Stránka 1 z 1

Napsal: pon 21.05.2012 11:17
od Beaver
Otazka je prosta - co objednat. V katalogu vidim nejakej Contitech za 17 stovek (delka 1555 mm, kod CONTI6PK1560K1), potom MEYLE (1548 mm) za 440 kacek a nasledne dalsi Contitech (CONTI6PK1548, delka neuvedena, cena taky tak 440 kacek). Dalsi MEYLE ma delku 1560mm a stoji 4 stovky. Plus tam jsou uvedeny dalsi remeny delky 890 mm, ktere vubec netusim kam by mely pasovat, podle obrazku mi prijde, ze na ten motor ani nepatri... Klimu nemam.

Takze jakou delku teda ? :roll:

Tohle by mela byt spravna konfigurace:
Obrázek

Tohle je tam uvedeno taky, ale nevim proc:
Obrázek

Napsal: pon 21.05.2012 13:05
od noname
řemen pro "rozvod" je 6PK ´- šestidrážkový o délce kolem 1550mm je to fuk, to co máš na obrázku pod je klima 5K o délce Přibližně 90 cm

Napsal: pon 21.05.2012 13:30
od Beaver
OK, diky. V tom pripade to asi vyhraje MEYLE s nejnizsi cenou :D

http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?k ... Df94C0gBFN[url][/url]

Napsal: stř 30.05.2012 21:18
od Beaver
Mírně opotřebovaný řemen:
Obrázek

Detail:
Obrázek

Napsal: stř 30.05.2012 21:34
od fabledwarrior
Opravdu mírně:D

Napsal: stř 30.05.2012 21:41
od donut
Hehe, tzv. je mírně úplně v 3,14či... :)

Napsal: stř 30.05.2012 21:46
od Beaver
To že neprasknul přisuzuju tomu, že přes IDLER byl přetažený vrchem, nikoliv podtažený spodem, takže ho to míň šponovalo. Každopádně kontrolu řemenu bych čas od času doporučil všem, minimálně určitě u tohodle motoru, protože řemen skoro není vidět. Někdo by se tak o jeho životnosti mohl dozvědět tak jako já až v okamžiku, kdy mu různě pod kapotou bude ležet kusy "hadrů" a nebo v horším případě když mu ten řemen prdne někde mimo civilizaci :wink:

Napsal: stř 30.05.2012 22:07
od fabledwarrior
Teď jsem byl dole v autě vyměnit pojistku na světlo a hned jsem koukal:D Ale já mám řemen co tam jde vidět asi novej, ještě jsou na něm nápisy a nikde není popraskanej:D Ale mám ISo, tak nevím, jestli tam vepředu mám řemen na to samí jako ty:D

Napsal: stř 30.05.2012 22:15
od Beaver
Tak to máš jinej (kupodivu delší), já mám 325ku :wink:

Napsal: ned 24.06.2012 17:46
od marecekoi
Jen se trošku vetřu s dotazem, mám řemeny Contitech a v nízkejch otáčkách pískaj což mě dost štve.Nekde jsem četl, že contitechy to dělaj, jelikož jsou z měkký gumy a že když se to vymění za gates tak by to mělo být ok.Jaká je vaše zkušenost???co takhle značky BOSCH a nebo DAYCO?? Díky Moc

Napsal: ned 24.06.2012 19:07
od Beaver
Vyměnil jsem ten rozpáranej v 325 za MEYLE a je ticho, pokud se chceš zkusit zbavit pískání tak můžeš mrknout do obchodů s autodílama, mívají tam někdy sprej na řemeny co pískání odstraňuje (brání prokluzu).

Napsal: ned 24.06.2012 21:07
od Fw190
a nebo ho zkus prejet mydlem :lol: jsem to myslim delal na stovce :-) a chladic pretesnil kremzskou hortici :P

Napsal: ned 24.06.2012 21:50
od Beaver
Mýdlo nedávat. Místo snížení prokluzu ho zvětšuje. Sice to přestane pískat, ale taky to může přestat fungovat a auto pak nebude dobíjet, chladit, atd.

Napsal: ned 24.06.2012 23:34
od marecekoi
No mýdlo určitě ne to mi přijde prasárna (hořčice do chladiče je ještě větší hardcore :D ) a těm sprejům moc nevěřim jelikož jsem slyšel, že to je jen na chvíli.Takže asi koupim Gates a bude a nebo to dělá altík,mám tam vysypaný ložiska, ale v úterý se bude repasovat tak uvidíme jestli byla chyba v něm.Je to buď a nebo, kladky jsou taky nový :wink:

Napsal: pon 25.06.2012 01:00
od Jamall
kamarád v minulosti použil tu "sra*ku" proti prokluzu. Tváří se to jako olej, který kam to přistane, tam zůstane, no ve skutečnosti je to solidně lepící hmota, která mu zapříčinila, že si jedna z kladek namotala drážky řemene na kladku a kamarád pak dojel domů na podobně vypadajícím řemenu, jako fotka nahoře. Že se k tomu navinutému řemenu přidala kupa os, hmyzu a prachu a jiného běžně dostupného bordelu od silnice byla už věc druhá, tomu lepidlu se nechtělo dolu