Stránka 1 z 1

Napsal: stř 13.07.2011 11:00
od POBI
Zdravím,
Mám takový menší problem s mým 318i e36. Za studena vždycky startuje v pohodě,ale jakmile je zahřátý, chcípnu motor,na 10min někam odběhnu a pak chci nastartovat,tak se občas stane,že místo toho aby starter točil se ozve prapodivný zvuk,takový chrčení...můžu nahrát a uploadnout to sem.

Když se mi to stane,otočím klíčkem do první polohy a zkusím nastartovat znova a vše oukej. Chytne hned.

Ještě jsem to nijak neřešil,ale začíná mě to občas štvát.

Díky za rady.

Napsal: stř 13.07.2011 11:39
od libovka
Startér v háji.Sežen jinej nebo repas.

Napsal: čtv 14.07.2011 00:00
od MatelliE36
tak tak, nech si udelat repas od nekoho, ja mel to sami a vyslo me to s praci a i s vymenou oleje v prevodovce na 1700,-. Novej kupovat nema smysl 8)

Napsal: čtv 14.07.2011 08:37
od libovka
Za 1700 repas i s olejem v převodovce? 8O To ti toho moc v tom startéru nevyměnili když jen volnoběžka stojí cca 1500kč.Pak jsou tam ložiska,uhlíky,komutátor a nějaká práce.

Napsal: čtv 14.07.2011 12:09
od MatelliE36
no taky sem koukal jako ty ted na tu cenu,delal mi to znamej. Ja ho nemel tak v prdeli, me to delalo jen kdyz sem v zime nastartoval tak zachrcel, jinak vzdycky startoval,tak sem mu ho dal rovnou abych to nemusel resit pak dyl. Nevim co na tom menil vsechno, dulezity je ze mam klid 8)

Napsal: čtv 14.07.2011 15:40
od POBI
Díky za rady,

Koukal jsem na apm.cz a mají tam starter za 2500,což je dost málo, ale pokud se nenaskytne levnější varianta,asi do něj půjdu :) Snad to startovat bude.

Napsal: čtv 14.07.2011 16:11
od xSAFA
MatelliE36 píše:dulezity je ze mam klid 8)


Za tu cenu ho možná leda vyčistil... Otázkou je na jak dlouho ten klid bude :)

Napsal: čtv 10.11.2011 11:41
od easy_target
Zdravím, problém mám naprosto stejnej, akorát asi v pokročilejší fázi. Za studena po ránu mě nikdy nenechal ve štychu, ale když motor zahřeju a třeba tankuju na benzince, tak už raději nevypínám, protože už se mi několikrát stalo, že jsem nemohl nastartovat. Většinou to bývá tak, že první točení s teplým motorem se protočí motor ale předčasně to přestane. Nejspíš se dostane klika do divný polohy a další pokus o start už je jenom takový chrčení/syčení a asi po třech vteřinách to poskočí (nejspíš se pootočí klika). Pak je to o náhodě... párkrát to došlo tak daleko, že už startér jenom cvakl a nic (tipuju málo šťávy po dvacátým pokusu). Když to žduchnu z kopce, tak chytne hned, takže čerpadlo je asi ok. Podle toho co tady píšete by to měl být teda startér? Díval jsem se na realoem.com a za novej chcou 3500 a na inzerát mi ho borec nabízel za 2000.

Druhej problém je, že při studeným startu vylítnou otáčky klasicky někam ke 3000 a pak postupně klesají k 1000... po pár vteřinách volnoběhu začnou padat k nule a když nestoupnu na plyn, tak to po chvilce trhání chcípne.. čím může být toto? zasranej vzduchovej filtr? po chvilkovým zahřátí (cca 2 minuty) to chcípat přestane a motor běží normálně. Ještě jeden postřeh - na měření emisí mi řekli, že se ukazujou špatně otáčky motoru na budíku, nemůže to být s tímto spojený? volnoběh mi většinou jede na 1100 otáček a někdy spadne na cca 800.

díky za odpovědi!

Napsal: čtv 10.11.2011 12:30
od _peper
Řekl bych že máš zasranej volnoběžnej ventyl nebo budeš mít někde netěsnost v sání, kudy se pak přisává teplý vzduch a nedrží ti volnoběh tak jak by měl.

Napsal: čtv 10.11.2011 12:36
od easy_target
ten volnoběžák mi přijde jako blbost, když to po pár minutách přestane a otáčky nekolísají a drží to cca těch 1000-1100 konstantně. To bych spíš tipoval na tu netěsnost v sání, ale sací hadicu mezi váhou vzduchu a motorem mám měněnou nedávno - na původní byla díra. To by spíš vypadalo na tu váhu, nebo filtr, nebo ne?

Napsal: čtv 10.11.2011 13:44
od _peper
Když jsem měl špatnou váhu tak mě auto chcípalo, můžeš jí zkusit odpojit, pokud se chod motoru změní je ok, pokud nepoznáš rozdíl bude váha v háji.

Napsal: pon 14.11.2011 12:33
od easy_target
tak jsem to hodil do servisu, ten startér prej bude nespíš špatnej pastorek, ale uvidíme co mi zavolá dneska jak do toho vleze.. to chcípání motoru bylo netěsností kolem hadice na sání motoru.. byla povysunutá a přisávalo to falešnej luft. Takže asi žádná záhada, tak snad ten startér bude za pár kaček! každopádně dík za rady :bigups:

Napsal: pon 14.11.2011 13:23
od MatelliE36
easy_target píše:tak jsem to hodil do servisu, ten startér prej bude nespíš špatnej pastorek, ale uvidíme co mi zavolá dneska jak do toho vleze.. to chcípání motoru bylo netěsností kolem hadice na sání motoru.. byla povysunutá a přisávalo to falešnej luft. Takže asi žádná záhada, tak snad ten startér bude za pár kaček! každopádně dík za rady :bigups:



záleží co ti na něm vše vymění, pak se bude odvíjet cena. Tak ať slouží 8)

Napsal: úte 15.11.2011 17:04
od easy_target
teď jsem s ním mluvil, že to rozdělává a že tam je špatnej pastorek a převodovka? o převodovce ve startéru slyším prvně.. trochu jsem hledal a nevim jestli je to díl číslo 7?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=25

Napsal: pát 18.11.2011 11:34
od easy_target
každopádně problém je vyřešen... u toho pastorku se po zahřátí mírně roztáhl takovej prstenec, kterej pak prokluzuje a netočí to... ten plastovej kryt převodů byl rozpůlenej na dvě části. takže součástky 900, práce litr...

každopádně díky za rady! bmw zdar!