Stránka 1 z 2
Napsal: úte 06.03.2012 22:02
od martaspower
Zdravim potreboval bych poradit vymenil jsem motor za stejnej obsach jiskra benzin vsechno tam jde jenom kdyz se startuje tak to strily do vyfuku a nechytne to nake rady prosim co by to mohlo delat?? diky moc je to 2,0 benzin
Napsal: stř 07.03.2012 13:57
od martaspower
fakt nevite nikdo???
Napsal: stř 14.03.2012 18:41
od martaspower
prosimm

Napsal: stř 14.03.2012 20:20
od Fx
Ve felícii?
Napsal: pát 16.03.2012 15:55
od martaspower
to ma bejt vtip? proc bych psal asi do bmw klubu je to e36 320i
Napsal: pát 16.03.2012 16:29
od us-tim
martaspower píše:to ma bejt vtip? proc bych psal asi do bmw klubu je to e36 320i
tady jde spis o to, ze jsi nahore neuvedl o jaky typ vozu a motoru se jedna

Napsal: pát 16.03.2012 17:03
od Fx
A která 320i? M50, M50TU, M52? A jaký za jaký motor jsi měnil? Nedošlo tam náhodou k záměně typů?
Napsal: pát 16.03.2012 21:24
od LiborM
Kompresy ten motor má? Už sem i viděl,že někdo koupil motor,který byl potkaný a neměl tlak,protože byly poohýbané ventily. Máš zapojený snímač otáček, případně jestli je stejná řemenice,nebo setrvák, na snímání otáček.Ted si nejsem jistý,kde to má snímač otáček. Asi by to chtělo diagnostiku ,jestli to vůbec ty otáčky snímá. Musí být problém v časování jiskry. Je u toho motoru možnost přeházet cívky na svíčkách,nebo je to jak u novějších motorů,že to přehodit nejde?
Zkoušels do sání stříknout čistič brzd,když startuješ? Pokud motor chytne,eliminuješ tím problém v zapalování.
Napsal: pát 16.03.2012 21:28
od LiborM
Ještě mě napadlo, jestli nejde přehodit setrvák na šroubech? Mohl by být v jiné poloze a proto by to házelo jinak tu jistku. Jednou se mě to stalo na jednom autě, 3x jsem musel sundat převodovku,než sem zjistil správnou polohu,protože jsem si to nepoznačil,ale u většiny aut to přehodit nejde.
Ale jak už jsem říkal,nejsem si ted jistý,jestli to snímá otáčky ze setrváku.
Napsal: pát 16.03.2012 21:44
od noname
u dvoulitra bude čidlo na řemenici ve předu,. Dost oblíbená záležitost - nepřehodil jsi přívodní hadici benalu s vratkou ?
Napsal: pát 16.03.2012 22:17
od Fatal Design
Z diskuze jinde vím, že výměna byla neVanos - Vanos (tuším M50 - M52) s bez výměny ŘJ. Což mě osobně přijde jako příčina.
Napsal: pát 16.03.2012 22:27
od Foldas
m50 a m52 má jinou řemenici na klice vynechaný zub je v jiné poloze
Napsal: pát 16.03.2012 23:07
od martaspower
jj ten motor je uplne stejnej akorat tohle je vanos ale asi to bude cidlo vacky protoze sem na ten motor musel dat elektriku s toho staryho motoru
Napsal: pát 16.03.2012 23:13
od martaspower
a ten motor predtim normalne bezel byl na aute
Napsal: sob 17.03.2012 10:41
od sedon
a co taky spinacka .. jestli zustala ta stara tak neni klic, jestli je v nem chip, sparovanej a nemuze to chytnout, ne?
Napsal: sob 17.03.2012 12:45
od martaspower
no to nee to by nestrilelo do vyfuku ja to asi vidim na cidlo vacky ze je jiny
Napsal: sob 17.03.2012 14:57
od noname
Aha, takže výměna motoru bezvanos za vanos M52 s původní kabeláží a řj ?
ews v tomhle případě problém nedělá, aby to fungovalo, potřebuješ minimálně řj z toho novšího motoru a následně pořešit ews, do roku 92 to tuším nespáruješ, takže potřebuješ i spínačku a klíče
Napsal: sob 17.03.2012 15:42
od Fx
Dej sem fotku toho motoru, který jsi tam dával, ať máme jasno.
Napsal: ned 18.03.2012 22:27
od martaspower
m50 b25 vanos no ja musel tam dat tu elektriku stoho staryho motoru protoze tahle tam nesla co byla na tom motoru
Napsal: pon 19.03.2012 06:02
od Foldas
dobře teď tam máš m50b25 vanos a co tam bylo předtím?