Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 28.06.2012 13:02
od Ramrer
Zdravim vsechny

Rad bych chtel vedet jaky jsou + a - na BMW E36 1,8 IS??Z duvodu,ze jsem od lidi slysel nejake ty - ale moc jim neverim,radsi se chci zeptat tady...Diky
Napsal: čtv 28.06.2012 14:19
od fabledwarrior
Ahoj já mám ISo. Tak co bych ti o něm pověděl... určitě si dej pozor při koupi na to, aby ti všechno fungovalo, já jsem ho koupil za levnou a věděl jsem jaký má problémy, ale říkal jsem si, že to si přece dám dohromady.. no a teď sjem ztoho na prášky.. ale to je obecně k BMW (ono vlastně ke všem autům). Ale co se týče toho motoru, tak si nestěžuju na to že to 1.8 4válec to má fakt slušnej výkon.. sice ho musíš držet v otáčkách aby pořádně táhnul, ale pak táhne jak drak.. celkově je takový živý. Holt nemá zvuk jako 6ti válec a netáhne tak odspoda, ale zas bych řekl, že výhoda je, že na 1.8mičku je celkem levná pojistka. Pokud s tím chceš jezdit ve městě, tak se asi nedoplatíš.. takový ty přejížďky nastartuju jednu z jednoho konce města na druhej a zas chcípnu, tak to si bez problému vezme 13-15 litrů, ale tak to je normální.. ten motor se ani nezahřeje pořádně a tak žere. Ae zase na dálku to není tak zlý. Předevčírem jsem s tím jel trasu dlouhou 200km a sežralo mi to 7 litrů na 100. Což jsem docela koukal, protože jsem jel přes samí prdelky a kopce... No a co se týká poruchovosti.. mám ho sice chvíli, ale dostal jsem ho v zuboženém stavu, jen jsem mu vymenil olej a filtry a auto jezdí... nic nechce... nežere olej ani vodu.. leju jen benzín. Má to sice chybky jako že kolísaj otáčky.. jenže to jsou většinou blbůstky za pár kaček. Kdybys chtěl vědět něco konkrétního, tak se ptej.
Napsal: čtv 28.06.2012 15:48
od Foldas
iso je slušný a jednoduchý motor se solidním výkonem nejhorší je cena nových rozvodu
Napsal: čtv 28.06.2012 15:49
od Dacud
kup 323i a budes mit stejnou spotrebu a na dalku jeste mensi jak pise kolega

ja jezdim s 323i po meste 10- 11,5 a dalku 600km(po stare 300 a po dalnici 300) jsem jel za 6,4l
Napsal: čtv 28.06.2012 16:02
od fabledwarrior
Jo jak píše Dacud, oni ty šestiválce maj skoro stejnou spotřebu, jedou líp ale zas je na ně vyšší pojistka no... já bych si dneska taky koupil 6ti válec, ale na to ISo si nestěžuju. Jinak kdybys přemýšlel o tom 6ti válci, tak bych se asi vyhnul 2.0l ... on žere právě stejně jako ty 323 a 325, ale nemá takovej výkon.=)
Napsal: pát 29.06.2012 17:47
od Ramrer
Ja mam prave taky ISO,jen me zajimalo,jak jsou na to nazory,protoze,ja jsem si na to poridil jinej vyfuk a zni to jako,kdyby to BMW melo nadupanej motor a kdyz se me nekdo pta,tak nechce verit tomu ze je to 1,8 Iso

Taky si nestezuju,u me nejde o to jaky ma auto vykon,me staci,kdyz se zamnou lidi otaci

Napsal: pát 29.06.2012 17:48
od Ramrer
A to,ze se otaci porad i kdyz vi o koho jde

Napsal: pát 29.06.2012 17:51
od Ramrer
Spis,jestli nevite,jak casto jsou poruchovy tyhle motory??A do kolika tisic KM tak vydrzi??

Taky vytacim motor do otacek pri nejakych 4,5 tisich cejtim,jak najednou auto jeste prida a dokuzu i s blbym 4 valcem dat na 3 140 km/h

Ale to jsem sel az do omezovace

Napsal: pát 29.06.2012 18:30
od fabledwarrior
Hele já myslím, že tím, že je to tak strašně jednoduchej motor se to skoro neničí a možná tak udělat rozvody jak tu už někdo psal. Jinak předchozí majitel ztoho mého vyndal katalizátor a dal tam obyč trubku, takže se zamnou taky lidi otáčej.. ale to se mi moc nelíbí:D Já spíš radši nenápadný auto co vypadá jak 1.6 ale pak šlápneš a čuměj:D Já jsem s tím svým řadil 5tku ve 190 ale taky jsem byl v omezovači:D
Napsal: pát 29.06.2012 20:19
od Ramrer
To chapu no,ale tady u nas kazdej vi,ze je to moje,takze je mi to tezce

a kdyz prijedu do centra,tak aspon s nejakym kolegou co ma BMW se jentak predjizdet

Napsal: pát 29.06.2012 20:30
od fabledwarrior
Hm na mě tady machrujou Fábie HTP a Octavky 1.9Tdi 66kw ... tak na ně prdím, to nemá ani cenu:D
Napsal: pát 29.06.2012 21:41
od kourk
ježiš.. to je zas diskuse!!

Napsal: ned 01.07.2012 03:15
od Cuky
Jen odpovím na to co (podle mého názoru) motor vydrží
Mám nalítáno minimálně 300 000km a do omezovače se ho točit vůbec nebojím

pokud uděláš rozvody a budeš se o něj nějak starat tak vydrží všechno. Jinak typické závady : váha vzduchu, snímač vačky,klikovky a potenciometr škrtící klapky ...jsou tam většinou od výroby tak co čekat že? Pak ty rozvody a hydroštěly a abych nezapoměl netěsnosti v sání nebo volnoběžný ventil( dá se vyčistit nejlépe v petroleji) = houpající volnoběh . To jsou však všechno záležitosti toho kolik motůrek natočil.
Napsal: ned 01.07.2012 08:57
od KKKuba
S IS jsem jel, pokuď ti do toho můžu kecat tak běž do šestiválce, až na pojistku náklady stejný a jede to daleko líp. I ta "blbá" 320i, natož třeba 325i nebo 328i...

Napsal: ned 01.07.2012 09:21
od KKKuba
Nevím jestli to auto už bylo nějaký odhoněný nebo tak, jako na čtyřvál to jelo dobře, ale od bmw prostě čekáš víc(výkon i zvuk) a to ti dá jedině R6 a výše...