Stránka 1 z 1
Napsal: stř 09.11.2011 19:10
od JaraX
máte někdo zkušenosti s výměnou diferáku u 1,6i compacta za delší? prostě 130 při 4000 otáčkách sou moc, dal bych tam něco delšího, má někdo zkušenosti? připadně z čeho shánět diferák?
nemá někdo tabulku diferáků, zajimalo by mě jakej pomer má todle a jakej má to samy v automatu.
Napsal: stř 09.11.2011 19:16
od JaraX
tak jsem se dival a měl by tam byt ted
3,38, automat 4,44
šestivál má 3,23
Napsal: stř 09.11.2011 19:32
od jurab
kdyz sem mel 318ti tak mi taky nevihovoval pomer hlavne pri jizde po dalnici motor hodne tocil
Napsal: stř 09.11.2011 22:00
od Kindl0sch
316i M43B16 - 3,38
316i M43B19 - 3,23(4,44 automat)
318ti - 3,45
318tds - 2,65
323ti - 3,07(3,23 automat) 323ti má oproti 4válcům větší obal a unašeče na větší poloosy
(všechny poměry podle katalogu na E36 compact)
jestli chceš něco delšího,tak jedině z 318tds nebo pak z nějaký tříci
Napsal: čtv 10.11.2011 09:29
od Monty_CZ
imo z toho TDS to byde dlouhe az moc. Sice bys pri 130km/h tocil tak 3100 otacek ale akcelerace pujde do kytek. Dle meho by byl idelani tak kolem 3,0 +-0,5 . to bys pak mel tocit cca 3500 otacek pri 130ti. To je myslim rozumnej kompromis.
Napsal: čtv 10.11.2011 09:54
od MattyX
pri převodu 3.15 budeš točit 3500 pri 130

jinak difec se da použít s třiciny klasicky

ale tento převod je problém sehnat nedostatkový zboží

Napsal: čtv 10.11.2011 11:31
od JaraX
Monty_CZ píše:imo z toho TDS to byde dlouhe az moc. Sice bys pri 130km/h tocil tak 3100 otacek ale akcelerace pujde do kytek. Dle meho by byl idelani tak kolem 3,0 +-0,5 . to bys pak mel tocit cca 3500 otacek pri 130ti. To je myslim rozumnej kompromis.
to by nebylo špatny, a akceleraci vyřeším tim že tam kde jsem jezdil na 3ku budu jezdit hold na dvojku, jedinej kvalt kterej teda vyrázně ztratí bude jednička.