Stránka 1 z 5

Napsal: čtv 04.10.2012 23:12
od EdyBoyS
Mám E36 kupé r.v. 96 (poface palubku a digi klimu) viz.:
Obrázek

ale když zapnu topení a nastavím teplotu u řidiče i spolujezdce třeba na 28°C, a kliknu na tlačítko Auto, tak i když nastavim v hlavní mřížce nad rádiem otočné kolečko na červenou - aby foukal na hlavu horký vzduch, tak fouká stejně chladný... když otočím kolečko na modrou barvu, tak fouká vzduch ještě studenější...
když zapnu ofuk na čelní sklo, tak u spolujezdce z toho fouká horký a u řidiče studený....
nevíte čím to může být, že mi svoje strana prostě netopí??

u spolujezdce funguje teplota jak chladná tak teplá.... u řidiče jen chladná :(

ježek digi klimy je novej a dřív to normál fungovalo ok

Napsal: pát 05.10.2012 00:12
od sa-tan666
rozpadlej ventil topeni je vedle posilovace brzd jdou doneho 3 hadice :wink:

Napsal: pát 05.10.2012 09:26
od Jamall
zřejmě myslíš vychytávku od BMW....na stranu řidiče to topí, ale při vyšších teplotách jenom prvních pár minut? a pak fouká studení?

Ofuky řidiče si řj topení po pár minutách řídí sama, z důvodu aby řidič neusnul za volantem

Napsal: pát 05.10.2012 09:41
od fabledwarrior
Přesně tak, řidičovi do ksichtu prostě teplej vzduch nepůjde, tak rozhodli mnichovští technici!:D

Napsal: pát 05.10.2012 10:21
od Fx
Tak tak, je to proto, abys za volantem neusnul snáz, než je zdrávo.

Napsal: pát 05.10.2012 10:35
od j3ykobim
to mám asi rozbitý, mě to topí jak svina, snad nikdy nedávám víc než 22 stupnů a fučí to i do xichtu 8O

Napsal: pát 05.10.2012 10:35
od j3ykobim
j3ykobim píše:to mám asi rozbitý, mě to topí jak svina, snad nikdy nedávám víc než 22 stupnů a fučí teplej i do xichtu 8O

Napsal: pát 05.10.2012 10:40
od icecold
hm to bych bral já, pač předevčírem když sem jel v noci tak nohy jsem měl v teple ale rukam byla zima jak sviňa :lol:

Napsal: pát 05.10.2012 10:41
od gs500e
ofuk na sklo musí jít horký i u řidiče.. jak je tu psáno máš rozsypaný vodní ventil směr řidit.. je to u brdového válce

Napsal: pát 05.10.2012 10:50
od fabledwarrior
icecold píše:hm to bych bral já, pač předevčírem když sem jel v noci tak nohy jsem měl v teple ale rukam byla zima jak sviňa :lol:


Já nemám klimu ale když je zima tak si to dám přesně mezi ofuk oken a nohou a mám teplo všude:D

Napsal: pát 05.10.2012 11:25
od shade741
takhle by ten ventil neměl vypadat :) http://shade741.rajce.idnes.cz/201205A0/#DSC_0404.jpg jinak mám manual klimu a fičí mi to teplé i na řidiče podle toho jak si to nastavím :) tuhle"vychytávku" má jen automat?

Napsal: pát 05.10.2012 12:16
od icecold
fabledwarrior píše:
icecold píše:hm to bych bral já, pač předevčírem když sem jel v noci tak nohy jsem měl v teple ale rukam byla zima jak sviňa :lol:


Já nemám klimu ale když je zima tak si to dám přesně mezi ofuk oken a nohou a mám teplo všude:D

no ja mam prave digiklimu a tam jde nastavit jen ofuk na sklo na xicht nebo nohy, zadne "mezi" tam neni, takze tak :D

Napsal: pát 05.10.2012 12:54
od j3ykobim
u climatronic vyhřívání předního skla vůbec nevyužívám jelikož se mi zdá že to moc nefunguje, místo toho používám klasický foukaní na xicht a fouká krásně na sklo i mě


http://www.auto-soft.pl/auto-soft/klima ... %20e36.JPG

Napsal: pát 05.10.2012 13:49
od Itchy
Muzu mit castecne OT ? Kdyz jsem u toho topeni. Zapnu topeni zmacknu fukani na ksicht. Nastavim intenzitu vetraku. Foukato pohoda. Ale kdyz zmacknu na sklo. Tak se to zmackne ale vetrak se da naplno. Kdyz vetrak chci stahnout tak to preskoci zpatky na ksicht. Jde to jen tak ze drzim vetrak nekterym smerem a pritom zmacknu na sklo.
JE to normalni chovani nebo je tam nejaka chyba.
Je to teda digiklima nevim jestli je potreba vice udaju.

