Stránka 1 z 1
Napsal: pon 02.01.2012 01:41
od CoupE36
Zdravim,
nevíte jaký je rozdíl mezi ramenama z Mka a obyč.
Rád bych koupil na svou 328i nové, tak přemýšlím, jestli nejít zrovna do eMkových. Mám později v plánu i snižovat jestli to nato má nějaký vliv.
Předem dík.
P.S.: zkoušel jsem hledat ale nenašel :/
Napsal: pon 02.01.2012 02:02
od noname
Ahoj, m3 3,0 má stejná ramena jako obyč e36. Třinulka má jiný jen silent, který je excentrický a zvyšuje záklon rejdové osy - lepší ovladatelnost a stabilita v zatáčkách, mimo jiné je "plný" vůči serii, což zvýšuje stabilitu i v přímem směru, třeba ve vyjetých kolejích. 3,2 má pak jiné rameno, ale to jsem snad nikde neviděl, krom origo, což je nesmysl

Napsal: pon 02.01.2012 03:31
od CoupE36
díky moc
chci zároveň stím udělat i siláče a měl jsem v plánu koupit powerflexy.
je teda lepší zrovna zainvestovat do M3/stavitelných silentbloků?
můj seslký rozum mi říká, že by to neměl být problém, ale radši se zeptám.
Ď

Napsal: pon 02.01.2012 12:34
od noname
určitě bych šel do M siláčů, je to dost znát oproti serii, na komfortu nic neubyde a změna je to znatelná. Já mám na autě z 3,2 = plné neexcentrické, sehnal jsem je snáze, ale teď se zase dobře dají koupit ty excentry, už mi jedny leží na stole
To co je na obrázku je asi zbytečné, nějaká "stavitelnost" ? není nutná, mno ale když chceš polyuretan, což je asi o kusek lepší, tak jeden člen zde prodává Strongflexy

Napsal: pon 02.01.2012 13:05
od icecold
mám stejný silenty jak jsou ty na obrázku akorát červené strongflexy, a rozdíl oprotí origo tam je opravdu znát, navíc jsem je doma nalisoval v pohodě kladívkem

Napsal: pon 02.01.2012 13:27
od Maysner
M3 ma jiny rameno z vyroby vzdy !
3,0 ma krajni cepy ulozeny natvrdo jako E30 - sportovnejsi
obyc E36 ma krajni cepy ulozeny v gume - pro vyssi komfort
3,2 rameno je tusim hlinikovy a ma jinej tvar - proto ma centricky silace oproti 3,0
Druhovyroba vetsinou nerozlisuje M3 3,0 a obyc E36, proto se na hodne 3,0 najdou ramena shodny s obyc E36, kdyz uz je nekdo menil. Tvarove jsou naprosto stejny
Ja mam na aute ramena Meyle HD a spokojenost.
Stavitelny silace jsou pouze polyuretanovy. Ani tak nejde o stavitelnost, ale kvuli montazi jsou dvoudilny. Pro excentricitu jsou vyrobeny tak jak je na obrazku a daji se otocit a jsou z nich centricky. Mam v polyuretanu celej podvozek, oproti stare gume je to podstatnej rozdil do plusu.
Napsal: pon 02.01.2012 13:46
od noname
ouha

díky

Napsal: pon 02.01.2012 14:05
od CoupE36
díky chlapi,
napsal jsem MattiXovi o ty strongflexy, tak jsem zvědavej.
Ramena teda vemu Meyle.
Budu ještě rozebírat motor, pístní kroužky beru GÖETZE ale v těsněních se moc nevyznám.. máte nějaký typ na dobrý těsnění?
Opět předem díky
Napsal: pon 02.01.2012 14:24
od noname
uouha, chceš dělat geo motoru ? pístní kroužky na m52 nejsou problematické a přežijou samotné "vložky" teda vrstvu nikasilu, zmeř komprese.... kroužky jedině origo

těsnění elring, victor reinz...
Napsal: pon 02.01.2012 14:44
od CoupE36
kompresní tlaky jsou právě slabé nejvíc v prvním, třetim a poslednim válci.
Svíčky jsou zachcané od oleje, což by napovídalo, že problém bude spíš s ventilama, ale když to bude rozebrané... každopádně to nevypadá jako 200psů :/
Stejně chci dělat i repas vanosu, takže to potom zfouknu jednim vrzem.
Dělal jsem si to "sám" i na GTi16V, tak bych se rád mrknul, jak vypadá R6 zevnitř

Napsal: pon 02.01.2012 14:59
od noname
Chápu, ale ono to vypadá na docela dobré harakiry

a cenově to výjde na hrůzu

není to náhodou nějaký dovoz ? olej se může do mototu dostávat i jinudy, separátor může být ko, ale když máš na polovině válců v háji kompresi, takový motor bych raději ani nerozdělával... dneska se dá jetě sehnat slušná b28

