Stránka 1 z 2
Napsal: sob 28.01.2012 18:18
od Abraham
Panove, tedka si hraju s myslenkou ze hodim na 328i vyfuk ala nerez.. Problem je ale v panech policajtech, kteri s tim nejak nesouhlasi:-/ to vyrazuje moznosti: udelat si sam a nemit kat. Proto shanim vyfuk s atestem vcetne nerez katu, kdyby se stalo a vlekli me na echnickou/emise. Muj problem spociva v tom, ze hledam nejaky spolehlivy zdroj. A berte me treba za neumelce, ale nezvladl jsem vygooglit nic extra.. A zdroji kde pisou ze 328 je uzasna v6, s ohromnym zvukem moc neverim.. Nekdo nejake idea?
Napsal: sob 28.01.2012 18:26
od cleman
popravdě si myslim že nic ani neseženeš. sám jsem jednu 328 teď odlásil a X měsíců se bude měnit k nepoznání. na netu je akorát ten set v nerezu asi za 16 000. s atestem ovšem nepočítej. stavění na zakázku co jsem tak zjistil je od 20 a vejš. nikdo nedokázal dát menší nabídku. takže asi se na to vyseru dám jen koncák. možná když budou prachy tak ten nerez set.
Napsal: sob 28.01.2012 18:55
od Abraham
No.. Penize. Nejsou problem.. Videl jsem treba od remuse komplet ale bez katu.. Vim ze nerez kat stoji sam o sobe cca15 tacu.. Nedelam si iluze. Z to bude zadarmo.. Ale tu radost si udelat chci

koupil jsem si bmw, ne hondu.. S vydajema jsoem pocital
Napsal: sob 28.01.2012 19:01
od cleman
No tak pakud to máš tak

. Jen budeš asi velkej blázen do 328 koupit jen kat za 15. Pakliže na to máš tak proč jsi nekoupil M3
Napsal: ned 29.01.2012 03:15
od Abraham
Jednoduche:-) hodne solidni m3 sezenes za uplne penize nez hodne solidni m3 navic.. M3 je nadherna predstava, bohuzel realita je horsi.. Ja se
Spokojim s 328:-) a co se penez tyce.. Je realnejsi cpat prachy postupne..

ja si zakladam na detailech.. I kdyz jsou to drahe detaily;-)
Napsal: ned 29.01.2012 10:27
od cleman
Napsal: ned 29.01.2012 14:26
od mequi
Otázka zněla: Kde koupit? a ne Mám koupit?
Takže jestli ho tam chce dát, tak ať ho tam má. To jako nemá smysl investovat do auta, které není M???? Si děláš srandu ne? Jiné by to bylo, kdyby Abraham chtěl koupit někde výfuk za 25000 a ty by jsi mu dal link na to samé za 20000kč. To by jsi mu pomohl. Ale rozmlouvat mu investici do auta, které má potenciální budoucnost??? Sorry za OT, ale musel jsem.
Napsal: ned 29.01.2012 20:53
od Abraham
Sorac.. Psal jsem to po sichte.. Myslenka byla ze za rozpocet, ktery jsem mel byla moznost bud koupit celkem libovou 328.. Jasne ze za podobne prachy byly i mka, ale v jakem stavu.. Prodavat auto a kupovat jine.. Co to ma za smysl? Mam ke svemu autu citove pouto

proto drahe blbosti:-) jinak, diky za zastani
Napsal: ned 29.01.2012 23:10
od Figa
Přemýšlím o tom taky, ale na 323i Pokud budeš cokoliv kupovat, tak prosím nahrát zvuk a brzda před a po

Prosím, prosím

Napsal: pon 30.01.2012 01:04
od shade741
Brzda je nanic pokud se dá jen samotnej vejfuk, nevím co si od toho všichni slibují

vše de v ruku v ruce s dalšíma věcma. Výfuk-sání-úprava řj-vstřiky atd atd atd, pak to má smysl
Někde sem viděl ten kat zapouzdřenej do nerezovýho obalu, ale osobně jsem to nedělal a nevím o tom nic moc, zbytek už se v nerezu dás ehnat vpohodě

Napsal: pon 30.01.2012 02:45
od noname
a někteří todle zase moc podceňují

když se to udělá pořádně, je rozdíl více než znatelný a brzda by mnohé překvapila... nejedná se o nějaké renaulty 1,4 16v, kde vyfuck udělá jen kravál

