Stránka 1 z 3
Napsal: stř 09.05.2012 22:38
od Rawiron
Zdar chlapy chci se zeptat jestli postačí výkon třeba E36 325i nebo E46 kupé 325i na driftování...samozřejmě pokud by se udělali další vychytávky jako podvozek,tlumiče......a jak je to se spolehlivostí a udržbou tohohle motoru 2,5 V6? díky moc za každou radu a zkušenost

Napsal: stř 09.05.2012 22:44
od mequi
Tak prvně je motor v BMW R6! Na začátek ti to třeba může stačit na to občasné sklouznutí. Ale nějakou krutou driftkáru z toho neuděláš. Je tady na foru taky o tom něco málo popsáno.
Napsal: stř 09.05.2012 22:45
od Rawiron
No právě se ptám protože mam na výběr mezi nissanem S13,S14 nebo nějaký to vozidlo od BMW

Jasný v bmw je řadovej 6val sorry
Napsal: stř 09.05.2012 22:48
od MatelliE36
Napsal: stř 09.05.2012 23:45
od MattyX
pokud se nebavime o nejakym klouzani nekde nejak , tak 325tka bohuzel je malo , pokud chces opravdový drift kdy auto bude hrabat v podstate za kazdych podminek a bude te tlacit vprded a motat kolama tak minimalne potrebujes M3 prostě , popřípadě V8 v 3er... to je technika s kterou uz se da nejak pracovat

pokud chces nejay hobby tak 325tka se zavarenym difecem asi poslouzi na zacatek dobre

Napsal: čtv 10.05.2012 10:18
od Rawiron
Dík za info myslel jsem si to

v té 325i jsem jel v E36 zvuk to má krásnej ale smykovat sem s tim nezkoušel měl sem to pujčený

Napsal: čtv 10.05.2012 13:46
od fabledwarrior
Já jen co se týče tý S13 nebo S14 tak ono to má sílu to auto, ale pořád s tím budeš v dílně:D
Napsal: čtv 10.05.2012 13:56
od onlybimmers
..
Napsal: čtv 10.05.2012 14:01
od fabledwarrior
Pořiď si třeba tohle
http://www.sportovnivozy.cz/22779-bmw-m3-32-drift-car
jestli je to to auto co myslím, tak stím Wertheim vyhrál snad titul a všichni s S13,14,15 i s motorama ze Skylinu na něj neměli:D
Napsal: čtv 10.05.2012 15:04
od Rawiron
http://www.youtube.com/watch?v=facC_wQJw_0
Tohle je M3? neprijde mi to jako m3jka jestli to je ta R6ka tak bych radši snad tu R6 než ten nissan...do toho nissana je pravda člověk zahučí penězma...ja mam k dispozici po prodeji svýho auta cca tak 80-100 tisíc

Napsal: čtv 10.05.2012 15:08
od Rawiron
Plus ještě dotaz....Co je potřeba třeba u toho 325i R6 udělat aby to bylo připravený na drift...opravdu v driftu sem novice

Otevřenej samosvor? Differenciál? tyhle věci mě zajimají...
Jaky je rozdíl mezi Vanos motorem a normalním....a jak řikám vydrží ten motor hrubší zacházení atd?
Napsal: čtv 10.05.2012 15:24
od ARMAN
Napsal: čtv 10.05.2012 16:32
od MattyX
Rawiron píše:http://www.youtube.com/watch?v=facC_wQJw_0
Tohle je M3? neprijde mi to jako m3jka jestli to je ta R6ka tak bych radši snad tu R6 než ten nissan...do toho nissana je pravda člověk zahučí penězma...ja mam k dispozici po prodeji svýho auta cca tak 80-100 tisíc

tohle neni drift , ale smýkání se na kruháči

to auto umírá po chvilce.. nemá to prostě koně , v idealním případě jich potřebuješ aspon 300

jelikož o tom ale nevíš vlastně defakto vůbec nic tak je to težký no ...

nic ve zlým

Napsal: čtv 10.05.2012 17:15
od Beaver
Jelikoz me tato debata pobavila tak si dovolim reagovat...
Kdo neumi poslat do driftu 325ku ten to nebude umet ani s M3. Samosvor je velka vyhoda, ale jde to i bez nej. Nevyhoda bramboraku obecne je jejich pomerne znacna vaha, takze vykon ve vysledku neni nejak moc zavratnej, na druhou stranu to ovsem neni tak malo aby to nestacilo.
Nissany jsou tak strasne "spatne" na drift, ze skoro vetsina drifteru jezdi prave v Nissanech... ten zbytek (hlavne v Japonsku) pouziva Soarery a Chasery, pripadne Mazdy RX.
MattyX: Obligatni driftovaci Toyota Trueno miva tak 150-170 koni a samosvor a jak pekne jde do driftu aniz by mela tech koni 300...
Kazdopadne bez penez bych se do toho nejak moc nehrnul, nehlede na auto nasleduje zvysena spotreba pneumatik a paliva a auto vyzaduje i mnohem peclivejsi a castejsi udrzbu. Varianta ze si koupim M3 na drift protoze je udajne nejlepsi (coz je hovadina) a pak nebudu mit prachy na provoz je prinejmensim usmevna...

