Stránka 1 z 2

Napsal: stř 30.11.2011 23:18
od eMOMOtion
Zdravím vás a prosím o radu mám bmw 318TDS touring,98,je tam vyměněný motor,který jsem sehnal z Belgie.Motor běží výborně má najeto 144000km,nekouří,startuje krásně,turbo dobré.....jen prostě netáhne,vůbec se mu nechce za plynem.Vím,že 66kw není žádné letadlo,ale trochu by to s tou E36 zacvičit mělo,vždyť to tak těžké auto není......Prosím poraďte co by tam mohlo být špatně.Nevím jestli nějaký podtlak nebo ventyl nebo že by to mohla dělat třeba nějaká naprasklá hadice???Díky

Napsal: čtv 01.12.2011 00:55
od Jamall
definice netáhne je absolutně nedostačující...nikdo z lidí co si tvou zprávu přečte, v tom autě nemá možnost sedět a odzkoušet. Musíš více opsat závadu

Pokud se ty něco nezdá, můžeš začít tím, že porovnáš tlaky ve válcích s tím, co by tam skutečně mělo bít

Vyčistit sání, zkontrolovat EGR ventil

Napsal: čtv 01.12.2011 03:05
od icecold
nemáš to třeba v nouzáku? diagnostika by tomu taky bodla :wink:

Napsal: čtv 01.12.2011 09:45
od libovka
S E36 necvičí ani 85kw 1.8 natož pak nějakejch 66kw. To že to netáhne si poznal jak? To si s něčím porovnával. Ona 2.5 TDS je taková mdlá natož pak ta 1.8.

Napsal: čtv 01.12.2011 19:50
od eMOMOtion
je to,jak kdyby plyn šel jen do půlky mám nohu na podlaze a hrozně pomalu se zvedají otáčky.Jak zjistím,že egr ventyl funguje?

Napsal: čtv 01.12.2011 19:55
od eMOMOtion
Jinak zatím mockrát děkuju za odpovědi.Mám to auto chvilku jinak v bmw jezdím už několik let,ale nafťáka mam poprvé :roll: tak se s tim teprve seznamuju.

Napsal: čtv 01.12.2011 20:20
od libovka
No jako první nafták to nebyla zrovna dobrá volba.

Napsal: čtv 01.12.2011 20:36
od eMOMOtion
koupil jsem ho velmi levně a potřebuju ho jen na dojíždění do práce.....tak to chci dát dohromady a zbytek neřešim.

Napsal: čtv 01.12.2011 21:08
od Jamall
sundej sání, díl č. 4 a vyčisti ho. Vem na to nějakou sračku na čistění brzdových třmenů, nebo chemikálií, se kterou se sundává asfalt z karosérie...ten nános drží hodně dobře

http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/T ... ystem_agr/

Jenom pro ukázku jak by to mělo vypadat.

tohle je špatně:
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Takhle to má vypadat, než ho opět namontuješ na sání:
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Napsal: čtv 01.12.2011 21:33
od Jamall
stejně čisté by jsi měl mít i svody za ventilem a když už budeš u toho, můžeš vyčistit váhu vzduchu, ale na to vem raději kontaktol, nebo techničák

když nepomůže tento zásah, tak mě ještě napadá palivové čerpadlo + filtr

Napsal: čtv 01.12.2011 22:06
od eMOMOtion
Dobře všechno to vyčistím a pak dám vědět a váha vzduchu??Přívod řídí ten egr ventil a váhu najdu??

Napsal: čtv 01.12.2011 22:39
od Jamall
egr přivádí do spalovacího procesu, již jednou spálené pohonné hmoty. Rádo zanáší sání a tím zmenšuje průtok vzduchu. Na tu váhu prozatím nesahej, ale řekni mi.

Jezdil jsi s autem před výměnou motoru, nebo už jsi ho koupil s vyměněním motorem? jaký byl důvod výměny?

Docela bych se vsadil, že krom sacího potrubí, je ucpaní filtr pevných částic + k úbytku výkonu přispívá zanesení palivový filtr

Napsal: čtv 01.12.2011 23:46
od shade741
To egr když už to budeš dělat uplně zruš, akorát to zasírá sání, zvyseni vykonu necekej ale alespon to dá pokoj. Dle mýho to příčinou nedostatku výkonu nebude ani zdaleka. Na 325 TD jsem ho vyhodil a bezproblémů. Měl jsem s TD podobné problémy pouze za studena, auto jakoby jelo bez turba, žádný výkon tah nic. Prostříkal sem kontaktolem snat vše na co jsem narazil :lol: , vyměnil paliv. filtr, vyčistil jedno uplne zas. čidlo v sání a byl pokoj. Pokud ti neproblikává kontrolka vstřikování, o nouzák nepůjde a prutok a tlak paliva je zrejme ok. Mrkni na výfuk na ten kat/filtr nebo co to diesel má, jestli není zapečenej a vysypanej, případně ho úplně zruš, není to atmosféra, takže tam čím lepší průchod= tím líp :wink:

