Napsal: pát 23.03.2012 19:57
Už delší dobu mám na autě problémek spojený s řízením resp. prudším zatočení doprava. Problém se projevuje jen při parkování nebo prudkém zatočení tedy jen když je skoro plný rejd doprava, doleva to nedělá. Předem upozorňuji, že nejde o známé ševelení spojené s plným vytočením volantu až na doraz, ale zvuk se objevuje již kus před dorazem a přirovnal bych jej k otěru dvou gumových ploch o sebe. První co mě napadlo tak bylo horní uložení, ale při zvednutí auta a otáčením řízení jde zvuk někde od samotného řízení a z venku to zní jako hlasitěji se přelevající servo kapalina, ale jen v tom rozsahu skoro plného rejdu doprava tedy i při točení volantem tam a i při točení nazpět. Kapalina je po horní risku, pro jistotu jsem malé množství ještě odsál, okruh sem zkoušel otáčením odvzdušňovat jak bez motoru tak za chodu, ale dělá to furt. Nějaké nápady? Díky
Ještě bych mohl doplnit, že při točení volantem u zvedlého auta a vypnutém motoru jde jedna polovina lehce a když se dostanu za střed (kola rovně) tak druhá půlka jde o poznání tužšeji, takto je to střídavě na obě strany. Přijde mi to zvláštní, má to tak dělat? Podle mého by mělo jít točení stále stejně, vždyť kapalina se přelevé z jedné komory do druhé, to by pak naznačovalo, že je tam vzduch?
Ovšem při zapnutém motoru jde zatáčet stále stejnou silou, tak to by to zas vyvracelo. V létě sem měl celý systém vypuštěný, ale pak fungovalo vše v naprostém pořádku, až někdy v zimě se ozvalo kvičení popsané výše.
Ještě bych mohl doplnit, že při točení volantem u zvedlého auta a vypnutém motoru jde jedna polovina lehce a když se dostanu za střed (kola rovně) tak druhá půlka jde o poznání tužšeji, takto je to střídavě na obě strany. Přijde mi to zvláštní, má to tak dělat? Podle mého by mělo jít točení stále stejně, vždyť kapalina se přelevé z jedné komory do druhé, to by pak naznačovalo, že je tam vzduch?
