Stránka 1 z 1
Napsal: ned 01.01.2012 20:03
od frujt
Zdravim,
mam e36/316i/compact/rv97. Ale problemem je ze mi to kouri jak z teplarny. Prirovnani: kour jako kdyz nastartuju a je studeny motor. Obvykly sedomodry kour. Ktery se ale neztrati i kdyz se auto ohralo. Nejhorsi to je pri volnobehu.
Mam napady ale nevim co je blbost :
diravy vyfuk? (zadni cast nova) ale i tak prdici zvuk
spatne tesneni pod hlavou a kapalina v motoru? (kapalina ale nemizi)
svicky?
vaha vzduchu?
vzduchovy filtr?
Napsal: ned 01.01.2012 20:17
od Kami1
olej, gufera ventilů nebo odvětrání
Napsal: ned 01.01.2012 21:00
od Totic
Taky se za mnou teď v zimě v kolonách dělá nějaká velká mlha

Ne sice všem, ale některým ostatním co jsem pozoroval šedomodrý kouř taky.
Napsal: ned 01.01.2012 21:43
od icecold
mě to minulou zimu taky kouřilo nijak jsem to neřešil, auto se chová v pohodě a zadní díl výfuku je tam taky zánovní. Teď nevím jak to je, s autem už v zimě nejezdím

Napsal: ned 01.01.2012 23:06
od LiborM
Pokud je ten kouř modrej,tak se rozluč s motorem. Jsou to ojeté nebo zapeklé pístní kroužky. Pozoruješ větší spotřebu oleje? Nebo nějaký jiný únik kapalin?
Napsal: ned 01.01.2012 23:10
od frujt
vsechno to zitra prozkoumam za cely den a napisu (zaznamenavam dolevani vsech tekutin a mnozstvi atd.)....ale ta fotka

to ja mam teda trochu min tak o polovinu...ne tak husty dym.
no uvidim zkontroluju a dam echo. jestli pistni krouzky tak to jsem v pr...li :/
Napsal: pon 02.01.2012 20:50
od frujt
Olej neni ciry. je takovy trochu mlecny. Ale mozna se mi to pod baterkou zdalo. Ale horsi veci je ze mi zmizelo za 2 mesice asi 2dcl antifreeze :/.
tzn asi testneni pod hlavou??
Napsal: pon 02.01.2012 23:02
od BartakkMartinW
To ja mel taky jednou podobnej problem ale me to hulilo tak ze kdyz sem predjizdel dve kobyly tak ve zpetnym sem je nevidel:-) Novy tesneni, kdyz uz bude hlava dole tak srovnat a mas klid (snad)
Napsal: pon 02.01.2012 23:33
od LiborM
Hele bude nejlepší zajet do nějaké autodílny at se na to někdo podívá, po netu se to špatně zjištuje.
Napsal: úte 03.01.2012 07:03
od espejc
voda voděnka...někde se ti prosralo těsnění pod hlavou

Napsal: úte 03.01.2012 16:22
od frujt
Uz jsem to ukazoval kamosovi co se v autech rype furt a vyzna se. A rikal ze hlavicku dolu a pretesnit. Kdyz to pujde a nebude problem v ramci moznosti i levne reseni.
Mohl bych to nejak i poznat jestli je nekde dalsi problem??
tesneni zkusim kupit primo v BMW at to je jistota.
Napsal: stř 04.01.2012 15:54
od Rooster
Poznáš smrad od spálenýho oleje? V zimě auto kouří bežně, ale jen vodní páry. Těsnění pod hlavou nebo hlavu bys poznal... netopilo by to nebo tlakovalo, popř. by šel motor jak bolavy nohy.
Napsal: stř 04.01.2012 17:55
od frujt
No chteli jsme zkontrolovat jestli je to tesneni v pytli - jestli neni olezle viko motoru... Oddelali jsme 8 sroubu a nikde nic. Tak jsme to vratili. A asi jsme drbli do stelovatka volnobehu. Ale tedka se nastartuje a volnobeh dela houpacku a nijak pravidelne. Proste nahoru dolu a vselijak. z vyfuku prska voda a najednou se objevil olej na zemi (mozna jen nahoda). Ale nevim co s tim. chvilku se dusi. chvilku leti nahoru. trepe se jak na 3 valce. hruuuza. kurva ze jsme se na to nevysrali

