Stránka 1 z 1

Napsal: úte 15.05.2012 10:02
od Beaver
Tak jeste zalozim jedno akusticke tema na mou 325ku...

Zvuk jedna - pri prejeti nerovnosti, zejmena pricne se nekdy ozve a nekdy neozve tlumeny rachot, patrne spis zezadu auta, ale obcas mi prislo, ze to jde i od predku. Ulozeni napravy ? Nebo nejaky typicky problematicky prvek ?

Zvuk dva - pri volnobehu mam dojem, jako by nekam do kastle klepal vyfuk, prinejmensim to tak nejak zni. Za jizdy to neslysim, motor pod plynem funguje podle vseho celkem v poradku. Je to mozny ? Je tam nejak problematickej zaves, na kterej by pripadne bylo vhodny se zamerit nez pod to polezu ?

Zvuk tri - temer neznatelne bouchnuti, kombinovane s malinkym cuknutim auta. Projevuje se nekdy pri zarazeni jednicky. Subjektivne bych rekl, ze spojku vyslapuju dostatecne, ale je mozny, ze na ni obcas proste malo dupnu... Mam v tom hledat problem ?

Napsal: úte 15.05.2012 10:05
od paveld
Zvuk jedna - zkus se podivat na tepelnou izolaci nad výfukem (hliníkový plech cca mezi výfukem a kardanem), rád se trhá z uchycení a pak chrastí.

Napsal: úte 15.05.2012 13:10
od Madthomas
Zvuk 3 - velmi pravdepodobne vule v diferencialu, dela mi to taky obcas.

Napsal: úte 15.05.2012 13:35
od Beaver
Parada, diky za info... kryt zkontroluju a zvuk tri bych teda povazoval za plus minus poresenej, tj. budu to okazale ignorovat :wink:

Napsal: stř 16.05.2012 17:17
od Beaver
Tak nove zvuk cislo 4 - za jizdy si to piska, asi pro lepsi naladu. Zda se, ze jen kdyz je zarazeno. Taky mi prislo, ze je mozna slabsi pritlacak spojky, subjektivne mi prijde ze to obcas proklouzne pod plynem a navic v takovem pripade citim smrad, coz si myslim ze je celkem jasny identifikator, ale nevim, jestli tam muze byt nejaka souvislost. U zadneho auta mi zatim horsi spojka za jizdy nepiskala.

Napsal: úte 29.05.2012 23:14
od Beaver
Update - zvuk 4 byl řemen. Pro pobavení dodám během zítřka fotku, dle slov mechanika je to poprvé, co viděl ozubený řemen bez zubů. Část s označením řemenu je servaná a pryč, dle zbytku značení soudím, že výrobce je GATES (je tam patrný text MICRO-V).

Zvuk 2 bude nejspíš působit prasklá příruba zadního dílu výfuku zmiňovaná v jiném vláknu, nic jiného co by tam mlátilo jsem nenašel.

Napsal: stř 30.05.2012 00:10
od shade741
Přidám se sem do tématu- e 36 325i rv 1993- vyměněno- komplet čepy, siláče ramene, stabilizační tyčky, siláče stabilizátoru, horní uložení tlumiče, tlumič pružina ok, při přejezdu přes větší nerovnost se ozve někde rána od pravého předního kola, už jsem v koncích nevím po čem dál jít :?

Napsal: stř 30.05.2012 09:04
od fizzer
spojovačky řízení ("vnitřní" kuláč)

Napsal: stř 30.05.2012 20:25
od shade741
myslis axialní tahlo? vule na rizeni je nula nic :?

Napsal: pon 04.06.2012 20:55
od shade741
tak update: dnes na testu tlumičů, pak na stk na těch "pojezdech" nebo jak to nazvat a podvozkově úplně ok, takže už fakticky netuším

Napsal: pon 04.06.2012 20:59
od Fx
Taky se přidám... Při brzdění po delší době bez použití brzdy, zpravidla po přejezdu nerovnosti bez brzdění, se ozve zvuk, jako bych přejel kanál. Předpokládám uchycení destiček, ale než to začnu sundavat, třeba někoho napadne něco jiného.

Jde o E36 323i coupé, 96. Od výměny komplet (předek i zadek) silentbloků, tyček řízení vč. vnějšího čepu, uložení tlumičů, tlumičů a pružin najeto 5t km, komponenty Meyle HD, Lemförder, tlumiče a pružiny Koni 1150-5000.

Napsal: pát 15.06.2012 00:10
od shade741
tak pořád řeším ten tajemný zvuk, nemá někdo nějakej nápad, jak sem psal byl sem na tlumičích i na stk, dycky nad tím laborovalo 5 lidí a nikdo na nic nepřišel :(