Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 12.01.2012 21:27
od Pitris
Ahojte,
nejde mi povolit hlavní řemenice co je na klikovce na e46 320D 110kW.Zkoušely jsme to i vzduch.pistol na 8bar a stejně nejde povolit,ze startérem taky a ani prd.Nějaké rady co s tím.Dík
Napsal: sob 14.01.2012 13:30
od Pitris
Nikdo nic??
Napsal: sob 14.01.2012 15:24
od dusan
Treba zaaretovať zotrvačník buď origo prípravkom,alebo si vyrobiť aretačný prípravok a nasadiť dlhú páku na golu.Skrutka je titanová,tá niečo vydrží je tam moment okolo 400nm.To je ťah skoro 40 kg na metrovú trubku.
Napsal: ned 15.01.2012 17:11
od ironpipi
Chce to fakt velkou páku a pořádně zabrat, je do fest dotažený a ještě na lepidle...dělal jsem do na IeSu...
Napsal: ned 15.01.2012 17:16
od Pitris
To jo,ale visely jsme na tom dva a měly jsme tak metr a půl trubku a nic,pak přes startér taky nic,pak ještě vzduchovou pistolí a ani se to nehne.
Napsal: ned 15.01.2012 17:28
od Kami1
selská* logika říká:
co nejde metrapůl trubkou, půjde delší
nebo se na to pověste tři
* selsko-ruská
Napsal: ned 15.01.2012 17:30
od Pitris
Teď si děláš ze mě prdel nebo to myslíš vážně.Navíc mám ten dojem že dva 120kg típci stačí

Napsal: ned 15.01.2012 17:30
od kourk
kdo to proboha utahoval že to startér neutrhne?? Me to vzdycky fungovalo na tuknutí. a to jsem vzdy delal až jako poslední možnost, kdy jsem to fakt ručo s trubkou nepovolil.
Napsal: ned 15.01.2012 17:32
od Pitris
kourk píše:kdo to proboha utahoval že to startér neutrhne?? Me to vzdycky fungovalo na tuknutí. a to jsem vzdy delal až jako poslední možnost, kdy jsem to fakt ručo s trubkou nepovolil.
Jo tak to by mě taky zajímalo.
Napsal: ned 15.01.2012 17:32
od Kami1
v případě, že používáte jen hrubou sílu, zkuste točit na druhou stranu

Napsal: ned 15.01.2012 17:34
od kourk
Kami1 píše:v případě, že používáte jen hrubou sílu, zkuste točit na druhou stranu

tak jestli točili starterem.. tak točili správně.

Napsal: ned 15.01.2012 17:38
od Kami1
Pitris píše:Teď si děláš ze mě prdel nebo to myslíš vážně.Navíc mám ten dojem že dva 120kg típci stačí :D
prosím tě, co čekáš za odpověď přes internet?
něco ve stylu: dej si k autu židličku a zkus to té řemenici psychologicky vysvětlít že se má poddat? :)
prostě vidím dvě možnosti a ty jsou ti asi celkem jasný:
použít megabrutal sílu nadruhou
nahřát šroub autogenem
jelikož jsi nahřátí nezmiňoval, tak autogen nemáš. Tak co ti zbývá?
kourk:
pokud si to ovšem předtím řádně nedotáhli sami :) :D :)
mimochodem matematika je neúprosně jasná: 3x120kg > 2x120kg

Napsal: ned 15.01.2012 17:48
od Kami1
hec:
motor : Pitris
1 : 0
Napsal: ned 15.01.2012 17:51
od DC
dělal jsem to dvakrát u e90 a vždy stačilo dobře zaaretovat motor zespoda u převodovky a pak s metrovou trubkou zabrat maximální silou a šlo to, takže to musí jít i tobě, stačí namastit svaly
PS: doporučuju na to používat velkou golu, střední na to není stavěná
Napsal: ned 15.01.2012 18:44
od libovka
Používat aretační otvor na postavení rozvodů je nesmysl.Bud se střihne ta věc kterou to zaaretuješ nebo v poho louskneš kus bloku.Znám pár lidí co dělali rozvody a tu aretaci tam zapoměli a pak rovnou startovali.
Napsal: ned 15.01.2012 19:56
od Pitris
Kami1 píše:Pitris píše:Teď si děláš ze mě prdel nebo to myslíš vážně.Navíc mám ten dojem že dva 120kg típci stačí :D
prosím tě, co čekáš za odpověď přes internet?
něco ve stylu: dej si k autu židličku a zkus to té řemenici psychologicky vysvětlít že se má poddat? :)
prostě vidím dvě možnosti a ty jsou ti asi celkem jasný:
použít megabrutal sílu nadruhou
nahřát šroub autogenem
jelikož jsi nahřátí nezmiňoval, tak autogen nemáš. Tak co ti zbývá?
kourk:
pokud si to ovšem předtím řádně nedotáhli sami :) :D :)
mimochodem matematika je neúprosně jasná: 3x120kg > 2x120kg

Jj přemlouvat ho hubou nebudu

JJ autogen není.Hold o víkendu to prubnem noch einmal
Jo a já to neutahoval,jestli to měnil předchozí majitel o tom nic nevím takže těžko říct kdo