Stránka 1 z 1
Napsal: úte 17.07.2012 01:22
od MaxxT
Ahoj chlapi,
Objednal jsem si do sveho bawka cistici pripravek od BG, mam E91cku, 325d, odstraneny dpf plus udelany chip od dieselpoweru. Auto ma najeto 218 000 km (za tri roky), motor slape v poradku, ale porad je to mazut a tak bych rad udelal toto cisteni. Ve stredu jedu dlouhy zatah do Francie a zpet, stejnou jizdu jsem jel 17x a vzdy za stejnych podminek jsem se pohyboval v rozmezi 7,2 - 7,7 litru.. tak uvidime co to udela a pak podam reference.

Napsal: úte 17.07.2012 10:06
od BudVlad
U motorů s přímým vstřikem se musí pravidelně čistit sací ventily, protože benzin nebo nafta nejde kolem ventilu a usazuje se na nich karbon. Já používám Wynns EGR 3 Cleaner. Za běhu motoru se vstřikuje do sání.
Napsal: úte 17.07.2012 13:00
od Vlasta
Nafta okolo ventilu přece nešla ani u starejch systémů
Napsal: úte 17.07.2012 14:05
od BudVlad
Vlasta píše:Nafta okolo ventilu přece nešla ani u starejch systémů
Co tím chceš říct?
Vždy se to čistilo aby se neusazoval karbon.
Napsal: úte 17.07.2012 17:29
od Vlasta
To byla reakce na tohle ...U motorů s přímým vstřikem se musí pravidelně čistit sací ventily, protože benzin nebo nafta nejde kolem ventilu... U naftovejch motorů nafta nikdy nešla okolo ventilu, pouze směs u starejch benzíňáků
Napsal: úte 17.07.2012 18:40
od BudVlad
Stále nechápu tvoji reakci, protože naftoné motory měly přímý vstřik vždy a vždy se to mělo čistit. U benzinových motorů to sice není žádná novinka, ale dost lidí zapomíná že se ty sací ventily mají čistit.
Napsal: úte 17.07.2012 19:28
od Vlasta
Starý naftový motory stříkaly do komůrky
Napsal: úte 17.07.2012 20:18
od BudVlad
Komůrka je součást spalovacího prostoru do kterého se vstřikovalo palivo které nešlo přes ventil a proto se to muselo čistit i u starších motorů.
Napsal: úte 17.07.2012 20:44
od Vlasta
Komůrka ale není přímej vstřik. Nikdy jsem u žádnýho auta ventily nečistil, karbon se rozpouští správně zvoleným aditivovaným olejem
Napsal: úte 17.07.2012 22:23
od BudVlad
Jistě že to je přímý vstřik, nevstřikuje se před ventil, ale do spalovacího prostoru.
Wikipedia: In a direct injection engine, fuel is injected into the combustion chamber (as opposed to fuel and air mixing before the intake valve).
Aditivum se k ventilu nedostane a proto se používjí čistidla ventilů (Wynns, JLM, STP, Wurth, Seafoam ... ). Že to neděláš je tvoje věc, ale neznamená to že by se to nemělo dělat.
Napsal: stř 18.07.2012 08:39
od Francis
Komůrka není přímý vstřik, ten je jen u vstřikování přímo do spalovacího prostoru. Komůrkové motory byly zejméne u osobních automobilů, neb měly měkčí chod - po vstříknutí paliva do malé komůrky, která je spojena s vlastním spalovacím prostorem nad pístem jen poměrně úzkým kanálkem, vyšlehnul "plamen" bohaté hořící směsi do prostoru nad píst a hořící směs několikrát zapulzovala oním kanálkem mezi komůrkou a spalovacím prostorem nad pístem. Podobný efekt mají dnes CommonRail motory posledních generací s piezzo vsřikovači, které na jeden pracovní cyklus mají až pět jednotlivých dílčích vstřiků paliva místo jednoho velkého.
Napsal: stř 18.07.2012 09:45
od BudVlad
Přečti si definici přímého vstřiku. Jde o to jestli jde palivo před a nebo za sacím ventilem a jestli se má ventil čistit a nebo ne.
Napsal: stř 18.07.2012 09:56
od Francis
Napsal: sob 21.07.2012 21:20
od MaxxT
takze vysledek. motor bezi za studena o trochu klidneji, zatim se mi odstranily mensi vibrace na volnobeh. Na spotrebu to vliv nema, ta byla stejna (mozna tak 0,2 litru lepsi, ale to se tezko zjisti)..

Napsal: sob 21.07.2012 21:56
od HAMANN
Jakej pripravek od BG mas na mysli? 244K?
Napsal: ned 22.07.2012 01:49
od Paty
co se pouziva u benzinu?
taky bych tam něco nalil a aceton se mi tam lit nechce
nebo v cem vymachat vstriky?
bmw e36 325i
Napsal: ned 22.07.2012 18:35
od MaxxT
Napsal: ned 22.07.2012 20:33
od Paty
do benzinu to asi nepůjde co?
co todle dát do benzinu, má s tím někdo zkušenosti?
http://www.44k.cz/bg-44k.htm
Napsal: ned 22.07.2012 20:54
od BudVlad