Stránka 1 z 1

Napsal: pát 23.03.2012 19:57
od xSAFA
Už delší dobu mám na autě problémek spojený s řízením resp. prudším zatočení doprava. Problém se projevuje jen při parkování nebo prudkém zatočení tedy jen když je skoro plný rejd doprava, doleva to nedělá. Předem upozorňuji, že nejde o známé ševelení spojené s plným vytočením volantu až na doraz, ale zvuk se objevuje již kus před dorazem a přirovnal bych jej k otěru dvou gumových ploch o sebe. První co mě napadlo tak bylo horní uložení, ale při zvednutí auta a otáčením řízení jde zvuk někde od samotného řízení a z venku to zní jako hlasitěji se přelevající servo kapalina, ale jen v tom rozsahu skoro plného rejdu doprava tedy i při točení volantem tam a i při točení nazpět. Kapalina je po horní risku, pro jistotu jsem malé množství ještě odsál, okruh sem zkoušel otáčením odvzdušňovat jak bez motoru tak za chodu, ale dělá to furt. Nějaké nápady? Díky


Ještě bych mohl doplnit, že při točení volantem u zvedlého auta a vypnutém motoru jde jedna polovina lehce a když se dostanu za střed (kola rovně) tak druhá půlka jde o poznání tužšeji, takto je to střídavě na obě strany. Přijde mi to zvláštní, má to tak dělat? Podle mého by mělo jít točení stále stejně, vždyť kapalina se přelevé z jedné komory do druhé, to by pak naznačovalo, že je tam vzduch? :roll: Ovšem při zapnutém motoru jde zatáčet stále stejnou silou, tak to by to zas vyvracelo. V létě sem měl celý systém vypuštěný, ale pak fungovalo vše v naprostém pořádku, až někdy v zimě se ozvalo kvičení popsané výše.

Napsal: sob 24.03.2012 10:20
od sa-tan666
neni mozny ze ti kvici remen

Napsal: pon 26.03.2012 19:00
od Madthomas
8O Dela me to taky, ale jen kdyz couvam pri plnym rejdu doprava. Po dovolene pujde kara do servisu tak uvidim na co prijdou. Taky me to prijde od rizeni (olej tam je) nebo jak kdyby brzdilo pravy predni kolo (ale to me prijde divny ze by to delalo jen pri zpatecce a kola na max vpravo)

Napsal: úte 27.03.2012 22:56
od CybreX
Když jsi měnil kapalinu v okruhu, dělal jsi i nějaký výplach prostředkem na to určeným a pak olej vypustil a dal nový?
Mě servo kňučelo, když jsem řízl nějakou prudkou zatáčku, po zastavení a točení volantu na místě klidně i s kolama skoro rovně si servo nějakou chvilku stěžovalo.

Hodil jsem auto na zvedák, nalel čistící kapalinu, vrtěl volantem cca 20 minut do zblbnutí a pak v ovzdušňovací poloze kapalinu za chodu postupně odčerpával a napouštěl novou.

Napsal: stř 28.03.2012 07:00
od Tompo
mě tohle dělalo na E32 a nakonec jsem servo čerpadlo vyměnil a byl klid.