Napsal: pát 05.10.2012 14:46
od Macek_One
Tak tohle zajimna i mně, dam aby foukalo na sklo a automaticky da naplno vetrak je to normálni?

Napsal: pát 05.10.2012 16:02
od j3ykobim
Macek_One píše:Tak tohle zajimna i mně, dam aby foukalo na sklo a automaticky da naplno vetrak je to normálni?


jj, foukání na sklo je vždy na max. dokud nevolíš něco jiného....


(ale u mě funguje foukání na xicht mnohem lépe na sklo než původní tlačítko na sklo)

Napsal: pát 05.10.2012 16:46
od Lucifer
Pokud víte tak teplý vzduch stoupá vzhůru, takže digiklima jelikož je automatická bude vždy topit od nohou a na xicht bude foukat studenej vzduch, ten vzduch se v prostoru kde většinou řidič mívá hlavu míchá a je tam ideální teplota kterou má řidič nastavenou na displeji.

Navíc nemůže ti do xichtu přímo foukat horkej vzduch to se nedá pak v autě vůbec dejchat. Ráno když jedu do práce mám na digině nastaveno na obě strany 25°C a na nohy krásně topí a dá se v tom autě dejchat. Od toho je to digiklima aby sis nastavil teplotu kterou chceš mít v autě a ona se automaticky postarala o to aby tu teplotu dosáhla uvnitř auta. I když si pustíte vzduch na ruce a pustíš topení na plno tak to nebude taky nikdy naplno topit bude to buď na nohy a nebo na sklo.

Jinak když jsem ještě míval manual klimu tak u ní nešla nastavit teplota na nohy ani na sklo studená ! I po zapnutí klimy to auto na nohy a na sklo vždycky jen topilo. Jen na ruce to foukalo studenej. Ale v létě byla na sklo schopná foukat studenej vzduch.

A další věc to tlačítko v pravo nahoře ten ofuk skla je právě pro okamžitý odmlžení skla. Jinak pokud se za jízdy mlží sklo zmáčknu tlačítka kde je šipka dolů (na nohy) a šipku nahorů (na sklo). Auto topí od nohou a podle teploty uvnitř auta fouká na sklo když je v autě teplo tak vlažnej a když je v autě ještě zima tak teplej vzduch ale nikdy není tak teplej jako na nohy.

Napsal: pát 05.10.2012 17:46
od Itchy
Wow. Necekal sem ze to bude tak chytre. Jsem zvykly z aut davat packu do mezi polohohy aby to foukalo tam aj tam :D. Tohle vysvetluje mnoho veci kterym sem se divil. Diky.
Jeste jedna vec. Kdyz zmacknu tlacitko AUTO. tak se deje co ? Kdyz bdue v aute zima bude topi a kdyz teplo tak chladit klima automaticky ?. Kdyz se bude dit toto bude foukat z kama ? Protoze kdyz mam zmackle auto a zmacknu treba na nohy tak to zase zhasne tak prepdokladam ze se ta funkce zase vypla.

Napsal: pát 05.10.2012 18:23
od Lucifer
Zmáčkeš tlačítko AUTO a pokud potom zmáčkneš ještě třeba na nohy na ruce nebo nahorů tak na displeji zůstane svítit AUTO a to automaticky reguluje intenzitu foukání ale ty už si nastavíš kudy to má foukat.

V panelu vedle displeje je mřížka u digiklimy a u manuálu jako 4tý tlačítko to vypadá a je tam taky mřížka tam jsou čidla kde přes větráček panel nasává vzduch z vnitřku interiéru a zjišťuje si teplotu. Podle toho kolik to čidlo ukáže nastaví jak má auto topit či chladit.

Jinak pokud je zima a mlží se ti okno tak já mačkám na nohy a nahorů a na sklo to taky lehce začne foukat. A nechávám to tak aby intezita foukání byla furt auto takže na intenzitu manuálního foukání nikdy nešahám. To sklo (horní pravý čudl) používám pokud ráno přijdu do zamlženýho auta nebo se záhadným způsobem stihne zamlžit :D

A klimu jako samotnou si hvězdičkou musíš zapnout. Pokud je vše OK že máš dostatek média v okruhu a neuniká ti a funguje kompresor tak se sepne kompresor a začne chladit ale zase tak jak je nastavená požadovaná teplota. To samý platí u manuál klimy jen s tím rozdílem, že tam jsou kolečka na teplotu, ale kam má vzduch foukat si nastavuje sám řidič.

Napsal: pát 05.10.2012 18:39
od Itchy
Takze jeslti to chapu dobre tak rozdil mezi zmacknutim AUTO a manualnim zapnutim fouakni je v tom ze AUTO ridi samo intenzitu foukani ? Podle ceho podle toho jak velky je rozdil v teplotach ?. Tohle mi jedine dava smysl