Stránka 1 z 1

Napsal: pon 02.01.2012 01:41
od CoupE36
Zdravim,
nevíte jaký je rozdíl mezi ramenama z Mka a obyč.
Rád bych koupil na svou 328i nové, tak přemýšlím, jestli nejít zrovna do eMkových. Mám později v plánu i snižovat jestli to nato má nějaký vliv.
Předem dík.
P.S.: zkoušel jsem hledat ale nenašel :/

Napsal: pon 02.01.2012 02:02
od noname
Ahoj, m3 3,0 má stejná ramena jako obyč e36. Třinulka má jiný jen silent, který je excentrický a zvyšuje záklon rejdové osy - lepší ovladatelnost a stabilita v zatáčkách, mimo jiné je "plný" vůči serii, což zvýšuje stabilitu i v přímem směru, třeba ve vyjetých kolejích. 3,2 má pak jiné rameno, ale to jsem snad nikde neviděl, krom origo, což je nesmysl :wink:

Napsal: pon 02.01.2012 03:31
od CoupE36
díky moc
chci zároveň stím udělat i siláče a měl jsem v plánu koupit powerflexy.
je teda lepší zrovna zainvestovat do M3/stavitelných silentbloků?
můj seslký rozum mi říká, že by to neměl být problém, ale radši se zeptám.
Ď
Obrázek

Napsal: pon 02.01.2012 12:34
od noname
určitě bych šel do M siláčů, je to dost znát oproti serii, na komfortu nic neubyde a změna je to znatelná. Já mám na autě z 3,2 = plné neexcentrické, sehnal jsem je snáze, ale teď se zase dobře dají koupit ty excentry, už mi jedny leží na stole :wink:

To co je na obrázku je asi zbytečné, nějaká "stavitelnost" ? není nutná, mno ale když chceš polyuretan, což je asi o kusek lepší, tak jeden člen zde prodává Strongflexy :wink:

Napsal: pon 02.01.2012 13:05
od icecold
mám stejný silenty jak jsou ty na obrázku akorát červené strongflexy, a rozdíl oprotí origo tam je opravdu znát, navíc jsem je doma nalisoval v pohodě kladívkem :lol:

Napsal: pon 02.01.2012 13:27
od Maysner
M3 ma jiny rameno z vyroby vzdy !

3,0 ma krajni cepy ulozeny natvrdo jako E30 - sportovnejsi
obyc E36 ma krajni cepy ulozeny v gume - pro vyssi komfort
3,2 rameno je tusim hlinikovy a ma jinej tvar - proto ma centricky silace oproti 3,0

Druhovyroba vetsinou nerozlisuje M3 3,0 a obyc E36, proto se na hodne 3,0 najdou ramena shodny s obyc E36, kdyz uz je nekdo menil. Tvarove jsou naprosto stejny

Ja mam na aute ramena Meyle HD a spokojenost.

Stavitelny silace jsou pouze polyuretanovy. Ani tak nejde o stavitelnost, ale kvuli montazi jsou dvoudilny. Pro excentricitu jsou vyrobeny tak jak je na obrazku a daji se otocit a jsou z nich centricky. Mam v polyuretanu celej podvozek, oproti stare gume je to podstatnej rozdil do plusu.

Napsal: pon 02.01.2012 13:46
od noname
ouha :oops: díky :!:

Napsal: pon 02.01.2012 14:05
od CoupE36
díky chlapi,
napsal jsem MattiXovi o ty strongflexy, tak jsem zvědavej.
Ramena teda vemu Meyle.

Budu ještě rozebírat motor, pístní kroužky beru GÖETZE ale v těsněních se moc nevyznám.. máte nějaký typ na dobrý těsnění?
Opět předem díky

Napsal: pon 02.01.2012 14:24
od noname
uouha, chceš dělat geo motoru ? pístní kroužky na m52 nejsou problematické a přežijou samotné "vložky" teda vrstvu nikasilu, zmeř komprese.... kroužky jedině origo 8O těsnění elring, victor reinz...

Napsal: pon 02.01.2012 14:44
od CoupE36
kompresní tlaky jsou právě slabé nejvíc v prvním, třetim a poslednim válci.
Svíčky jsou zachcané od oleje, což by napovídalo, že problém bude spíš s ventilama, ale když to bude rozebrané... každopádně to nevypadá jako 200psů :/
Stejně chci dělat i repas vanosu, takže to potom zfouknu jednim vrzem.
Dělal jsem si to "sám" i na GTi16V, tak bych se rád mrknul, jak vypadá R6 zevnitř :)

Napsal: pon 02.01.2012 14:59
od noname
Chápu, ale ono to vypadá na docela dobré harakiry :) a cenově to výjde na hrůzu 8O není to náhodou nějaký dovoz ? olej se může do mototu dostávat i jinudy, separátor může být ko, ale když máš na polovině válců v háji kompresi, takový motor bych raději ani nerozdělával... dneska se dá jetě sehnat slušná b28 :wink:

Napsal: pon 02.01.2012 15:16
od CoupE36
no já právě neudělal zrovna supr kup a koupil celkem za raketu docela mrdku.
teď jsem už musel měnit spojku, páč jsem nato jednou šlápnul a pak vytáhnul tohle (viz.foto1)
právě čumim na jeden 328 asi 20km odemě z automatu za 14k
Jenže přemýšlím, že když narvu těch 14k (podstaně míň) do toho co mám teď, tzn. nechám srovnat hlavu a komplet ji vyčistit a opravit od jednoho známého (100%práce za velmi fajn cenu), nakoupim těsnění a řemeny a vanos tak si můžu být jistý, že to bude ok. Práci mám zadarmo, páč si to dělám sám u známeho v servisu, kde má všechno nářadí, co ktomu potřebuju.
Ale jako nahlodals mě krapet...

foto1:
Obrázek

Napsal: pon 02.01.2012 15:32
od noname
už když skopneš palici dáš za těsnění slušnou sumu, víko, hlava, dříky, šrouby a pak drobnosti, ale jo, koukni do něj a udělej si obrázek, jak vypadají stěny válců. A když to mělo prase, což je evidentní, tak bude v háji i spodek, šály a pod.

Napsal: pon 02.01.2012 15:39
od mequi
Zase na druhou stranu, bude to mít v pořádku a bude vědět, že je ten motor ok. Jestli koupí jinej motor, bude možná lepší než ten starý, ale už ne v takovém stavu jak po go.

Napsal: pon 02.01.2012 15:50
od noname
ano máš pravdu, ať koukne na stav vevnitř a na ty stěny, těm geo neudělá....

Napsal: pon 02.01.2012 17:14
od BOOST
Maysner píše:M3 ma jiny rameno z vyroby vzdy !

3,0 ma krajni cepy ulozeny natvrdo jako E30 - sportovnejsi
obyc E36 ma krajni cepy ulozeny v gume - pro vyssi komfort
3,2 rameno je tusim hlinikovy a ma jinej tvar - proto ma centricky silace oproti 3,0

Druhovyroba vetsinou nerozlisuje M3 3,0 a obyc E36, proto se na hodne 3,0 najdou ramena shodny s obyc E36, kdyz uz je nekdo menil. Tvarove jsou naprosto stejny

Ja mam na aute ramena Meyle HD a spokojenost.

Stavitelny silace jsou pouze polyuretanovy. Ani tak nejde o stavitelnost, ale kvuli montazi jsou dvoudilny. Pro excentricitu jsou vyrobeny tak jak je na obrazku a daji se otocit a jsou z nich centricky. Mam v polyuretanu celej podvozek, oproti stare gume je to podstatnej rozdil do plusu.

Ramena z E36 M3 3.2 jsou taky železo jako na ostatních E36.

Napsal: pon 02.01.2012 17:26
od sa-tan666
no za me kdyz uz tak motor ven sundat hlavu rozdelat spodek klika saly
premerit valce skontrolovat tesnost vetilu a tohle jsou veci kery si udelas sam a bude te to stat jen cas a pak de rozhodnes co stim dal :wink:

Napsal: pon 02.01.2012 23:53
od Maysner
BOOST píše:
Maysner píše:M3 ma jiny rameno z vyroby vzdy !

3,0 ma krajni cepy ulozeny natvrdo jako E30 - sportovnejsi
obyc E36 ma krajni cepy ulozeny v gume - pro vyssi komfort
3,2 rameno je tusim hlinikovy a ma jinej tvar - proto ma centricky silace oproti 3,0

Druhovyroba vetsinou nerozlisuje M3 3,0 a obyc E36, proto se na hodne 3,0 najdou ramena shodny s obyc E36, kdyz uz je nekdo menil. Tvarove jsou naprosto stejny

Ja mam na aute ramena Meyle HD a spokojenost.

Stavitelny silace jsou pouze polyuretanovy. Ani tak nejde o stavitelnost, ale kvuli montazi jsou dvoudilny. Pro excentricitu jsou vyrobeny tak jak je na obrazku a daji se otocit a jsou z nich centricky. Mam v polyuretanu celej podvozek, oproti stare gume je to podstatnej rozdil do plusu.

Ramena z E36 M3 3.2 jsou taky železo jako na ostatních E36.


Ok. Diky za info. Ty jediny jsem v rukach nemel. Ale tvarove se lisi :) Tak hlinik ma E30 M3 a co vim tak taky posledni 325iT, a pak zase E46

Napsal: úte 03.01.2012 11:11
od mequi
Může tady někdo fundovaný napsat, jak konkrétně tvarově se liší to rameno z M 3,2 od obyčejného ramena?

Napsal: úte 03.01.2012 12:11
od MattyX
má jinak ohnutej krček na čepu u těhlice ;)

tady máš foto porovnání obyč ramene a 3.2 ramene ;) rozdíly jsou snad patrný hnedka ;)

Obrázek