jsou to poměrně velké motory, kde tydle zásahy mají smysl a u m52 b25 a b28 kde tyto motory jsou prokazatelně škrcené, je rozdíl velký.... změna sání, zásadní rozdíl v projevu motoru, tak jak z něj byl ve vysokých otáčkách umíráček, získá uplně jiný charakter... samo vyfuk, kat = brzda, koncák u b25 je z dvoulitra... Zapomeňta prosím vás na nějaké pošahané zpětné tlaky z dob motoru karburatorových, kde když se "vykuchal" vyfuk, motor moc nejel, bo proč ? bo kolega zapoměl motoru dopřát i benzín a tak to skončilo propáleným pístem. Když se zprůchodní výfuk, dojde k lepšímu vyprázdnění válců a tím i logicky k většímu množství nasáteho vzduchu, když je odkud že ? v nejlepším případě by měl vyfuk fungovat jako "odsávačka" měl by vytvářet podlak ve válcích, proto není vhodné používat velké potrubí u atm. motorů kvůli dynamice atd. A jaký je dnes rozdíl ? když se mi tam rázem vejde více vzduchu? no když mám dobré lambady a jiné el udělátka, tak se mi nestane lojzův efekt s podpáleným ventilem či jinou hrůzou, bo proč vole ? bo ten motor si to už vše nastaví sám... ano, přizpůsobí se stavu, idealní je udělat i sání i výfuk, vstřikovače nepotřebuješ, ty jsou dimenzovány při tlaku 3,5 bar do 280 hp a na nějaký čip/pič se vyser, při nejlepším ti jen změní poměr palivo vzduch, kde ti to bude o trochu více žrát a vysledek no.... nebo ti trošku pohne s předstihem, bo tam je rezerva, ale malá, takže nasrat. Jo a ztráta krouťáku málá, nepatrná, žádná, změna průběhu, né z5tnýmítlkyvole, ale rozdílem v plnění motoru palivovzduch, na který má větší vliv saní, jeho délka/šířka.

Napsal: pon 30.01.2012 11:21
od Figa
noname: Nevím na čem si frčíš

, ale nezbývá než souhlasit

Napsal: pon 30.01.2012 12:32
od Abraham
Tohle vsechno je moc hezky,mozna by se z toho dal napsat i faq, ale porat to neresi muj problem s vyfukem.. Kazdy vzdyckynadaval ze problem je v penezich.. Houby.. I kdyz ty prachy jsou tak chybi spis ty moznosti.. Nebo o sobe alespon neumi dat vedet
Napsal: pon 30.01.2012 14:51
od Hanz
kup celej vyfuk od Supersprintu, kdyz mas doma tiskarnu na love... pokud dochazi toner, doporucuju cely jety vyfuk z M3... pripadne svody z Ciny a za ne 100/200-cell katy... konec tlumic na 328i s odpojenou klapkou je v pohode, pripadne z M3...
Napsal: pon 30.01.2012 17:32
od PeterE36
Čau, známý si na vánoce dopřál na 328mu kit sání Simota za 8 tyček a nějaké svody nevím značku ale něco obyč. Minulý týden to tam nacpal a mluvil sem s ním přes icq a říkal že to jede o "hodně" líp a o zvuku ani nemluvě. To jde opravdu tak znát ten výkon ?
Napsal: pon 30.01.2012 23:02
od Abraham
Hanz: na kolik vyjde takovy vyfuk od supersprintu? Nejaky zdroj? V toneru jeste barva je;-)
Napsal: pon 30.01.2012 23:07
od balda88
Napsal: pon 30.01.2012 23:17
od Abraham
Ma nekdo reg. Na bmwklub.sk? Nekdo tam propojuje supersprinty primo z italie, teda alespon tak jsem to pochopil. Nechci se reg. Jen kvuli jednoho prispevku. Az velmi brzy se bude steehovatjeden kousek na moje auto:-)
Napsal: úte 31.01.2012 03:18
od Totic
Ale tak jestli je ještě v toneru pár deci, tak Akrapović na míru z titanu by mohl být taky nebeským požitkem
http://www.akrapovic.com/car-exhaust/products/
Napsal: stř 01.02.2012 19:05
od shade741
noname píše:a někteří todle zase moc podceňují

když se to udělá pořádně, je rozdíl.........
sice to už nejsou karbece, ale ten motor taky není ultra chytrej, že mu někdo kuchne kat(nechá to tam vířit) nebo urobí rouru která změní odpor vejfuku- a že to u těhle motorů není podstatný teda opravdu nevěřím. Není to turbo aby platilo- čím větší roura tím lepší. Neříkám že to nemá význam, ale musí se to urobit pořádně

když dělám vejfuk tak prostě musím urobit sání. A když mu dám dejchnout a + vejfuk tak je fajn mrknout na hodnoty v řj, ten předstih taky neuškodí(taky na tom má svý), a když tam rovnou nacpu vejfuk za těžký prachy tak tam nechám starý vstřiky a nebo je aspon nenechám vyčistit?

rozhodně bych na ně mrknul, neřekl sem že je to zbytečnost, jen je ktomu potřeba přihodit ještě něco víc a když už to někdo takhle dělá tak ho to nezabije Takhle dopadla 540 po kuchnutí vejfuku
http://img.photobucket.com/albums/v351/ ... sAfter.jpg já vidím teda spíš downgrade