Jo a ještě jedna věc jste si jsiti že má váhu vzduchu?? vím 100% že 325 td a tds ji nemá pokud ji nezavedli v pozdějších letech výroby :wink:

Napsal: pát 02.12.2011 11:32
od Jamall
s tou váhou vůbec netuším, jestli ji má, ale něco mu vzduch měřit musí. Jinak to egr není zcela zbytečné, stará se o emise, o rychlejší zahřátí motoru po startu

otázkou je, co se s autem stalo, když se závada projevila...jestli to přišlo z ničeho nic, nebo po změně motoru

Napsal: pát 02.12.2011 15:35
od Lucifer
libovka píše:S E36 necvičí ani 85kw 1.8 natož pak nějakejch 66kw. To že to netáhne si poznal jak? To si s něčím porovnával. Ona 2.5 TDS je taková mdlá natož pak ta 1.8.


Však 2.5 TDS má ještě o trošku větší kroutící moment než 2.5 benzín tak jak může být mdlá ? :D

Napsal: pát 02.12.2011 15:38
od libovka
Lucifer píše:
libovka píše:S E36 necvičí ani 85kw 1.8 natož pak nějakejch 66kw. To že to netáhne si poznal jak? To si s něčím porovnával. Ona 2.5 TDS je taková mdlá natož pak ta 1.8.


Však 2.5 TDS má ještě o trošku větší kroutící moment než 2.5 benzín tak jak může být mdlá ? :D


To je srovnání jak prase. :lol:

Napsal: pát 02.12.2011 15:43
od Lucifer
libovka píše:
Lucifer píše:
libovka píše:S E36 necvičí ani 85kw 1.8 natož pak nějakejch 66kw. To že to netáhne si poznal jak? To si s něčím porovnával. Ona 2.5 TDS je taková mdlá natož pak ta 1.8.


Však 2.5 TDS má ještě o trošku větší kroutící moment než 2.5 benzín tak jak může být mdlá ? :D


To je srovnání jak prase. :lol:


Mam 2.5TDS a nemůžu být víc spokojenější, mě osobně je ten motor příjemnější než benzín a mdlý to auto vůbec není 8)

Napsal: pát 02.12.2011 16:39
od KarelOstrava
Lucifer píše:
libovka píše:
Lucifer píše:[quote="libovka"]S E36 necvičí ani 85kw 1.8 natož pak nějakejch 66kw. To že to netáhne si poznal jak? To si s něčím porovnával. Ona 2.5 TDS je taková mdlá natož pak ta 1.8.


Však 2.5 TDS má ještě o trošku větší kroutící moment než 2.5 benzín tak jak může být mdlá ? :D


To je srovnání jak prase. :lol:


Mam 2.5TDS a nemůžu být víc spokojenější, mě osobně je ten motor příjemnější než benzín a mdlý to auto vůbec není 8)[/quote]
Tak tak,mám 2.5tds v touru a super,ještě jsem měl možnost jej čipnout a ještě lepší :!:
Sice benzín je benzín,ale najezdím tolik kilometrů že jsem více než spokojenej a když tomu dám tak spotřeba max. 9l/100km...

Napsal: pát 02.12.2011 16:54
od Lucifer
KarelOstrava píše:
Lucifer píše:
libovka píše:[quote="Lucifer"][quote="libovka"]S E36 necvičí ani 85kw 1.8 natož pak nějakejch 66kw. To že to netáhne si poznal jak? To si s něčím porovnával. Ona 2.5 TDS je taková mdlá natož pak ta 1.8.


Však 2.5 TDS má ještě o trošku větší kroutící moment než 2.5 benzín tak jak může být mdlá ? :D


To je srovnání jak prase. :lol:


Mam 2.5TDS a nemůžu být víc spokojenější, mě osobně je ten motor příjemnější než benzín a mdlý to auto vůbec není 8)[/quote]
Tak tak,mám 2.5tds v touru a super,ještě jsem měl možnost jej čipnout a ještě lepší :!:
Sice benzín je benzín,ale najezdím tolik kilometrů že jsem více než spokojenej a když tomu dám tak spotřeba max. 9l/100km...[/quote]

Přesně moje řeč zlatý TDS hodně muziky za málo peněz :) já se přes 10 ani nedostal a to často jezdim slušnou pilu :twisted:

Ale čipovat ho nechci, ještě bude chudák časem předřenej a přestane se mu to líbit :D

Napsal: sob 03.12.2011 20:16
od eMOMOtion
Tak jsem vyčistil celé sání i s egr ventilem a entercollerem a žádná změna.Zjistil jsem,že v intercolleru byly 3 díry od probouchání,tak jsem to tekutým kovem zalepil,ale žádná změna.Tak nevím.... :(