Napsal: stř 04.01.2012 17:57
od frujt
Rooster píše:Poznáš smrad od spálenýho oleje? V zimě auto kouří bežně, ale jen vodní páry. Těsnění pod hlavou nebo hlavu bys poznal... netopilo by to nebo tlakovalo, popř. by šel motor jak bolavy nohy.
no predtim nez jsme to pojebali tak chodil krasne. tahl a pohodka. trocha spaleninky sla citit ale oleje mizelo pomalu. temer nic

Napsal: stř 04.01.2012 17:59
od Francis
Někde to saje falešný vzduch po de a montáži ventilového víka, proto kolísá volnoběh.
Bílá pára je v chladnu normální, měla by po zahřátí motoru a výfuku zmizet.
Mizející nemrzka může být prosakujícím chladičem.
Napsal: stř 04.01.2012 20:44
od ludakost
Čau já mám teď ten samí problém, je to tím že máš prasklou hlavu nebo prošlehlé těsnění,dostává se ti do spalovacího prostoru voda tzn. antifrýz a spaluje se spolu z palivem. Mlha obalí palivo a to se drží při zemi, sundal bych hlavu zkontroloval těsnění a hlavně hlavu, ale spíš bude prasklá hlava je to standartní záležitost. Necháš ji zavařit, přebrousit a zase chvilku budeš jezdit, po pul roce to máš zpáty, pokud budeš nezahřejvat motor před jízdou.
Napsal: stř 04.01.2012 21:31
od Lada Zuzjak
ludakost píše:Čau já mám teď ten samí problém, je to tím že máš prasklou hlavu nebo prošlehlé těsnění,dostává se ti do spalovacího prostoru voda tzn. antifrýz a spaluje se spolu z palivem. Mlha obalí palivo a to se drží při zemi, sundal bych hlavu zkontroloval těsnění a hlavně hlavu, ale spíš bude prasklá hlava je to standartní záležitost. Necháš ji zavařit, přebrousit a zase chvilku budeš jezdit, po pul roce to máš zpáty, pokud budeš nezahřejvat motor před jízdou.
Nevim zase tak standartni zalezistost se mi to nezda rupla hlava. Nebo mate kove zkusenosti ostatni ? Jo kdyz delalo tesneni nejake kopyto a utahlo to rukou a ne podle predpisu a momentaku, to jo ale z niceho nic se moc nevidi.
Napsal: sob 07.01.2012 14:28
od frujt
Joo tak je to lepsi. Vymenil jsem kabely a svicky. Obcas mi vypadaval kabel na druhem valci. To uz tedka nedela a je to docela dobry zvuk. Na volnobeh to vyhazuje vodu z vyfuku. Jeste to prokontroluju a pujdu to ohrat a poradne tomu zatopim at se to upravi.
jinak viko porad dobre zadna vodenka.
jeste sestelovat volnobeh. s tim jsem si hral aby volnobeh byl vyssi pri tom kdyby mi to nechytalo druhy valec.
takze uvidim po projeti. Jinak diky.
Napsal: pon 09.01.2012 12:46
od frujt
viko usazene dobre. Ale pujdu sundat komplet svody a vyfukove potrubi. Tam budu taky hledat chybu a jednu opravim hned o ktere vim.
Jinak tedka uz nedymi ani trochu. Jediny problem jsou ty otacky po startu a tak 5 minut. klesaji. A po chvilce se potom drzi.
Napsal: pon 09.01.2012 16:40
od Totic
Zvýšený otáčky v zimě po startu jsou celkem normální. Říká se, že pomůže od houpání vyčistit klapku a volnoběžnej ventil, popř. váhu vzduchu. Tady je postup , ale na šestivály..
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=99122