Stránka 1 z 2
Napsal: ned 20.05.2012 22:46
od kamil320i
Cau... uz je na case menit predni brzdy a hledal jsem nejaky sportovnejsi ktery se hned tak nezkroutej pri prudsim brzdeni a neco vydrzej ale mam ted dylema... u levyho kola mi odesli desticky uplne takze ted hledam nejakou levnejsi sadu (bohuzel ted na ATE, BREMBO, ZIMMERMAN a pod nemam:( ) tak jsem hledal na aukru a nasel jsem toto tak jestli stim nekdo mate svoje zkusenosti
http://aukro.cz/vrtane-kotouce-desticky ... 27021.html
Napsal: pon 21.05.2012 06:21
od KKKuba
těžko říct, zkus to a uvidíš...

Napsal: pon 21.05.2012 06:29
od c4mel
napiš nowicovi má super ceny

Napsal: pon 21.05.2012 21:16
od kamil320i
uz sem mu zkusil napsat tak uvidime ale stejne kdyby nekdo mel dobrou zkusenost tak at napise.. nikde sem o nich prave nic nenasel tak zase abych nevyhodil 3000 do haje...
Napsal: pon 21.05.2012 21:26
od MattyX
a to za par stovek navic muzes mit zimmermany a vis ze to vyhozeny love nebudou ... nebo kup normalni nevrtany kotouce ktery ve vysledku funguji uplne stejne , kup lepsi desticky a efekt bude daleko vyraznejsi

Napsal: pon 21.05.2012 21:35
od Beaver
Nevrtaný fungujou líp - nepraskají.
Napsal: pon 21.05.2012 22:14
od kamil320i
oni jak ktery vrtany... napr od zimmermana radi praskaj ale jiny treba ne ( ted nevim presne co to bylo za znacku) jako ja bych klidne sel do obyc ale me proste stve ze jakmile mi nejakej blbec vjede do cesty na dalnici a budu to muset zadupnout ( skoro jako kazda jizda na dalnici) tak se ty kotouce hned zrivej a uz je to na pytel tak bych radsi nejaky ty sportovni
Napsal: pon 21.05.2012 22:28
od paveld
To že to někde takhle zadupneš a kotouče se ti zkroutí nebude druhem kotoučů co vybereš, tohle nesmí udělat ani obyč nechlazený kotouče. Na minulym autě jsem měl obyč bremba a nikdy nebyl problém, na e36 mám brembo max (drážkovaný) a taky ok.
Pokud se zkroutí, tak to bude spíš vadou kotouče nebo špatnou montáží.
Napsal: pon 21.05.2012 22:35
od kamil320i
hele to nevim ale dycky kdyz jsem mel na aute obycejny kotouce tak se po case zkroutily a nebo po nekolika dlouhodobejch brzdeni takze bych radsi vyzkousel nejaky sportovni
Napsal: pon 21.05.2012 22:38
od Francis
Jedním zadupnutím se nezkroutí, pokud bude ono zadupnutí podle jistých pravidel. Byl tu o tom nedávno článek:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=111273
Napsal: pon 21.05.2012 22:52
od MattyX
hosi co s tema brzdama delate ... ja uz na okruhu byl se trema obyc kotoucema a nikdy sem je nezvlnil a ze teda byli krasne barevny po jizde

