka 1 z 4
Napsal: ned 20.02.2011 00:11
od Gerdy
Zdravím, chci se zeptat jak moc je znát výkon mezi 325 141kw a 328 142kw popřípadě jaký je rozdíl konstrukčně. Dík

Napsal: ned 20.02.2011 12:46
od mequi
http://www.tuning.cz/bmw_e36/ klikni na MODELY a tam to máš.

Napsal: ned 20.02.2011 13:27
od kozic
Větší krouťák-podstatné. O něco meší spotřeba-nepodstatné. Ale hlavně-a to v tabulce nebylo: Při totožném provozu vyšší životnost 328(ale ber to jen teoreticky, poněvadž prakticky se může udát cokoli)

Napsal: ned 20.02.2011 14:44
od Gerdy
Jde mi o to že jsem měl 325 s vanosem a přišlo mi že to vůbec nejede

Tak bych chtěl něco silnějšího v 3er, ale na M3 nemám hotovost.

Napsal: ned 20.02.2011 14:48
od mequi
Jestli máš 150kg tak se nediv.

Napsal: ned 20.02.2011 15:30
od paca
Gerdy píše:Tak bych chtěl něco silnějšího v 3er, ale na M3 nemám hotovost.

tak to máš smůlu

Napsal: ned 20.02.2011 15:48
od Gerdy
Ne 65kg

... No pracuju teprve 4 měsíce takže se nesmíte divit že nemám na m3

Napsal: ned 20.02.2011 16:19
od Totic
..tak nevím v jakým technickým stavu ji máš, ale jestli naměříš z 0-100 Km/h cca 7,9 s tak to kur*a jede!
To bývá subjektivní pocit, zvyknout se dá na všechno. Chce si to porovnat spíš s ostatníma autama.
Napsal: ned 20.02.2011 17:24
od paca
tak pokud chceš aby něco jelo, tak si kup mašinu, nějakého litra

Napsal: ned 20.02.2011 17:54
od Lion
Gerdy píše:Jde mi o to že jsem měl 325 s vanosem a přišlo mi že to vůbec nejede

Tak bych chtěl něco silnějšího v 3er, ale na M3 nemám hotovost.

Tak ono pocitově to jede o něco lépe jak 325i, má to větší krouťák. Ono záleží v jakým stavu si měl ten motor 2,5i. Ale 2,8i je ten nej kompromis mezi seriovou verzí a M3. Jede to pěkně, žere to obstojně a údržba je ok.

Takže pokud na M3 nemáš a chceš něco v 3er co aspoň trochu pojede, tak neni co řešit a 328i je prostě strop, který se v e36 dá sehnat.

Napsal: ned 20.02.2011 21:19
od Majkl328
Za mě 328. Někde sem četl že 2.8 má dokonce i kovaný ojnice. Ale nevím jesli je to pravda. Dneska sem se dozvěděl že 2.8 má sportovní katy(né platina, ale kov) máš taky na zadku vzduchem chlazený kotouče. Dynamika oproti ty 2.5 je znát. Na sprintech sem dal 2.5 asi o 3 auta, ale asi byla nějaká mrtvá.. nevím..
Napsal: stř 23.02.2011 12:35
od arkadiel
Vyšší krouťák je znát hlavně při rychlostech nad 100. Takže pokud rád jezdíš svižně na dálnici, je 328 ta správná volba. Teď mám najeto 225 tis. a maximální spokojenost
Napsal: stř 23.02.2011 17:05
od Kalasnikov
Můžu říct že po čtvrt roce s 325i mi přišlo zrychlení na rovince jako pomalé ale to asi přijde u každého auta. Zato v zatáčce 2ka nebo trojka, plný plyn a klepou se mi kolena pořád

Napsal: čtv 24.02.2011 22:15
od kokiBMW
Jakou má BMW reálnou spotřebu po městě? Těch 8,4? Bych ekl, že víc, ne?

Napsal: čtv 24.02.2011 22:16
od Fx
Záleží, co bereš jako město. Já s 323i mám dlouhodobý celkový průměr 11,5 - ale hodně krátkých tras a dost města s průměrnou rychlostí okolo 20 km/h.
Napsal: čtv 24.02.2011 22:26
od kokiBMW
Město beru skoro plynulá jízda, 3-4 semafory, žádny popojížděčky v kolonách, to ne. pruměrná ryhclost 50km/h.. Takže 328 bude si vezme tak 15l/100km?
Napsal: čtv 24.02.2011 22:27
od Fx
Počítej, že tímhle stylem se budeš pohybovat odhadem 9-12 litrů podle plynulosti jízdy, počtu chycených červených atd.
Napsal: čtv 24.02.2011 23:14
od Majkl328
Já s 2.8 mám město max 11-11.5 ale sou to i ted ty studeny starty 15 sem neměl ve meste nikdy. Na tuningu sem si to vynuloval a kdyz sem jezdil jen sprinty a pálil sem zimáky tak sem mel za 50Km spotrebu 16L/100Km ale to kluk dostával čoud. Jinak dlouhodobá cca 10 000Km se vším všudy i s timhle kravením mám ted v zimě 8.4 léto 8.2
Napsal: čtv 24.02.2011 23:37
od Petinek
to já jezdim kousky do po městě a průměrná je 15,4 .... :-/
Napsal: čtv 24.02.2011 23:47
od kokiBMW
Hodně asi dělá to, jak dlouhý se jezděj trasy. Ono jezdit po městě hodinu v kuse bude menší spotřeba, než 5krát 10min.