Stránka 1 z 2

Napsal: stř 15.06.2011 17:41
od bmw335
zdravím na 335i e92 mi v dálniční rychlostech nebo od těch 110kmh při změně směru začne celý auto houpat a začne být nestabilní včetně volantu, který lítá sem a tam. Byl jsem u bychla, kde mi kontrolovali podvozek, nic nenašli a kontrola tlumičů předek 72%, zadní 75%. Prý je to dobrý ačkoliv já četl, že při 60% jsou už nefunkční. Auto se rozhoupe jen při vyšších rychlostech a i poryv větru od předjížděného tiráku mě odhodí. geometrie dělaná...Ještě mám vyměněný zadní pneumatiky, předek je skoro nový. Divný, že to začlo dělat po výměně pneumatik. Jde o Bridgestone Potenza RE 050. Pneumatikama by to prý být nemělo, nevypustěj z továrny šmejd.
Tak nevím, jestli nechat vyměnit tlumiče nebo co s tím, když na podvozku nic jinýho nenašli.

Napsal: stř 15.06.2011 20:55
od suchos
Predpokladam, ze ted jezdis na letnich pneu, tak bych zkusil hodit zimaky ted na zkousku, co to provede, nebo to nechal na podzim.
Ale verim tomu, ze to je gumama, pac az s BMW vim, jak dokaze byt auto narocne na kvalitu gum.

Napsal: stř 15.06.2011 21:08
od bmw335
já v zimě nejezdím, mám tam pořád letní....ale pneumatiky jsou pořád stejný a tyhle pneumatiky jsou špičkový vysokorychlostní 9500 za kus. Plave to jen ve vysokých rychlostech a to takovým způsobem že je to nebezpečný...Proč by to neměly být tlumiče? mám sice jen 36tis ale dostalo to takových ran, že se to propérovalo až na dorazy, navíc mám 19tky runflaty s 35/30 %

Napsal: stř 15.06.2011 21:15
od shade741
já jen můžu říct, že tlumiče mám vzadu třeba totál KO :lol: a znát je to minimálně, pokud ti řekli, že tlumiče sou fajn a když zatlačíš na auto v rohu a pustíš a vyloženě se enzhoupne, tak by to nemělo být tím, ještě bych tam skusil dát jiné pneu, třeba plechový 15cky a uvidíš čím to je

Napsal: stř 15.06.2011 21:18
od bmw335
tady se to nedá vyzkoušet zhoupnutím karoserie, má to M podvozek, takže stlačit pérování je skoro nadlidský. navíc 15tky na to fakt nedám, tak mám velký brzdový kotouče :)

Napsal: stř 15.06.2011 21:25
od shade741
No tak to pak jo :wink: jinak zbytek podvozku je ok? siláče atd?

Napsal: stř 15.06.2011 22:35
od bmw335
podvozek mi kontrolovali u Bychla žádný vůle nic...tlumiče jsou předek 72 a zadek 75%, četl jsem že při 60% už jsou nefunkční ale řikali mi že tohle je pořád dobrý...Tak nevim. kdyby to bylo pneumatikama houpalo by se to i při nižších rychlostech ne? při změně směru se auto rozhoupá a když pustím volant lítá sem a tam, je to fakt až nebezpečný. To musí být tlumiče, je to celý nestabilní a na vyježděných kolejích je to děsný to volant lítá sem a tam...

Napsal: stř 15.06.2011 22:38
od mequi
V kolejích ti to bude VŽDYCKY plavat. Určitě máš obuté široké pneu. Samozřejmě to není v pořádku, když auto plave. Ale vyjeté koleje do toho netahej. Zkus vyměnit ty zadní gumy a uvidíš. Pak asi jen ty tlumiče.

Napsal: stř 15.06.2011 22:43
od shade741
Jako tlumiče aby měly vliv na lítání volantu se mi nezdá, spíš to bude tak jak říká mequi, vyjeté koleje a široké gumy+ celkově české silnice :D

Napsal: stř 15.06.2011 22:48
od mequi
Podle mne mu spíš lítá celé auto a tím pádem to má vliv na pohyb volantu.
psal:
...při změně směru se auto rozhoupá a když pustím volant lítá sem a tam, je to fakt až nebezpečný.

Napsal: stř 15.06.2011 23:48
od zsteiner
mam teda e36 na pneu 225, ale jak najedu do koleji, tak je to peklo! kdyz sem to pritahl z DE, malej jsem to hned prvni jizdu hodil do skarpy. jak ty koleje a siroke gumy tahaj za volant je fakt des. a driv ti to nedelalo?

Napsal: čtv 16.06.2011 08:27
od bmw335
na ty koleje zapomeňte....dělá to prostě na normálně rovný dálnici...Ne dřív to rozhodně nedělalo, tohle je fakt nebezpečný co to dělá

Napsal: čtv 16.06.2011 09:49
od mequi
Jak jsem ti psal výš. Zkus vyměnit ty zadní gumy, když jsi si jistej, že to před tím nedělalo a pak uvidíš. Možná jsou ty tlumiče vážně v háji.