dycky sem je vyhodil jek kvuli tomu ze byli sjety pod miru...
Napsal: pon 21.05.2012 23:26
od kamil320i
tak ja nevim asi sem neschopnej pri brzdeni:D ale tak mi poradte nejakou dobrou alternativu kde se zvysi i ucinost brzd oproti originalu prosim... chci aby to celkove i lip brzdilo... jaky kotouce s deskama sou podle vas nejlepsi
Napsal: úte 22.05.2012 07:29
od onlybimmers
..
Napsal: úte 22.05.2012 08:17
od Lucifer
Přesně jak píše Francis, byl tu o tom článek kterej mluví jasně proč ti pak přijde že jsou kotouče zvlněný, přitom je to jen obtisk destičky. A je to jen kvůli tomu, že byly špatně zahořený.
Jinak mluvil jsem nedávno o tom se známým mechošem, on kupuje MEYLE komplet jak desky tak kotouče a že si je nemůže už jak dlouho vynachválit.
No na jeho radu jsem je zkusil taky. A musim říct, že to brzdí perfektně. Zahořel jsem je správně, po zajetí jsem začal brzdit čim dál tim víc. Ještě vyměním brzdovku aby ten učinek byl ještě větší.
Uvidím jak budou vypadat brzdy časem, ale zatím jsem spokojenej.
Napsal: úte 22.05.2012 08:33
od DKx
Vyvstává otázka, zda onen problém vlnění se vůbec týká BMW.
Je tu spousta čerstvých duší (víceméně i já jsem stále zelenáč

), kteří přesedlají z voktávek do BMW a přenáší si s sebou její neduhy, zbytečně.
Též jsem měl Octavii r.v.2003 2.0, kotouče se vlnily jako harmonika, origo, neorigo. Je faktem, že jsem nikdy žádný sportovní nezkoušel, ale špatně chlazení, prudké zabrždění, cákne na to studená voda a je hotovo. A už se brzdí jako s ABS.
Za dva roky s BMW ani náznak obdobného chování, mám tam stále stejné (asi) origo, to zpracování je někde úplně jinde.
Napsal: úte 22.05.2012 09:05
od kamil320i
takze kdybych koupil kotouce i desky od ATE nebo MAYLE a spravne bych ted cca 50km brzdil jen z lehka aby si sednuly tak by vse melo byt v poradku?
Napsal: úte 22.05.2012 09:50
od Lucifer
S klidem kup MEYLE já je bral od nowica a cena vynikající. Jak říkám jsem nadmíru spokojenej.
Jinak to správný zahoření se píše v tom topicu, jde o to rozjet se na 50km/h a pomalu brzdit do 10km/h takhle to udělat třeba 5x pak zrychlit 70km/h a zase zpomalit na 10km/h ale pomalinku fakt jen šimrat ten pedál aby si cítil mírný brzdění. Pak zrychlit na 90km/h a zase pomalinku brzdit na 10km/h a máš je správně zahořený, když kotouče začnou trošku vibrovat tak stačí tenhle postup udělat zase ale musíš co nejdřív to ucítíš na volantu že to budou brzdy. Jinak se zapeče nějaká složka z desek do kotouče a teplem se jen víc zapejká. Proto jsou pak boule na kotoučích.
Při tom zahoření jen zbrzdit na 10km/h ale nezastavit úplně. Chce to letiště nebo něco. Já si tam takhle jezdil hodinku ale vyplatilo se to co jsem z letiště vyjížděl už jsem si málem vyrazil zuby o volant

Napsal: úte 22.05.2012 12:10
od gs500e
komplet ate nebo komplet trw, tam je lepší cena než za ate a kvalita cca stejná
Napsal: úte 22.05.2012 12:12
od fabledwarrior
Tak tohle si ukládám:D Taky jsem si zvlnil kotouče ale zatím to furt brzdi jak drak, ale štve mě to, jak to cítím na volantu při slabším brždění:D Tak to za chvíli vyměním a zkusím tvůj návod:D Jinak brzdy MEYLE? Na ty jsem ještě nenarazil. Já jsem chtěl vsadit právě na ty vrtaný a drážkovaný Zimmermany a destičky od TRW, ale teď nevím no:D
Napsal: úte 22.05.2012 14:43
od MattyX
zajetí destiček , je vždycky otazkou směsy ze kterých jsou ... pokud je to obyč směs tak asi okey , pokud má příměs kovu (jurid J) nebo ferodo DS tak tam je postup zase trochu jinaci
