Stránka 1 z 1
Napsal: úte 18.10.2011 21:09
od KmcBmw
zdarec pánové mám iso M42 b18 cupe a trochu mám problem se starty chlapy mi radili že to je tlakem paliva alekdyž auto večer zaparkuju a rano přídu chytne na otočení ale jakmile dojedu do prace nebo jen ujedu 30 km tak už točí starter jak blazen sem tam skýtne a chytne tak po 7 vteřinách už si nevím rady

Napsal: stř 19.10.2011 08:01
od Koto
Jestli to teda dobre chapu tak ti to zlobi jen u zahrateho motoru?
Nebo je to nezavisle na teplote a nejakou roli v tom hraje to, ze stojis doma u baraku, tak to klidne muze byt tlakem paliva, pokud treba pomaha ze stojis autem smerem z kopce.
Napsal: stř 19.10.2011 09:16
od plysakmartin
V tomhle si přihřeju polívčičku. Dělá mi to to samé u zahřátého motoru. Motor 318i M43 B18
Napsal: stř 19.10.2011 17:59
od KmcBmw
jj spíš u zahřáteho motoru bych to tak viděl

Napsal: stř 19.10.2011 19:05
od Saynerm
Podobnou věc mi dělal můj M52B20. Při zahřátém motoru se autu nechtělo startovat, občas při volnoběhu samo zhaslo a pak nechtělo třeba několik minut naskočit, nebo za jízdy vynechal motor. Zjistil jsem, že problém byl v čidle klikovky. Nejjednodužší je připojit auto na diagnostiku, a nechat si vyjet chybová hlášení. Nevím, zda to bude u motoru M42 stejné, kdyžtak někdo kdo se v motorech vyzná lépe napíše zda to může být tenhle problém. Snad to někomu pomůže