Napsal: stř 11.01.2012 20:02
U BMW 325i e90 mi netočí startér, po zasunutí klíčku kontrolky najedou při zmáčknutí tlačítka... je slyšet pouze pravděpodobné sepnutí relé z podkastlíku u spolujezdce a potom benzínové čerpadlo ...
problém nastal tak, že ze začátku bylo třeba zmáčknout start. tlačítko 1-3-krát než startér začal točit, po té odpojena baterka - dobita do plna a od té doby ani ťuk, auto jsem jeden krát roztahoval - chytne okamžitě. Od jízdy po roztáhnutí začaly svítit kontrolky trojuhelník v kolečku s výkřičníkem a tlak v pneu, tuším že souvisí se stabilizací...
Zkoušel jsem novou aku bez výsledku a jiný klíč také bez výsledku.
Nesetkal se stím u tohoto auta někdo? kde začít - pojistky (ví někdo kde je přesně naleznu), kostra? , problém ve startéru - jak velký problém je ho v garáži vymontovat? případně nějaký jiný elektronický problém ?
Jde mě hlavně u přistup ke startéru - u R. Megane a VW Bora ho nebyl problém demontovat, v tomto autě jsem ještě neměl tu čest se vrtat...
Díky.
problém nastal tak, že ze začátku bylo třeba zmáčknout start. tlačítko 1-3-krát než startér začal točit, po té odpojena baterka - dobita do plna a od té doby ani ťuk, auto jsem jeden krát roztahoval - chytne okamžitě. Od jízdy po roztáhnutí začaly svítit kontrolky trojuhelník v kolečku s výkřičníkem a tlak v pneu, tuším že souvisí se stabilizací...
Zkoušel jsem novou aku bez výsledku a jiný klíč také bez výsledku.
Nesetkal se stím u tohoto auta někdo? kde začít - pojistky (ví někdo kde je přesně naleznu), kostra? , problém ve startéru - jak velký problém je ho v garáži vymontovat? případně nějaký jiný elektronický problém ?
Jde mě hlavně u přistup ke startéru - u R. Megane a VW Bora ho nebyl problém demontovat, v tomto autě jsem ještě neměl tu čest se vrtat...
Díky.