Napsal: čtv 16.06.2011 11:40
od Jurij325
Ja by som tiež povedal že je pneumatikami, aj keď sú dráhe nemusí byť kvalita na 100 percent. Treba pozrieť aký je rok a mesiac výroby pneu. Ináč to že to robí pri vyšších rýchlostiach tak môže byť tým, že guma sa pri vysokých rýchlostiach zohrieva oveľa viac ako pri menšej rýchlosti. Určite je lepšie nahodiť iné gumy otestovať až potom riešiť tlmiče.

Napsal: čtv 16.06.2011 11:45
od Jurij325
A ešte k tým tlmičom, keď som ja kúpil auto tak malo tlmiče úplne v prdeli a na diaľnici pri vysokej rýchlosti plávalo ako loď, ale do nie strán ale hore a dole.Ako na hojdačke. :lol:

Napsal: čtv 16.06.2011 12:26
od bmw335
to mám zase koupit za 20 zadní pneumatiky? Jsou vyrobený osmý týden 2011

Napsal: čtv 16.06.2011 14:53
od Danny13
psal jsi, že jsi kontroloval tlumiče, a kontroloval jsi i horní uložení předních tlumičů???.....měl jsem podobný problém, tak jsem to tady hledal a většinou psali, že když to "plave" je dobré mrknout na horní uložení......já osobně měl nakonec utrhnutý zadní silentblok......přeji ti, ať brzo najdeš závadu

Napsal: čtv 16.06.2011 17:57
od Honza325
Čaues, já můžu taky přispět: kamarádovi dělali přesně ty závady co tu píšeš, ale úplně přesně na e46 320D Mpacket FL PŘEDNÍ TYČKY STABILIZÁTORU. Ale nebyly jen vylítaný, volný, ale pravá byla úplně utržená ze spodního čepu a držela jen na hornim, na tlumiči. Ta druhá když jsem ji sundaval, tak jsem ji chytil a zůstala mi v ruce! :D Stačilo jen abych s tim třeba v 80km/h najížděl do zatáčky na dálnici a chovalo se to jako přední náhon - měl jsem pocit, že se nadzvedává zadní kolo a auto snad mělo chuť se převrátit. No a při jízdě pak po dálnici nebo prostě rychle - ty závady co píšeš.
Po výměně všechno v pohodě. Ale nevim teda jestli to bude tvůj případ, já to totiž takhle doj_ban_ ještě nikdy neviděl... Jinak čistou náhodou taky chvilku po přezutí na nový letní... :wink:

Napsal: pát 17.06.2011 23:40
od espejc
Ahoj, jak to tak ctu tak to vypada na silentbloky a cepy na ramenech. Me e46 dela neco podobnyho. Jak se trochu rozjedes a jedes typicky po dalnici tak pri projeti pres pricne nerovnositi,kostrbatou linici to meni smery a dava razy do volantu. Drzis volant pevne obema rukama a stejne se cely auto uhne do strany. Ve vysokych rychlostech dost o drzku. Taky vodici tycky se zavazima. Tohle je muj problem na me e46 a mam to vyzkousne horysem. Kde ti to prohlizeli?

Nechci hazet na nikoho spinu,ani nemam zkusenosti ale reknu ti ze servis asi takhle origo servis bmw, horys a pakvsechno ostatni. Tak nejak bych asi vydel jak jde kvalita servisu. Ja treba do auta uz nepustim nikoho jinyho nez prave horyse, preciznost,rychlost, hodne zajimavy ceny origo dilu a hodne velky zkusenosti. Je to borec a ja na nej nedam dopustit

Prave se chystam na komplet m podvozek,spojku,turbo,brzdy,pneu,ramena,vodici tycky,silentbloky,napln klimatizace, takze z toho bude v podstate novy auto.

To cos popisoval mi presne dela bmw taky,co se tyce koleji tak to je naprosto normalni. Velka kola,siroke papuce,citlivej podvozek a krouti to i s volnatem a kdyz jedes treba pobrne a jedeskolejema tak to volantem opravdu krouti jak blby.

Napsal: pon 20.06.2011 10:01
od OndraZ
Zdar, no tohle urcite neni normalni... Uprimne moc se mi nezda pristup toho servisu. Pokud se s tim technik sveze a zjisti ze to auto ma mizerny chovani podvozku (nemluvime tu o nejake Dacii, ze?) nemuze ti snad auto vratit s tim ze nic nenasel.

Pokud problem skutecne vznikl po vymene pneu zacal bych tim. Predpokladam ze srouby jsou utazeny. Zkusit jiny kola. Nebo treba na zkousku prohodit predni/zadni. U novych pneu se taky da ocekavat ze prvnich par kilometru nebude plna prilnavost. Pokud nemaji skoro nic najeto zkus je trosku prohrat ;-)

Ale to chovani co popisujes bude zrejme neco zavaznejsiho. Takhle od klavesnice tezko radit. Padly tu tycky stabiku, silentbloky, ulozeni tlumicu - to vsechno zni rozumne a melo by byt kontrolou zjistitelny. Nakonec i ty tlumice by to mohly byt ( ale to by spis musel byt opravdu KO)

Ja osobne bych si vlezl pod auto a cely to prosel. Nebo treba aspon poradne okopat/zaverglovat s kolama - nejaky podezrely zvuky?

V tvem pripade bych doporucil jiny servis. Dobra zkusenosti se tu objevuji zejmena s origo servisy v Nemecku...