Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 02.08.2012 14:55
od Masa31
Ahoj lidi,
předevčírem se mi na mojí lasce BMW E36 328i rok 96 odporoučelo palivový čerpadlo. Vydávalo šilený zvuky při otoční klíčku před startováním. Auto chytlo až na po 5 a jakmile sem se jen dotknul plynu tak chciplo. Odtahli sme ho na rampu a tam sem ještě zkoušel startovat ale nechytal do doby než kamos pešstí zespoda párkrát praštíl do nádrže. Pak to mělo tendence aspoň škytnout. Vyměnili sme čerpadlo ale od tý doby už auto ani neškytne starter točí ale auto nehodi jiskru. Čerpadlo tlačí jak blazen (odpojili sme hadicku za palivovym filtrem a benzin lital vsemy smery. Ted babo rad napadl me imobilizer tak jsem dal druhy klicek pritelkyni at ho priveze kamaradovy a ten to vyzkousi ale co cert nechtel pritelkyne kllicek ztratila. Takze ted nevim jestli je to imobilizer, cidlo snimani otaček nebo co se vubec stalo. udajne pri posledni nastartovani kamarad slisel neakou kovovou ranu od motoru ale ja za volantem nic necitil. Nestalo se nekomu neco podobnyho

Dekuju moc za kazdy nazor a radu abych auto zprovoznil a mohl si svama uzit BIGa.

Napsal: čtv 02.08.2012 14:56
od Fx
Pokud točí, tak to klíčem není (pokud není přemostěné relé startu).

Doporučuju diagnostiku a tipuju čidlo na klikovce, ale problém může samozřejmě být i jinde.

Napsal: čtv 02.08.2012 15:37
od Masa31
Zkusim neak pozjistit kde by v okoli byla diagnostika abych to mohl napichnout snad to bude neak cidlo nebo tak neco at se t ostihne do BIGa

Napsal: úte 28.08.2012 16:04
od Masa31
Tak vyreseno jeste pred BIGEM jen sem zapomel napsat. Byl asi jen spatny kontakt cidla na klice. Kontakt ocisten a auto chytlo a bezi bezproblemu dodnes :).

Napsal: stř 29.08.2012 23:48
od Fx
Tak to jsem zase tak daleko s tipem nebyl :-)