Napsal: čtv 10.05.2012 17:24
od MattyX
pocky , bavime se o bmw

jako o nejaky lehouckym aute rec neni

no kdyz se na to podivam jako uplnej clovek kterej o tom vlastne nic nevi s jakou technikou se vlastne jezdi tak ano ten výkon je asi opravdu potřeba

pokud nekdo chce nejakyho hobika na nauceni na letiste , tak jo budis s 325/328 se zavarenym difem se da naucit , to jak se auto chová atd. ale pak jako vsichni dojdeš k zaveru ze proste potrebujes kone protoze ti to nemota kolama , nekouří , nejede prostě tak jak potrebujes , zjistiš že to stojí takovej pytel penez že se na to raděj vykašleš

je potřeba rozlišit hobíka a nějakou CDS úroveň

Napsal: čtv 10.05.2012 17:48
od Beaver
O CDS se myslim radsi bavit nebudeme, me staci vedet jaky hrozny penize nalil do Truena s SR20DET motorem Karel Boura. To jezdi auta v naprosto odlisnych cenovych hladinach. Relaxacne zadriftovat jde ale skoro se vsim, co ma zadni nahon a trochu rozumny pomer vaha/vykon. Navic 325/328 maji i dostatecny kroutak na to, aby ty kola urvaly. Ten zavareny diff je uz extrem, jezdit se s tim pak normalne neda... ovsem kdyz to nekdo umi, tak zadriftuje i s open diffem. Ja to poradne v rukach nemam, tak se do toho nehrnu (vim ze moje druhy auto s 235HP/350Nm a lamelovym svorem by problem se urvat taky nemelo, pac jsem to zkousel a vim, ze ten svor i vyssi kroutak je proste znacne plus, ale neni to vyslovene podminka).
Nebo jeste jinak - vyvolani driftu lze dosahnout nekolika metodami, u slabsich a tezkych bramboraku patrne oblibena metoda bude rucka nebo shiftlock, alternativne auto proste rozhodit a vyuzit odstredivou silu. Kdyz budu mit vykonny motor nebo extra lehky auto pak uz muzu pouzivat na drift i power-over a skutecne protocit kola zadupnutim plynu do podlahy. V tomto ohledu neni (pro cloveka co to aspon trochu umi ovladat) problem zadriftovat s nejakou 600HP potvorou a nemusis se zabyvat nejakyma finesama s shiftlockem. Kazdopadne na srandicky tohoto typu bych asi nejdriv doporucil studium Drift Bible, kde je to vysvetleno a predvedeno velmi nazorne (a mimochodem i na slabych autech).
Napsal: čtv 10.05.2012 19:24
od MattyX
Napsal: čtv 10.05.2012 21:16
od noname
s open difem se můžeš akorát tak parádně vykřapat, protože neleze hovořit o řízeném smyku...

Napsal: čtv 10.05.2012 21:22
od ARMAN
si kup 2,5 a zavař diferak na blbiny a obouchani stači bohatě, s zavařeny diferakem a vyhozenym interierem pujde bokem i 1,8is
Napsal: čtv 10.05.2012 21:25
od Rawiron
Hele já vim že jsou potřeba koně...ale soarery neseženeš díly taky ne...to se tu mužem bavit do aleluja...jak jsem napsal v cenový relaci do 100 tisíc

další věc sice se ty nissani mužou kurvit ale driftu jdou krásně.....a tu 325 jsem do driftu nemohl ani poslat jak jsem řekl měl jsem to pujčený a cizí auta nehonim

jen jsem se projel zlehka
Mazda rx-8 ,rx-7 krasný ale spotřeba na okruhu 30 litrů? ne díky
wankl má sílu ale taky to žere jak tank
Ja myslim že 325 by do driftu šla...když s obyč dvoulitrem zapálíš gumy jak nic tak ten krouták u R6 která by byla odlehčená šlo by to tak na zakladní treninky....ale pravda M3ka to neni a ani bych ji nechtěl
