Stránka 1 z 3
Napsal: stř 12.09.2012 09:49
od varkel
Ahoj.
Chtěl by jsem se zeptat jestli máte někdo nějaké zkušenosti s "novým" benzínem SHELL V-POWER NITRO+. Jezdím rally soutěže a motor (M50B25) který mám v autě je v podstatě seriový. Má toto palivo opravdu nějaký vliv na chod motoru ? Jsem v tomto dost skeptický a myslím že je to hloupost a jen marketingový tah. Na druhou stranu je pravda že jsem jsem po předminulém závodě vyměnil olej za nový MILERS OILs 5W40 NT s nějakou specielní příměsí a opravdu se motor dost uklidnil a ztišil, navíc se mě stávalo že po delších RZ (nad 10km) se auto přehřívalo a v cíli cvakala hydra jako zuby černocha na sibiři. Teď jsme jeli RZ přes 13km a nic, auto zůstalo na své normální teplotě a hydra si ani necvakla. Myslím tedy že nějaká aditiva mohou fungovat ale jde o to jaká. Je jasné že nějaké zvyšování výkonu nalitím zázračného benzínu je nesmysl, ale pokud by to motoru pomohlo v životnosti nebudu váhat ani minutu.
Díky za zkušenosti L.
BMW E36
motor M50B25
Napsal: stř 12.09.2012 11:00
od Qido
S novým palivem Nitro+ zatím zkušenosti nemám. Ale rád jsem si občas koupil do auta V-Power Racing a rozdíl byl opravdu znát. Běžně jezdím na 95ku od ONA. Zkoušeno vždy s M52B20 nebo B28.
Rozhodně je to marketingový tah,ale ta kvalita tam je a rozdíl je opravdu znát.
Napsal: stř 12.09.2012 11:23
od Lukas92
ja jestli sem pochopil co sem o tom benzinu četl tak prý není dělaný ani tak na výkon ale mělo by výrazně čistit palivovou soustavu

ale nevím no
Napsal: stř 12.09.2012 12:40
od Francis
Nejezdím závody, přesto mi po zátěži cvakaly hydrozdvihátka ventilů. Již několikátou sezonu používám v létě Valvoline 10W-60 VR1 Racing a vše je tiché.
Napsal: stř 12.09.2012 13:33
od varkel
Francis píše:Nejezdím závody, přesto mi po zátěži cvakaly hydrozdvihátka ventilů. Již několikátou sezonu používám v létě Valvoline 10W-60 VR1 Racing a vše je tiché.
Ahoj Francisi, mě šlo spíš o ten benzín než o olej, na něm jsem se jen snažil demonstrovat ta aditiva....
Napsal: stř 12.09.2012 14:21
od shade741
zkopíruji co jsem psal do jendoho postu níže
já do své 325i vanos sem tam dám 100 oktan a docvrknu trochou ethanolu ( e 85) a to z důvodu 1.) pročištění palivové soustavy ethanolem (tato trocha čerpadlu neublíží nic nesežere a nic kuli tomu nezrezne) 2.) když si chci zablbnout- na 0-100 má naměřeno průměrné zlepšení 0.4 s - zdřejmě zlepšení kvůli tomu, že se neangažují detonace a křivka tím není narušena

Napsal: stř 12.09.2012 16:31
od icecold
no já jsem třeba nalil jednou V-power od Shellu do své M50B20 a příšlo mi, že to auto s větší chutí šlo do otáček a taky o něco klesla spotřeba

Napsal: stř 12.09.2012 17:15
od Rendis
oni už to prodávají? Kolik stojí litr?
Napsal: stř 12.09.2012 18:49
od Danny
no 100 octanovej kupuju taky do závodničky, ale hlavně pro ten pocit že jsem pro to udělal maximum.
Nicméně olej s viskozitou 5W-40 je na závody nedostatečný, protože při dlouhodobé zátěži ztrácí vlivem teploty své mazací schopnosti - pak klapou hydra. Po výměně oleje to je teď trochu lepší ale jen do doby než se zase přehřeje pak to bude klapat znova.
Kdyby jsi chtěl tak mám 10W-60 za 180,-/l
Napsal: stř 12.09.2012 19:00
od Darel
cena je stejná jako byl V-Power racing ne?
mám v plánu brát o víkendu nádrž tak klidně pak povim co to udělalo s m52b28
Napsal: stř 12.09.2012 19:31
od Rendis
Darel píše:cena je stejná jako byl V-Power racing ne?
mám v plánu brát o víkendu nádrž tak klidně pak povim co to udělalo s m52b28
Já ho zkusím o víkendu do M5
Napsal: čtv 13.09.2012 11:50
od varkel
No já nevím, já jsem na tom oleji odjel už cca 300 ostrých km a zatím super. Jinak zítra odjždíme na Rally Humpolec tak zkusím koupit ten nový zázrak, uvidíme jestli se něco změní

... dám pak info.
Napsal: pát 14.09.2012 11:53
od jzk
no já tankoval normálně V-Power racing (100) a teď jsem naposledy byl u benzinky a jestli jsem to dobře pochopil tak ten Nitro+ vlastně ten klasickej Racing nahradil, takže jsem tak nějak neměl jinou volbu než to vzít. No, nijak jsem se nesoustředil na to abych pozoroval změny a taky jsem si žádný změny nevšimnul, řekl bych že ohledně výkonu tam asi rozdíl nebude.Životnost po půlce nádrže neposoudím

Napsal: pát 14.09.2012 21:39
od originalbmwparts
No já jsem natankoval už dvě plné a jediný rozdíl jsem zatím postřehnul v názvu oproti V.-Power. Má někdo stejnou zkušenost?
Napsal: pát 14.09.2012 22:57
od raging
Ten nový benzín od Shellu V- Power nitro + by měl mít hlavně větší čistící schopnosti.
Napsal: sob 15.09.2012 09:46
od filini28
Nepročišťuje lépe i peněženku a kartu?
Napsal: ned 16.09.2012 12:43
od Lukas92
tak denska sem skusil ten nitro+ racing 100 a možná to jede zanedbatelně líp oproti N95 ale ta cena 45,40 za litr mě málem zabila....
Napsal: pon 17.09.2012 18:35
od Totic
Je to další marketingová akce jako byla s V powerem, pak přišel Fuel save a teď Nitro+ jako pro čištění.
No nevím, co by se tak za ty roky dalo převratnýho s benzínem vymyslet, leda vyšší oktany, nebo něco přilít.. Mám podezření, že tam zamíchali bioethanol, kterej je v podstatě ještě levnější a taky čistí palivovou šoustavu..

Napsal: pon 17.09.2012 19:25
od fabledwarrior
Že bych se na ně nevys..., takových peněz za nic, zlatej E85. DNeska jsem se rozhodl, že si nechám přestavit auto na ten E85=)
Napsal: pon 17.09.2012 20:03
od Lukas92
fabledwarrior píše:Že bych se na ně nevys..., takových peněz za nic, zlatej E85. DNeska jsem se rozhodl, že si nechám přestavit auto na ten E85=)
taky sem nad tím začal uvažovat...koukal sem na videa jak to nalijou do nissanu gtr a rovnou to dají na brzdu a naměří mnohem větší výkon...a když to dají do takové káry tak to nebude asi špatný