Stránka 1 z 1

Napsal: úte 24.04.2012 18:15
od CESi125
Zdravím,potřebuju poradit ohledně tohohle problému.Minulý týden mi asi třikrát škublo auto tím stylem,že spadly otáčky a zhasl motor (cca na půl sekundy),dnes jsem jel po kostkách a motor tak mírně poškubával a otáčkoměr se mohl zbláznit.
Na rovný cestě bylo vše OK.
Zastavil jsem,asi za 20 minut sem o5 nastartoval a zhruba po kilometru mi najednou motor začal škubat a vynechávat až úplně zhasl.
Od tý doby sem ho nenatočil
Auto sme táhli na laně a i se zařazeným kvaltem a zaplejma klíčkama se otáčkoměr ani nehnul což beru jako indícii,že odešel snímač otáček buď na klice nebo na vačce,ale klidně se můžu mýlit.

Prosím o radu co by to mohlo být.Nějaké relé...prostě nevím a nechce se mi kupovat něco a potom přijít na to že je to něco jiného...

Napsal: úte 24.04.2012 18:27
od Lucifer
Tak sjeď na diagnostiku tam ti to poví pokud se bude jednat o čidlo :wink:

Napsal: úte 24.04.2012 18:34
od CESi125
dobrej nápad... kdybych auto neměl na zvedáku právě proto že nejede,takže "někam zajet" je celkem problém...

Napsal: úte 24.04.2012 18:37
od Lucifer
Tak ať diagnostika přijede za tebou :D

Napsal: úte 24.04.2012 18:52
od icecold
podavačka tlačí palivo?

Napsal: úte 24.04.2012 18:56
od CESi125
benzín tam jde,je to v elektrice

Napsal: úte 24.04.2012 19:26
od beny-maser
podle těch kostek by se dalo usoudit, že se nějakej kablík uklepal.

Napsal: úte 24.04.2012 19:35
od jarin36
Kdysi davno, nam tohle delala e30, ktera mela proslehlej kabel k civce :D ted sem ti moc nepomohl co? :D Podle me to bude kostra na motoru nebo neco takoveho, cidla bych asi zatim vyloucil a sel bych po kabelech kde je co proslehly nebo urvany :wink:

Napsal: úte 24.04.2012 19:44
od CESi125
motor je kostřenej u siletbloku?v jednotce to být nemůže?ráno na to vlítnu a doufám že v poledne to pojede ;-)

Napsal: úte 24.04.2012 20:03
od Lucifer
Nalevo při pohledu na motor, pokud ti odešla kostra na motor, tak potom ti nemůže ani ve druhý poloze klíčku svítit kontrolka oleje.

Napsal: úte 24.04.2012 20:24
od CESi125
OK takže kostra motoru je v cajku ;-) (olej svítí)

Napsal: úte 24.04.2012 21:35
od Lucifer
Tak zkus připojit startovací kabel na kastli a motor. Mě odešla kostra na motor a normálně jsem jí natáhl 35mm průřez silnej izolovanej jednožilák na konci silový svorky přikostřil jsem to ke kostřícím bodům za světlama. Očistil jsem plochu pod šroubem startéru tam přitáhl druhou svorku a neměl jsem s tim ještě problém :)

Problém v origo kostřícím kabelu je ten, že je to neizolovaná měď který sůl voda a mrazy moc neprospívá.