Napsal: pon 02.01.2012 15:16
od CoupE36
no já právě neudělal zrovna supr kup a koupil celkem za raketu docela mrdku.
teď jsem už musel měnit spojku, páč jsem nato jednou šlápnul a pak vytáhnul tohle (viz.foto1)
právě čumim na jeden 328 asi 20km odemě z automatu za 14k
Jenže přemýšlím, že když narvu těch 14k (podstaně míň) do toho co mám teď, tzn. nechám srovnat hlavu a komplet ji vyčistit a opravit od jednoho známého (100%práce za velmi fajn cenu), nakoupim těsnění a řemeny a vanos tak si můžu být jistý, že to bude ok. Práci mám zadarmo, páč si to dělám sám u známeho v servisu, kde má všechno nářadí, co ktomu potřebuju.
Ale jako nahlodals mě krapet...
foto1:

Napsal: pon 02.01.2012 15:32
od noname
už když skopneš palici dáš za těsnění slušnou sumu, víko, hlava, dříky, šrouby a pak drobnosti, ale jo, koukni do něj a udělej si obrázek, jak vypadají stěny válců. A když to mělo prase, což je evidentní, tak bude v háji i spodek, šály a pod.
Napsal: pon 02.01.2012 15:39
od mequi
Zase na druhou stranu, bude to mít v pořádku a bude vědět, že je ten motor ok. Jestli koupí jinej motor, bude možná lepší než ten starý, ale už ne v takovém stavu jak po go.
Napsal: pon 02.01.2012 15:50
od noname
ano máš pravdu, ať koukne na stav vevnitř a na ty stěny, těm geo neudělá....
Napsal: pon 02.01.2012 17:14
od BOOST
Maysner píše:M3 ma jiny rameno z vyroby vzdy !
3,0 ma krajni cepy ulozeny natvrdo jako E30 - sportovnejsi
obyc E36 ma krajni cepy ulozeny v gume - pro vyssi komfort
3,2 rameno je tusim hlinikovy a ma jinej tvar - proto ma centricky silace oproti 3,0
Druhovyroba vetsinou nerozlisuje M3 3,0 a obyc E36, proto se na hodne 3,0 najdou ramena shodny s obyc E36, kdyz uz je nekdo menil. Tvarove jsou naprosto stejny
Ja mam na aute ramena Meyle HD a spokojenost.
Stavitelny silace jsou pouze polyuretanovy. Ani tak nejde o stavitelnost, ale kvuli montazi jsou dvoudilny. Pro excentricitu jsou vyrobeny tak jak je na obrazku a daji se otocit a jsou z nich centricky. Mam v polyuretanu celej podvozek, oproti stare gume je to podstatnej rozdil do plusu.
Ramena z E36 M3 3.2 jsou taky železo jako na ostatních E36.
Napsal: pon 02.01.2012 17:26
od sa-tan666
no za me kdyz uz tak motor ven sundat hlavu rozdelat spodek klika saly
premerit valce skontrolovat tesnost vetilu a tohle jsou veci kery si udelas sam a bude te to stat jen cas a pak de rozhodnes co stim dal

Napsal: pon 02.01.2012 23:53
od Maysner
BOOST píše:Maysner píše:M3 ma jiny rameno z vyroby vzdy !
3,0 ma krajni cepy ulozeny natvrdo jako E30 - sportovnejsi
obyc E36 ma krajni cepy ulozeny v gume - pro vyssi komfort
3,2 rameno je tusim hlinikovy a ma jinej tvar - proto ma centricky silace oproti 3,0
Druhovyroba vetsinou nerozlisuje M3 3,0 a obyc E36, proto se na hodne 3,0 najdou ramena shodny s obyc E36, kdyz uz je nekdo menil. Tvarove jsou naprosto stejny
Ja mam na aute ramena Meyle HD a spokojenost.
Stavitelny silace jsou pouze polyuretanovy. Ani tak nejde o stavitelnost, ale kvuli montazi jsou dvoudilny. Pro excentricitu jsou vyrobeny tak jak je na obrazku a daji se otocit a jsou z nich centricky. Mam v polyuretanu celej podvozek, oproti stare gume je to podstatnej rozdil do plusu.
Ramena z E36 M3 3.2 jsou taky železo jako na ostatních E36.
Ok. Diky za info. Ty jediny jsem v rukach nemel. Ale tvarove se lisi

Tak hlinik ma E30 M3 a co vim tak taky posledni 325iT, a pak zase E46
Napsal: úte 03.01.2012 11:11
od mequi
Může tady někdo fundovaný napsat, jak konkrétně tvarově se liší to rameno z M 3,2 od obyčejného ramena?
Napsal: úte 03.01.2012 12:11
od MattyX
má jinak ohnutej krček na čepu u těhlice
tady máš foto porovnání obyč ramene a 3.2 ramene

rozdíly jsou snad patrný hnedka
